Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-03, 17:15
  #7957
Avstängd
Anonymaalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
Undrar också varför han vill hit. Och vad för liv han har tänkt sig här. Läser att han vill ha PUT, PUT ifrån vad? Turkiets stränder och barer? Hans hemland förövrigt även om hans rötter är från Syrien.


Han ska väl göra insats för Sverige, som våra fuskande politiker.

En tragisk person som egentligen skulle ha haft rättspsykratrisk vård.
__________________
Senast redigerad av Anonymaalko 2018-10-03 kl. 17:22.
Citera
2018-10-04, 06:15
  #7958
Medlem
FarbrorBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
Undrar också varför han vill hit. Och vad för liv han har tänkt sig här. Läser att han vill ha PUT, PUT ifrån vad? Turkiets stränder och barer? Hans hemland förövrigt även om hans rötter är från Syrien.

Jo, han är född i Turkiet och är medborgare i samma land. Han kom till Sverige 1985 och flydde tillbaks till Turkiet 2007. Så hälften av sitt liv har han inte ens spenderat här. Undrar vilka skäl han kommer att hävda?
Citera
2018-10-24, 23:15
  #7959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han drog väl till Marocko tror jag, de hade klippt honom om han stannat. Han och Daniel satt ju så mordet på Daniel kom ju typ 3-4 år efter det med Orh. Därför visste Bakali inte om hur illa han låg till förrän efter muck och efter det med Daniel.

Bakali drog till Marbella och jobba som livvakt åt ett internationellt knark syndikat när han mucka, hörde att de smugglade 2 ton i månaden.
Citera
2018-10-24, 23:18
  #7960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Vet av andra att han vistades en del i GBG efter han muckade från narkotikabrottet som han och Daniel åkte fast för i tullen. Men efter mordet på Daniel så är det väl som du säger att han lämnade GBG.
Vad fanns i Marocko förresten?

I Marocko finns det tjuvar och Hash
Citera
2018-10-25, 11:10
  #7961
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senorloco
Bakali drog till Marbella och jobba som livvakt åt ett internationellt knark syndikat när han mucka, hörde att de smugglade 2 ton i månaden.
Jasså intressant. Bra att hålla sig borta från GBG med tanke på Tysons bror ha ha ha...
Citera
2019-05-25, 11:43
  #7962
Medlem
Artikel från i går.
https://www.expressen.se/gt/tidigare...-till-sverige/

"I fjol friades han från alla misstankar efter att rättegången mot honom avslutats i en turkisk domstol.

– Jag har ansökt om att få tillbaka mitt svenska uppehållstillstånd så det är det jag väntar på, berättade Denho Acar kort därefter.

Men något uppehållstillstånd blir det inte för Acar. Det har Migrationsverket nu fattat beslut om.
"
Citera
2019-05-27, 07:05
  #7963
Medlem
"– Det är klart att jag planerar flytta tillbaka. Jag har ju min familj där, alla mina syskon bor i Sverige, sa Denho Acar."

Det blir nog inget av med det. De kommer i alla fall att överklaga beslutet att neka honom uppehållstillstånd.

"En vandelsprövning (en kontroll som bland annat görs i medborgarskapsfrågor, reds. anm) genom slagning i polisens misstanke- och belastningsregister görs regelmässigt innan uppehållstillstånd beviljas i Sverige", uppgav myndigheten i ett mejl.
Citera
2019-05-27, 08:04
  #7964
Medlem
Giant Squids avatar
Det är klart han kommer få komma till Sverige.
Sverige tar ju in alla möjliga skräpmänniskor.
Vi bygger inga murar.
Förvånar mig inte om media försöker få honom folkär och vara med i Lets Dance.
Tillslut kommer han kliva ut ur garderoben och visa upp sin nya pojkvän.
Citera
2019-05-29, 05:58
  #7965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det är klart han kommer få komma till Sverige.
Sverige tar ju in alla möjliga skräpmänniskor.
Vi bygger inga murar.
Förvånar mig inte om media försöker få honom folkär och vara med i Lets Dance.
Tillslut kommer han kliva ut ur garderoben och visa upp sin nya pojkvän.


Är det OG man som är mördad i Gbg?
Citera
2019-05-29, 10:05
  #7966
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Artikel från i går.
https://www.expressen.se/gt/tidigare...-till-sverige/

"I fjol friades han från alla misstankar efter att rättegången mot honom avslutats i en turkisk domstol.

– Jag har ansökt om att få tillbaka mitt svenska uppehållstillstånd så det är det jag väntar på, berättade Denho Acar kort därefter.

Men något uppehållstillstånd blir det inte för Acar. Det har Migrationsverket nu fattat beslut om.
"
Det är intressant och talande att Denho Acar nekas uppehållstillstånd, för lite gängkriminalitet, medan folkmördande ISIS-terrorister får komma tillbaka och erbjuds både jobb och bostäder. Kanske bör Denho gå och bli jihadist för att till slut bli belönad med ett svenskt medborgarskap? Onekligen finns det ju en viss dubbelmoral hur som helst, i hur kristna och muslimska invandrare behandlas.

https://www.expressen.se/gt/polische...terroristerna/
https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...nien-1.4491768
Citera
2019-05-29, 15:13
  #7967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det är intressant och talande att Denho Acar nekas uppehållstillstånd, för lite gängkriminalitet, medan folkmördande ISIS-terrorister får komma tillbaka och erbjuds både jobb och bostäder. Kanske bör Denho gå och bli jihadist för att till slut bli belönad med ett svenskt medborgarskap? Onekligen finns det ju en viss dubbelmoral hur som helst, i hur kristna och muslimska invandrare behandlas.

https://www.expressen.se/gt/polische...terroristerna/
https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...nien-1.4491768

Han kan gott vara där han är. Vill han vara med familjen kan den flytta dit. Bara att tjacka billiga flygbiljetter på nätet.
Citera
2019-05-29, 15:15
  #7968
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkulatorkaffe
Han kan gott vara där han är. Vill han vara med familjen kan den flytta dit. Bara att tjacka billiga flygbiljetter på nätet.
Nu yrkade jag inte på att Denho Acar ska få komma tillbaka, utan att "svenska" IS-terrorister bör kickas ut de också. Hade Denho Acar varit exakt samma person (alltså yrkeskriminell), med den enda skillnaden att han vore muslim, så hade han lätt fått tillbaka hans PUT, och svenskt medborgarskap därefter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback