Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-10-13, 18:00
  #25
Medlem
kanon och tack för alla tips! mycket hjälpsamt att läsa era tankar här, som sagt troligen så har de blåst flera på detta sättet men jag tänker fan inte ge mig utan strid!

och som någon annan sa visst skulle jag gärna ge alla pengarna till en indrivare hellre än att den som blåste mig fick dem! fan slänger dem hellre i sjön...
Citera
2008-10-13, 20:15
  #26
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Lite OT raderat. Sicilianaren får en tillsägelse för sitt gedigna spammande av OT-inlägg i olika trådar.

// Mod
Citera
2008-10-18, 08:12
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
kanon och tack för alla tips! mycket hjälpsamt att läsa era tankar här, som sagt troligen så har de blåst flera på detta sättet men jag tänker fan inte ge mig utan strid!

och som någon annan sa visst skulle jag gärna ge alla pengarna till en indrivare hellre än att den som blåste mig fick dem! fan slänger dem hellre i sjön...

Om det nu är en webshop som ligger ute på nätet, varför inte publicera adressen i detta eminenta forum, så man vet vart man inte ska handla, sedan kanske någon har lite mer information... Någon nånstans vet vem som ligger bakom webshopen, sedan har du väl ett bankgiro eller dyl du satt in cashen på?

Boxen i sthlm råkar inte ha postnummer 11479 Stockholm, då är det en breviabox på frejgatan, skicka någo till boxen i ett gällt rosa kuvert, ställ dig utanför och knacka killen som kommer ut med ett rosa kuvert.

Eller att föredra i tidigare talare, ge bort hela slanten, räcker till en fin omgång ;-)
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback