• 2
  • 3
2008-10-10, 16:44
Medlem
skaffa eget..

heller var en man och ställ upp för familjen. Din far har ju köpt lägenheten och då är det bara att ställa upp heller skaffa dig en egen lya. Familjen är det man har och den ska man ställa upp på.
Citera
2008-10-10, 18:44
Medlem
Fantaas avatar
Ibland är jag jävligt glad över att jag inte har några syskon.
Citera
2008-10-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaa
Ibland är jag jävligt glad över att jag inte har några syskon.

Varför?
Citera
2008-10-13, 15:28
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpecialOne
Äh skärp dig för i helvete.. Och alla andra dryga, självupptagna personer som hör av sig här och inte ens nämner det självklara:

Han är din bror, ditt kött och blod och ställer du inte upp för honom fattar jag inte vem du ska ställa upp för i så fall?

Hur pass jävla självupptagen och egocentrisk ska man vara?! Så typiskt svenskar att endast tänka på sitt eget bästa, att vara så pass egotrippade och helt oförmogna att svälja några sura äpplen genom att ställa upp för familjen och familjemedlemmar när dessa behöver det.. Sure, låt faktumet att du inte kan dra hem ett ons-knull vara viktigare än din familj. Sen borde du nog inte vara alltför bitter och sur när du ruttnar bort på ett ålderdomshem skitig och smutsig och tycker att livet är alltför förjävlig eftersom du inte träffar dina barn och barnbarn på månader.. Då borde du nog tänka på den här situationen och fråga dig vad du nånsin har gjort för din familj och om du egentligen förtjänar nåt bättre.

Hehe inte för att jag håller med om allt som står här ovanför mig men det är bra med en annorlunda åsikt.
Vi svenskar är äckligt självcentrerade och bortskämda.
Citera
2008-10-13, 18:35
Medlem
Deeecs avatar
Sjukt tankesätt att vara sur på sin bror för att han delar lägenheten som DIN FAR köpt.

Köp egen lägenhet om det ska vara ett sånt jävla bekymmer, herregud.
Citera
2008-10-13, 20:07
Medlem
Hahah en liten notering: Första 1½ sidorna ryggdunkar alla varandra om att TS bör säga ifrån men så fort någon skrev att TS är bortskämd började de flesta hänga på. Jag håller med den senare skaran dock.
Citera
2008-10-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dignam
Hahah en liten notering: Första 1½ sidorna ryggdunkar alla varandra om att TS bör säga ifrån men så fort någon skrev att TS är bortskämd började de flesta hänga på. Jag håller med den senare skaran dock.

Jag tänkte som den senare skaran. Innan jag hann läsa bortskämd inlägget.
Jag tror dock att dom första som skrev missuppfattade det som att han hade köpt lägenheten själv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in