Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-11, 19:43
  #7477
Medlem
no-lifers avatar
Denna vecka: Malin!!!! Måndagens avsnitt hemma hos henne! Underbar tjej! Lagade klassisk middag med oxfilet på planka. Malin har en underbar "eat my pussy"-look. Om jag var hennes man skulle jag slicka henne till himmelska orgasmer varje kväll. Bara hon lagade middag varje fredagkväll. Resten av veckans dagar skulle jag gladeligen stå för mathållningen, i den mån det behövs. Jag skulle ju bli mätt av annat ätande…. Underbar kvinna! Ja, jag är kär!!!!!!!
Citera
2016-10-11, 19:57
  #7478
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no-lifer
Denna vecka: Malin!!!! Måndagens avsnitt hemma hos henne! Underbar tjej! Lagade klassisk middag med oxfilet på planka. Malin har en underbar "eat my pussy"-look. Om jag var hennes man skulle jag slicka henne till himmelska orgasmer varje kväll. Bara hon lagade middag varje fredagkväll. Resten av veckans dagar skulle jag gladeligen stå för mathållningen, i den mån det behövs. Jag skulle ju bli mätt av annat ätande…. Underbar kvinna! Ja, jag är kär!!!!!!!
Underbar? Tyckte hon verkade vara en jobbig typ som planerade och bestämde allt i hemmet. En liten tyrann.
Citera
2016-10-11, 20:36
  #7479
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Underbar? Tyckte hon verkade vara en jobbig typ som planerade och bestämde allt i hemmet. En liten tyrann.

Håller med! Hemsk! På tal om hemsk, Pia...har verkligen tröttnat på människan och hennes sätt att härma dialekterna i varje avsnitt!
Citera
2016-10-17, 19:31
  #7480
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Härligt med lite lappjävlar denna vecka.. Kan bjuda på lite skämskudde och pinsamheter
Citera
2016-10-17, 19:49
  #7481
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Härligt med lite lappjävlar denna vecka.. Kan bjuda på lite skämskudde och pinsamheter

http://jockesmalanning.se Jocke är ju känd inom skytte och jaktktretsar.

En femma på att han bjuder på vilt!
Citera
2016-10-17, 19:53
  #7482
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
http://jockesmalanning.se Jocke är ju känd inom skytte och jaktktretsar.

En femma på att han bjuder på vilt!

Den unga tösen

- Ja man kanske måste låtsas att se glad ut när man gifter sig
Citera
2016-10-19, 19:47
  #7483
Medlem
JerryCottons avatar
Jocke verkar vara en dryg skrytmåns. Carla är trevligast i veckans gäng. Inga större kulinariska finesser hittills.
Citera
2016-10-19, 20:02
  #7484
Medlem
kukflashs avatar
Mums vad gott det såg ut som Jocke bjöd på! Speciellt huvudrätten
Citera
2016-10-20, 20:03
  #7485
Medlem
Ortmoss avatar
Oj, så tråkig veckan i Östersund var! Riktigt bleka och totalt ointressanta människor. Inget vackert att vila ögonen på heller, mycket tråkigt...
Citera
2016-10-21, 00:14
  #7486
Medlem
SurfStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Jocke verkar vara en dryg skrytmåns. Carla är trevligast i veckans gäng. Inga större kulinariska finesser hittills.


Haha precis, min morsa tyckte han skröt för mycket och inte lär han dämpa sig nu när han gick och vann.
Ja Carla fick man feel good vibbar av.
Citera
2016-10-25, 15:48
  #7487
Medlem
Ursäkta att jag är sen om förra veckan, MEN vad äckligt det såg ut med den sista killens mat. Grötig skagenröra, obestämbar gryta i jätteportion, och efterrättspaj som blev soppa och deltagarna var tvungna att dricka med sugrör. Vilken mardrömsmiddag, ur matsynpunkt.
__________________
Senast redigerad av laprikapaprika 2016-10-25 kl. 15:57.
Citera
2016-10-25, 16:01
  #7488
Medlem
För övrigt har jag fortfarande inte kommit över att det inte är Helge Skog längre och inte kunnat titta på ett antal år. Det är lite vedervärdigt med Pia Johansson. Hon är ÄCKLIGT krystad (gillar henne annars).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback