• 3
  • 4
2008-10-16, 16:22
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grissvans
alldeles för sällan :/

Så du knarkar? Varför gnäller du om gränspsykoser och ångestattacker då som är något fullt normalt när man knarkar?
Citera
2008-10-16, 16:24
Medlem
grissvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Så du knarkar? Varför gnäller du om gränspsykoser och ångestattacker då som är något fullt normalt när man knarkar?
Senast jag knarkade var för flera år sedan, så det beror inte på det. Problem fanns dessutom innan jag hade rört någon form av knark.
Citera
2008-10-16, 16:26
Medlem
flowss avatar
Citat:
Senast jag knarkade var för flera år sedan, så det beror inte på det. Problem fanns dessutom innan jag hade rört någon form av knark.

De lär ju inte har förminskats tack vare det iaf.

Men jag önskar dig lycka till.
Citera
2008-10-16, 16:30
Medlem
grissvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
De lär ju inte har förminskats tack vare det iaf.

Men jag önskar dig lycka till.
Tror inte det har påverkat det särskilt mycket.
men tackar
Citera
2008-10-17, 01:32
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:
Ja, på ett sätt är det "kul" när andra har drabbats av samma sak som en själv
Mmm,att tänka på annat/bryta mönstret(typ sätta sig vid datorn) hjälper lite, man jag tror jag behöver någon medicin som "knockar" mig, har du ätit någon form av psykmedicin f.ö?
Usch det är så jobbigt med att nästan somna och sedan så väcker ett ljud eller något annat en, när jag blir skrämd blir jag pigg som fan och sedan tar det ett tiotals minuter för mig att lunga ner mig, och då händer det något igen!

Det är en lättnad om att man inte är ensam ivf
Har också funderat många gånger på nån insomningsmedicin.. typ Stilnoct eller Flunisar eller liknande, men grejen är att jag helst inte tar illegalt. Och det är väl inte sådär jätteenkelt o få ut recept på Flunitrazepam
Ang. det där emd knark så bör tilläggas att mina problem började utvecklas under min knarkperiod, så helt omöjligt är det inte att det är drogrelaterat.. Även om det va ett rba tag jag tog någonting senast nu.
Citera
2008-11-14, 21:47
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S_o_N
Det är en lättnad om att man inte är ensam ivf
Har också funderat många gånger på nån insomningsmedicin.. typ Stilnoct eller Flunisar eller liknande, men grejen är att jag helst inte tar illegalt. Och det är väl inte sådär jätteenkelt o få ut recept på Flunitrazepam
Ang. det där emd knark så bör tilläggas att mina problem började utvecklas under min knarkperiod, så helt omöjligt är det inte att det är drogrelaterat.. Även om det va ett rba tag jag tog någonting senast nu.

Vad tog du för droger som ev fick du att få dom här symptomen ?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in