• 1
  • 2
2008-10-02, 15:38
Medlem
dePauls avatar
Om den levde vid det tillfället så har den inte hamnat innanför förpackningen. Troligen kröp den upp på själva utsidan för att slutligen hamna nära öppningen.

~Paul~
Citera
2008-10-02, 15:40
Medlem
herons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
jag kan försäkra er om att jag ALDRIG skulle sätta något liknande i system då jag har tillräckligt med pengar att köpa mina varor

Saken var ju att mjölkpaketet var OÖPPNAT och när jag hällt i mjölken i mitt glas och skulle dricka ser jag något svart på toppen av fliken, där sitter den där tvesjärten (?!) och jag blir så otroligt äcklad att jag inte ens åt mina ostmackor som jag gjort ...

MVH

Du fjantar dig eller?

Om inte...

Du tror inte att den kan ha landat där medans du hällde upp mjölken?
Citera
2008-10-02, 15:43
Medlem
haha hur fan skulle den landat där ? vitt jag vet så flyger dom inte ? och helt serriöst så har jag faktist inte lagt den där ...
Citera
2008-10-02, 15:52
Medlem
4thFloors avatar
Åh jo, de jävlarna flyger!
Citera
2008-10-02, 18:06
Medlem
bessies avatar
du är tydligen inte helt säker på att tvestjärten var i paketet, då borde den väl varit död.tvestjärtar i maten är ju inte kul , men den gäller väl alla insekter. det man ska äta och dricka vill men inte ha läbbiga saker i.
Citera
2008-10-02, 19:23
Medlem
dePauls avatar
Helt klart är att tvestjärten inte kom från paketet. För det första så är de ganska dåliga på att simma. Lika dåliga att flyga omkring i TetraPak. Ännu sämre på att klara av att bli kokta och till sist så är det inte helt glada i att bli klämda i öppningsanordningen på ett TetraPaken

Jag är tämligen säker på att den lilla gynnaren kom fram efter att paketet redan vart uppbrutet.

~Paul~
Citera
2008-10-02, 22:50
Medlem
Digums avatar
Tvestjärtar är snuskigt snabba så att den kan ha kommit dit efter du öppnat kan vara väldigt troligt. Och som någon så underbart uttryckte det:
Citat:
Ursprungligen postat av 4thFloor
Åh jo, de jävlarna flyger!
Citera
2008-10-03, 17:16
Medlem
Trinnits avatar
Den lille rackaren var väl lite törstig. Om han inte flöt omkring död i mjölken så har han antagligen kommit flygande och landat på ditt mjölkpaket.

Nu har du dock chans till dina 15 minuter i rampljuset. Maila aftonbladet, så får du stå på förstasidan med ett mjölkglas i handen och en sur min och förklara hur besviken du är på Arla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in