Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Enda vettigaga OG har lyckats åtstadkomma på länge att hänga ut den där fula 21:åringen som jagar småtjejer. Mer sånt tack. Hoppas dom åker hem till han och kapar snabeln.
Var det vettigt!? Hur många killar 20+ drömmer inte om att sätta tjejer i tonåren då? O hur många tjejer 13-19 år (om vi nu ska hålla oss till tonåringarna) vill inte ha en äldre kille! Skulle gissa att de faktiskt är fler än de killar som vill ha en äldre kvinna o då vet vi att de är rätt många...
För det första gör msn-konversationen o hans otroligt smickrande kukbild *ironi* inte killen till ett peddo, utan till högst normal kille i mitt sätt att se på saken.. Onormalast var väl isf att en väldigt söt tjej hittar på en otroligt ful kille, var det kanske därför hon (om det nu ens var hon som hade msn konversationen o inte ngn från kriminellt som såg det som sitt kall att jaga "sexbrottslingar") valde att hänga ut honom på kriminellt för att han inte hade magrutor o stor kuk..
Diskussionen har väl egentligen ingenting i den här tråden att göra men har bara totalt lessnat på människor som anser att det är vettigt att O.G tagit över en sådan hemsida, som tycker att det är vettigt att man hänger ut en 21åring för att han haft ett samtal på msn med en tjej som startade sexsnacket med att vara nyfiken på hans sexuella erfarenhet (5tjejer ger väl å andra sidan inte ngn större erfarenhet). Finns väl riktiga sexbrottslingar där ute, kan väl hålla sig till att hänga ut dem isf även om jag i sak tycker att det är fel att hänga ut människor. Så tycker jag att det är större fel att jaga o sätta upp fällor för att kunna hänga ut människor.
O som sidan verkar vara upplagd nu så är det ju tydligen fritt fram för varenda jävla svensson ute i skogsstugorna som har tillgång till internet att hänga ut folk till höger o vänster utan fällande domar.. Hur många blöjbärande småbarn kommer inte att outa varandra för att ha haft sex med den där tjejen i parallellklassen, kvinnor/tjejer/mammor som kommer måla upp missvisande bilder på sina f.d sambos/pojkvänner/pappor för att det pågår en vårdnadstvist, eller för att skada killens namn och rykte helt enkelt.
Tycker absolut inte att en hemsida som kriminellt borde få så mycket utrymme någonstans eftersom det enda den åstadkommer är att skrämma folk, men när människor från O.G tar över så tycker jag att den borde få ännu mindre plats eftersom det nu är människor som tror att det är okej att leka Gud som står bakom den...
Hoppas verkligen att killen/tjejen/gruppen som hackade apotekshemsidan håller käften om att det var de o känner sig nöjd med att få en massa cred ändå..
Nu har jag hållt mig off topic länge nog, god fortsättning på er