2009-01-11, 00:24
  #1921
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Vilka idioter. De kunde väl ha suddat tjejens fejs och mail. Vi värnar om kvinnor och barn my ass.

tjejen har nog inget med det att göra
dom har nog bara tagit bild på en ung tjej för att komma åt gubbarna
Citera
2009-01-11, 00:26
  #1922
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
du får nog slå lite hårdare så du kanske fattar

det va fråga till länken

kan det inte va så att dom vill bara att han ska resa till ett land som kan överlämna honom till sverige
sen ska dom efterlysa honom internationellt igen för att komma åt honom

Det är säkerligen det dom gör. Läs gärna tillbaka i tråden där detta kommit upp samt även myndigheternas möjligheter.

Citera
2009-01-11, 00:40
  #1923
Medlem
kingzyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Och exakt hur "vet" han att hon är 14 då? Mest troligt var hon inte alls fjorton, utan ett påhitt för att misstänkliggöra personer. Om hon inte "är" 14 kan han inte heller "veta" att hon är det, eller hur??


Nej, men varför i helvete skulle han anta att hon inte är det när hon sa det.
Det sunda hade ju varit att inte dra fram ballen då.

Men som du säger så kan det ju vara någon förståndshandikappad eller
liknande. Och det är ju förstås inte så roligt.

I vilket fall som helst så är det bra att diverse sådana sidor lever vidare.
Synd bara att en kriminell organisation tvingas driva den, just p g a de
risker som finns med missbruk. Det är ju en känga mot samhället som
i vanlig ordning inte hinner med i tidens gång.

Internet blev ju trots allt inte bara en kortvarig fluga.
Citera
2009-01-11, 04:08
  #1924
Medlem
marxys avatar
Denho Acar

Tjenare FB.

Läste om Acar för någon dag sen när hans "pharma" blivit... "besökt". Har han gjort något uttalande om detta? Orkar inte läsa igenom en tråd där det första man möts av är att MOD har raderat 180 inlägg, så då är jag lat och frågar om han gjort det istället

Ha det gött.
Citera
2009-01-11, 10:17
  #1925
Medlem
.-.-.s avatar
Enda vettigaga OG har lyckats åtstadkomma på länge att hänga ut den där fula 21:åringen som jagar småtjejer. Mer sånt tack. Hoppas dom åker hem till han och kapar snabeln.
Citera
2009-01-11, 11:46
  #1926
Medlem
GroggHaggaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Enda vettigaga OG har lyckats åtstadkomma på länge att hänga ut den där fula 21:åringen som jagar småtjejer. Mer sånt tack. Hoppas dom åker hem till han och kapar snabeln.

Var det vettigt!? Hur många killar 20+ drömmer inte om att sätta tjejer i tonåren då? O hur många tjejer 13-19 år (om vi nu ska hålla oss till tonåringarna) vill inte ha en äldre kille! Skulle gissa att de faktiskt är fler än de killar som vill ha en äldre kvinna o då vet vi att de är rätt många...

För det första gör msn-konversationen o hans otroligt smickrande kukbild *ironi* inte killen till ett peddo, utan till högst normal kille i mitt sätt att se på saken.. Onormalast var väl isf att en väldigt söt tjej hittar på en otroligt ful kille, var det kanske därför hon (om det nu ens var hon som hade msn konversationen o inte ngn från kriminellt som såg det som sitt kall att jaga "sexbrottslingar") valde att hänga ut honom på kriminellt för att han inte hade magrutor o stor kuk..
Diskussionen har väl egentligen ingenting i den här tråden att göra men har bara totalt lessnat på människor som anser att det är vettigt att O.G tagit över en sådan hemsida, som tycker att det är vettigt att man hänger ut en 21åring för att han haft ett samtal på msn med en tjej som startade sexsnacket med att vara nyfiken på hans sexuella erfarenhet (5tjejer ger väl å andra sidan inte ngn större erfarenhet). Finns väl riktiga sexbrottslingar där ute, kan väl hålla sig till att hänga ut dem isf även om jag i sak tycker att det är fel att hänga ut människor. Så tycker jag att det är större fel att jaga o sätta upp fällor för att kunna hänga ut människor.
O som sidan verkar vara upplagd nu så är det ju tydligen fritt fram för varenda jävla svensson ute i skogsstugorna som har tillgång till internet att hänga ut folk till höger o vänster utan fällande domar.. Hur många blöjbärande småbarn kommer inte att outa varandra för att ha haft sex med den där tjejen i parallellklassen, kvinnor/tjejer/mammor som kommer måla upp missvisande bilder på sina f.d sambos/pojkvänner/pappor för att det pågår en vårdnadstvist, eller för att skada killens namn och rykte helt enkelt.

Tycker absolut inte att en hemsida som kriminellt borde få så mycket utrymme någonstans eftersom det enda den åstadkommer är att skrämma folk, men när människor från O.G tar över så tycker jag att den borde få ännu mindre plats eftersom det nu är människor som tror att det är okej att leka Gud som står bakom den...

Hoppas verkligen att killen/tjejen/gruppen som hackade apotekshemsidan håller käften om att det var de o känner sig nöjd med att få en massa cred ändå..

Nu har jag hållt mig off topic länge nog, god fortsättning på er
Citera
2009-01-11, 12:08
  #1927
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Enda vettigaga OG har lyckats åtstadkomma på länge att hänga ut den där fula 21:åringen som jagar småtjejer. Mer sånt tack. Hoppas dom åker hem till han och kapar snabeln.

Hur vet du, i din oändliga visdom, att det var det han gjorde? Hans syfte kan ha varit vilket som helst, och han måste anses oskyldig tills han dömts om vi inte vill ha ett fullfjädrat tattarsamhälle där olika individer pysslar med allsköns personliga vendettor och liknande. Om vi inte aktar oss för denna typ av "resande"-mentalitet och tar avstånd från albanska zigenares hederskodex och turkisk senneolitisk klanmentalitet går civilisationen åt skogen. I Sverige skall rättsväsendet sköta dessa ärenden, inte ett gäng retarderade busar.

För övrigt undrar jag om han har gjort något olagligt. Jag är inte säker på det, men jag hoppas det då det skulle innebära att den som lekte tjejen har gjort sig skyldig till brottsprovokation. Blir intressant att följa detta spektakel vidare.
__________________
Senast redigerad av bernad_law 2009-01-11 kl. 12:12.
Citera
2009-01-11, 12:24
  #1928
Medlem
Batmannens avatar
Att OG skall sköta en sida med pedofiler är som om Konsumentverket gett Volvo uppdraget att sköta avdelningen för "oberoende tester av bilmärken med efterföljande VDN utlåtande". Hur många hade köpt en bil utifrån dessa rekommendationer?
Tanken må vara god, tyvärr blir tillförlitligheten inte detsamma.
Citera
2009-01-11, 12:32
  #1929
Medlem
bästisweedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Hur vet du, i din oändliga visdom, att det var det han gjorde? Hans syfte kan ha varit vilket som helst, och han måste anses oskyldig tills han dömts om vi inte vill ha ett fullfjädrat tattarsamhälle där olika individer pysslar med allsköns personliga vendettor och liknande. Om vi inte aktar oss för denna typ av "resande"-mentalitet och tar avstånd från albanska zigenares hederskodex och turkisk senneolitisk klanmentalitet går civilisationen åt skogen. I Sverige skall rättsväsendet sköta dessa ärenden, inte ett gäng retarderade busar.

För övrigt undrar jag om han har gjort något olagligt. Jag är inte säker på det, men jag hoppas det då det skulle innebära att den som lekte tjejen har gjort sig skyldig till brottsprovokation. Blir intressant att följa detta spektakel vidare.
Bra poäng. Hade Sverige haft den mentalitet som OG försöker anamma så hade väl högerextreminister kastat ut förortskriminella för länge sen. men jag tror det är ovidkommande, för jag har ändå trott att allting bara varit PR för vägen mot de ekonomiska intressena...
Citera
2009-01-11, 19:59
  #1930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batmannen
Att OG skall sköta en sida med pedofiler är som om Konsumentverket gett Volvo uppdraget att sköta avdelningen för "oberoende tester av bilmärken med efterföljande VDN utlåtande". Hur många hade köpt en bil utifrån dessa rekommendationer?
Tanken må vara god, tyvärr blir tillförlitligheten inte detsamma.


Nej det är inte samma sak eftersom det anses att sexualbrott skiljer sig så mycket från annan brottslighet.
Citera
2009-01-11, 20:09
  #1931
Medlem
firstclassriots avatar
Tycker det känns lite som det här tv-programmet i usa där de "bustade" pedofiler. Väldigt kul men helt fel sätt att gå tillväga. Sen att det finns uppenbara möjligheter för Dano mf. att pressa folk på pengar via sajten gör det inte bättre.
Citera
2009-01-11, 20:13
  #1932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriot
Tycker det känns lite som det här tv-programmet i usa där de "bustade" pedofiler. Väldigt kul men helt fel sätt att gå tillväga. Sen att det finns uppenbara möjligheter för Dano mf. att pressa folk på pengar via sajten gör det inte bättre.


Om de skulle pressa någon på pengar för att inte bli uthängd så kommer det vara mot en pedofil och då spelar det ingen roll då det bara är rätt åt dom även om det naturligtvis inte är bra att OG får pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in