2009-01-08, 17:15
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Herre gud vad otäckt Dock så hejjar jag på OG

Varför heja på kriminella slödder?
Citera
2009-01-08, 17:17
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underr
Har hört rykten om att OG redan har hittat hackarna genom mindre lagliga metoder. De band fast två personer och hotade med att sjuta deras knän ifall de inte sa vilka hackarna va. Detta ledde till att dom vet vilka det är tydligen. Hörde det idag. Men det kan ju vara ren skitsnack vilket jag tror det är..

Vill också säga att jag håller med Elias på allt han skrev. Klockrent!
Men vad ska man förvänta sig av Denho, han kan ju knappast ha ett tresiffrigt IQ. Min mormor berättade att hans mamma var Midyat´s (stad i Turkiet där han föddes) hora och knullade runt bland kurder och araber och att hon var rent efterbliven och att det inte kommer som en chock att han är resultatet av det.

Då har du hört fel, det stämmer inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Mitt inlägg borde vara riktat mot wolfen istället. Nu råkar jag veta Jennekvistans riktiga namn och det är inte Janne. Janne känner jag dessutom privat och han är INTE nazist, bara väldigt mycket FÖR yttrandefrihet, oavsett om det är nassar eller islamistiska fundamentalister.
Och nej, Leifens namn går jag inte ut med här eller i pm så skit i att prova mjölka.

Snälla blanda inte in mig i det här, det är absurt att vissa tror att jag är Jan Axelsson. För det andra så vet du inte vad jag heter i förnamn.

Citat:
Ursprungligen postat av smellberry
Den nya reklamkampanjen för Dano och hans original pharma har läckt ut
Den går under temat "Boyz4U"

http://i44.tinypic.com/k0z5x.jpg

Bra jobbat , att han inte skäms Denho Acar, rykten säger att han gillar att bli kallad Mr Dano när Wojtec trycker honom i arslet
Citera
2009-01-08, 17:18
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Det där jävla jiddret har du kört med ett bra tag nu. Snacka om att inte veta vad man ska säga utan bara spotta ur sig skit och agg.

Vad skulle jag tjäna på att hitta på det? Och varför skulle det inte vara sant?
Citera
2009-01-08, 17:19
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Då har du hört fel, det stämmer inte.

På att dom hittat hackarna? Misstänkte också att det inte var sant
Citera
2009-01-08, 17:21
Bannlyst
Citat:
Vad skulle jag tjäna på att hitta på det? Och varför skulle det inte vara sant?

Varför brukar folk snacka skit om vissa ? Jo för att man ogillar vederbörande. Du är inte smart nog att bara bre på lite, utan du ljuger så skevt att alla fattar att det är en agg-skröna. Du sa ju själv att han är kriminellt slödder och där har vi din anledning till jidder.
Citera
2009-01-08, 17:23
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
På att dom hittat hackarna? Misstänkte också att det inte var sant

De har inte hittat hackarna, och de kommer inte att hitta dom heller.
Jag känner inte dom som ligger bakom hackningen, men de har mitt och många andras stöd.

Denho Acar fick den i arslet och det är inte mycket mer han kan göra.

Att sedan anklaga Jan Axelsson för detta, hur patetiskt låter det inte, tro mig karln har bättre saker för sig än att ägna sin tid med att hacka en stornäsas nätapotek.
Citera
2009-01-08, 17:28
Medlem
underrs avatar
Citat:
Varför brukar folk snacka skit om vissa ? Jo för att man ogillar vederbörande. Du är inte smart nog att bara bre på lite, utan du ljuger så skevt att alla fattar att det är en agg-skröna. Du sa ju själv att han är kriminellt slödder och där har vi din anledning till jidder.

Min mormor som är uppväxt i Midyat berättade det då hon kände igen namnet.
Att jag kallar han för slödder är för att jag tycker att ALLA kriminella är slödder. Att förstöra för vanligt hederliga arbetare som jobbar och sliter för sina pengar osv och nån jävla idiot ska komma och sno det. Det finner jag inte rätt och tycker alla som inte gör det måste ha en skruv löst..
Sen att horungen använder den assyriska flaggan gör inte att jag gillar han mer.. Orka förstöra ryktet för ett helt folk bara för att han är misslyckad..
Citera
2009-01-08, 17:31
Bannlyst
Citat:
Min mormor som är uppväxt i Midyat berättade det då hon kände igen namnet.
Att jag kallar han för slödder är för att jag tycker att ALLA kriminella är slödder. Att förstöra för vanligt hederliga arbetare som jobbar och sliter för sina pengar osv och nån jävla idiot ska komma och sno det. Det finner jag inte rätt och tycker alla som inte gör det måste ha en skruv löst..
Sen att horungen använder den assyriska flaggan gör inte att jag gillar han mer.. Orka förstöra ryktet för ett helt folk bara för att han är misslyckad..

Men snälla, tro mig, folk går inte runt och ogillar assyrer pga av OG. Alla assyrer är inte OG. Men många OG är assyrer. Utöver OG kan jag inte erinra mig om att man brukar höras talas om assyrer i den 'världen.'
Citera
2009-01-08, 17:36
Medlem
genseriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzzzzzzz
OG-ledaren får resa fritt
Denho Acar, ledare för Original Gangsters, är inte längre internationellt efterlyst. Kort före årsskiftet hävde Hovrätten för Västra Sverige den internationella efterlysningen på åklagarens begäran. Hovrättens beslut betyder att OG-ledaren inte längre är begränsad till att vara endast i sitt födelseland Turkiet. - Det betyder att jag kan resa vart jag vill. Utom till Sverige där jag fortfarande är efterlyst för anstiftan till mordbrand. Och till Danmark eftersom jag är utvisad på livstid efter ett grovt rån där, säger Denho Acar.

Va? Är det sant? Källa?

Om sant - vad betyder det? Betyder det verkligen att han kan resa vart han vill utan att någon griper honom och utlämnar honom till Sverige? Om så, varför hävde Hovrätten den internationella efterlysningen?
Senast redigerad av genserik 2009-01-08 kl. 17:43.
Citera
2009-01-08, 17:44
Medlem
Santadunks avatar
Varför gjorde Dano Acar affärer med en homosexuell och var så tydlig med det med bilder och allt på original pharma? Bara det är väl en prestigeförslust för O.G? Får ens en muslim (eller om han är kristen) göra affärer med en homosexuell? Nu bryter ju Acar mycket mot religionen men just att han började göra affärer med Läder-Lasse känns så amatörmässigt, ALDRIG att Hells Angels eller Bandidos hade gjort det
Senast redigerad av Santadunk 2009-01-08 kl. 17:53.
Citera
2009-01-08, 17:45
Medlem
underrs avatar
Citat:
Det är du som ska sluta grina och sluta ljuga. Ta lögnen om din mormor och putsa lite på den historien och återkom. Som det är nu är du bara bitter och full av lögner.

Varför inte överbevisa mig istället om du verkligen är så säker på att jag har fel
Citera
2009-01-08, 17:45
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Varför gjorde Dano Acar affärer med en homosexuell och var så tydlig med det med bilder och allt på original pharma? Bara det är väl en prestigeförslust för O.G? För ens en muslim (eller om han är kristen) göra affärer med en homosexuell? Nu bryter ju Acar mycket mot religionen men just att han började göra affärer med Läder-Lasse känns så amatörmässigt, ALDRIG att Hells Angels eller Bandidos hade gjort det

Han är inte troende har jag för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in