Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-08, 02:34
  #1
Medlem
Jag vet inte mycket om det här med organiserad brottslighet och dyl, men jag har en mycket god vän som under större delen av sitt liv engagerad sig i detta. Detta har väl ställt till med lite trubbel i vår relation, men jag har aldrig tidigare känt att denne var hotad på något sätt pga sin "karriär". Möjligtvis har jag aldrig blivit informerad om detta tidigare, men nu har jag fått veta att det kan finnas en hotbild mot denna individ och de som ska stå för hoten är Muslimska Brödraskapet i sthlm.

Därför är jag lite orolig, speciellt eftersom jag inte vet mycket om denna sfär av samhället, och oro stillas bäst genom att informera sig.
Vilka är Muslimska brödraskapet? Vad sysslar de med? Är de stora? Allt är intressant, jag vill bara veta mer.

Inget specifikt efterfrågas, enbart generellt; namn gör mig inte visare och inte heller är det trevligt för de namngivna.
2008-10-08, 03:23
  #2
Medlem
Bimsons avatar
De gör väl samma som alla andra muslimer i samhället. Inget vettigt!
Väntar på sina socialcheckar, rånar gamlingar, snor EU-mopeder från tonåringar, hotar folk, har turban på huvudet, slår sina flickvänner, rånar banker, skiter i att betala skatt, tar upp plats på akuten för förkylningar, köper rutten frukt för att använda i sitt kebabstånd osv.

Låt packet hålla på, efter nästa val är det över för deras skull.
2008-10-08, 19:42
  #3
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag ser inte kopplingen till organiserad brottslighet...

*tråd låst*

// Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback