Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-11, 11:04
  #1
Medlem
Hundvalps avatar
Idag ska jag åka till landet, vilket innebär att jag inte har kanal 8 där. Däremot har jag tillgång till 300+ tyska kanaler. Så, är det någon som vet om den matchen kommer att sändas på någon tysk kanal?
Citera
2008-10-11, 12:20
  #2
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Idag ska jag åka till landet, vilket innebär att jag inte har kanal 8 där. Däremot har jag tillgång till 300+ tyska kanaler. Så, är det någon som vet om den matchen kommer att sändas på någon tysk kanal?

Har du tillgång till Internet så kan du se matchen på nätet...annars ang. din fråga så är chansen nog inte så stor...
Citera
2008-10-11, 12:25
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Idag ska jag åka till landet, vilket innebär att jag inte har kanal 8 där. Däremot har jag tillgång till 300+ tyska kanaler. Så, är det någon som vet om den matchen kommer att sändas på någon tysk kanal?

Nej det ser mörkt ut. Inte ens i ARD:s massiva sammanfattning 22:50, då de visar bilder från sju matcher är inte Sverige-Portugal med.
Citera
2008-10-11, 12:41
  #4
Medlem
AbsolutHerberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Har du tillgång till Internet så kan du se matchen på nätet...annars ang. din fråga så är chansen nog inte så stor...

Vart på nätet?
Citera
2008-10-11, 13:11
  #5
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutHerbert
Vart på nätet?

Du behöver mjukvara för de olika programmen, men guiderna är enkla att ta sig igenom

http://myp2p.eu/
Citera
2008-10-11, 13:52
  #6
Avstängd
DontBeAretards avatar
sopcast

googla: sopcast

LYCKA TILL!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback