2008-12-22, 22:22
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen
Jag sa att jag har hört, inte sagt att så är fallet.

Du sänker kvaliten på den här tråden, har hört? Ett sådant påstående skulle jag aldrig ha släppt ifall jag inte hade mer på fötterna. Kolla på bilden som jag länkade, hur kan du påstå att en snubbe med grava drogproblem som dessutom sysslat med verksamheter som snuddar på gränsen till barnporr är en fruktad maffiaboss? Fattar du inte att du gör bort dig!!!
Citera
2008-12-22, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du sänker kvaliten på den här tråden, har hört? Ett sådant påstående skulle jag aldrig ha släppt ifall jag inte hade mer på fötterna. Kolla på bilden som jag länkade, hur kan du påstå att en snubbe med grava drogproblem som dessutom sysslat med verksamheter som snuddar på gränsen till barnporr är en fruktad maffiaboss? Fattar du inte att du gör bort dig!!!
Ok, åter igen du dömmer snubben pga hur han ser ut. Han må kanske vara pervers, men du vet ju inte vad han har på sitt samvete, så ryktet om att han skall vara maffia-boss kan alltså vara sant. Han skall enligt ryktet ha anknytning till Malinovski-gruppen, en ryssk organisation.
Citera
2008-12-22, 23:07
Medlem
Maffia boss tror ja knappast men att han har bra kontakter med ryssar är ingen hemlighet

att han har använt ryssar här i sverige är heller ingen
hemlighet ..

Men boss neeeeeee
Citera
2008-12-22, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Maffia boss tror ja knappast men att han har bra kontakter med ryssar är ingen hemlighet

att han har använt ryssar här i sverige är heller ingen
hemlighet ..

Men boss neeeeeee
Ok, tack för svar, att han har använt ryssar kan vara anledningen till ryktet om att han skulle vara Maffia-Boss.
Citera
2008-12-22, 23:45
Medlem
grava drogproblem säger du Leif ta och kolla igenom det han är dömd för .

Efter det kommer du förstå att du har fel ...Eller Kolla med dina polare snuten

Falska sedlar kommer du ihåg det va 8 år sen tror ja ?

Men sagan kommer vara slut snart för han det kommer att vara en stor rättegång i Januari med Lasse 3 Ton EPHEDRINE som skulle användas till att göra narkotika

Sen att han liknar en pundare och är ett svin är mycket möjligt .

Jag har riktigt bra koll på han och vad han gjort
Citera
2008-12-23, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
grava drogproblem säger du Leif ta och kolla igenom det han är dömd för .

Efter det kommer du förstå att du har fel ...Eller Kolla med dina polare snuten

Falska sedlar kommer du ihåg det va 8 år sen tror ja ?

Men sagan kommer vara slut snart för han det kommer att vara en stor rättegång i Januari med Lasse 3 Ton EPHEDRINE som skulle användas till att göra narkotika

Sen att han liknar en pundare och är ett svin är mycket möjligt .

Jag har riktigt bra koll på han och vad han gjort
Du har helt rätt, knappast att en pundare sysslar med dom mängderna.
Citera
2008-12-23, 17:46
Medlem
Idag i p1 kunde man höra en intervju med Denho då han stolt berättade att en av deras verksamheter var beställningsmord!?

Är det verkligen så att gängmedlemmar utan att tveka skulle mörda nån okänd Svensson för en större summa pengar?

Förstår att man i krig med andra kriminella kan ta till vapen, men rena avrättningar på okända, har inte yrkeskriminella nån slags samvete alls?
Citera
2008-12-23, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drpil
Idag i p1 kunde man höra en intervju med Denho då han stolt berättade att en av deras verksamheter var beställningsmord!?

Är det verkligen så att gängmedlemmar utan att tveka skulle mörda nån okänd Svensson för en större summa pengar?

Förstår att man i krig med andra kriminella kan ta till vapen, men rena avrättningar på okända, har inte yrkeskriminella nån slags samvete alls?
Vet du i fall det går i repris?
Citera
2008-12-24, 10:37
Medlem
Centrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen
Vet du i fall det går i repris?

http://www.sr.se/sida/default.aspx?programid=1637

klicka på organiserad brottslighetlänken
Citera
2008-12-24, 21:37
Bannlyst
och så har aftonbladet varit här och snokat

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4067163.ab

pinsamt

Jag tycker aftonbladet borde betala flashback en liten slant i royalty,för snart känns varenda nyhet snodd.

Antingen har de varit på liveleak.com och snott livesändningar eller så har de en jourgrupp här på FB som sitter och trycker på uppdatera knappen.

I båda fallen är Aftonhoran riktigt pinsam
Citera
2008-12-24, 23:29
Medlem
"Gängledare säljer
steroider på nätet"

Ingen som vet länk till sidan/forumet där han säljer? Vore ju underbart om någon kunde PM:a!
Citera
2008-12-24, 23:35
Medlem
BePositives avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?p=14283552#post14283552
https://www.flashback.org/showthread.php?p=14284933#post14284933
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem