Citat:
Ursprungligen postat av 526
Nej. De menar att Z inte kan placeras på vänster-höger skalan.
Då hade dom sagt det. Det sa dom inte.
Citat:
De flesta är anställda. Eller hur menar du nu?
Jag tyckte jag var rätt klar. Kan du utveckla vad som var otydligt?
Citat:
Det märks att du inte vet ett skit om marknadsföring.
Citat:
Om alla köpte från företag de själva ägde skulle globala företag förlora makt. Är det oklart? Fattade du inte det första gången jag skrev det?
Jo, jag fattade precis. Om alla köpte från företag dom själva ägde, så krävs det att dom företagen är globala. Och då skulle dom företagen har massor av makt. Och eftersom många ägde dom, skulle ingen av ägarna ha makt.
Och gissa vad: Det är ungefär så det ser ut idag. Vilket jag förklarade. Fattade du inte första gången jag skrev det?
Citat:
Nej . privata företag och kooperativt ägda företag är inte samma sak.
I det här sammanhanget är skillnaden irrelevant.
Citat:
Mmm . .en sak jag lärt mig är den sk "repetitionprincipen" Den går ut på att konsekvent upprepa vissa nyckelord. Du har på ca 100 sidor spammat orden "nej" "fel" "nonsens" i var och varannan mening. Vilket tyder på att du har en förutbestämd åsikt du till varje pris SKA hamra in, what so ever.

Nej, pucko, det betyder att det du säger är fel och nonsens. Jag har inga förutbestämda åsikter. Jag fungerar inte så.
Citat:
Ditt ovanstående inlägg tyder på att du är enkelspårig och totalt inskränkt i din egen begreppsvärld. Må vara att du är produktiv i ditt debatterande.
Vad är det du inte förstår i det jag skrev?
Citat:
Ingenting kan vara 100% fel, vilket du hävdar.
Jodu, det kan du ge dig fan på att det kan. Däremot kan inget vara 100% rätt. Men det är en annan sak.
Citat:
Alla har fel utom du, som bara har rätt. Om du är så smart måste du inse problematiken med det.
Ja, det hade varit problematiskt, om det vore så. Men så är det inte.
Citat:
Har du något positivt att säga om Z?
Att dom är teknikpositiva är ju bra.
Citat:
Rent vetenskapligt finns inget som BARA är fel. Det blir liksom helt ofalcierbart annars.

Nu har du nog fått falsifierbarhet om bakfoten.