Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-12, 00:33
  #1
Medlem
DecaVadores avatar
Tjena! Har laddat ned en fil med 1000 tals pdf dokument snyggt ordnade i undermappar. Har suttit och tittat igenom dem utan problem, men några filer går inte att öppna. "Ett fel uppstod när detta dokument öppnades. Sökvägen finns inte" Jag ser en thumb-preview av dokumentet i informationsfältet när jag enkel-klickar på det, så det verkar ju inte skadat. Vad är fel och hur fixar jag det?
thnx
Citera
2008-10-12, 02:00
  #2
Medlem
Ratchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DecaVadore
Tjena! Har laddat ned en fil med 1000 tals pdf dokument snyggt ordnade i undermappar. Har suttit och tittat igenom dem utan problem, men några filer går inte att öppna. "Ett fel uppstod när detta dokument öppnades. Sökvägen finns inte" Jag ser en thumb-preview av dokumentet i informationsfältet när jag enkel-klickar på det, så det verkar ju inte skadat. Vad är fel och hur fixar jag det?
thnx

Har du tur så handlar det om att du har FEL version av PDF reader när du läser filen, det här var ett vanligt problem bland folk då dom skulle läsa Arboga förundersökningen, man hade helt enkelt fel version av programmet, version 9 rekommenderas om jag minns rätt.

så testa uppdatera är mitt tips.
Citera
2008-10-12, 03:27
  #3
Medlem
DecaVadores avatar
Tack för tipset! Adobe 9 löste det!! CHEERS!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback