Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-27, 03:13
  #169
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Vad pratar du om? Det låter nästan som att du kommer ut som rasist.

Kan du svara på frågan eller inte?

... ?

Du är nazist?
Ser du ingen skillnad mellan feminism och nazism?
Citera
2016-04-27, 03:22
  #170
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Har du blivit utan uppmärksamhet nu igen?
Jag tror du är lite felvänd i skitstormen, eller uppåner som Orwell sa om du tror att judarna hade makt över nazismen. Allt tyder på att det var ganska mycket tvärtom.
Den kamp du går inombords är helt din egen och den är självvald.
Utan den blir allas liv lättare att leva.
Och det ska bara vara så enkelt som möjligt eller? Sluta kämpa emot bättre du går med på att bli upp'äten av ett rovdjur så blir det lättare för alla.
Citera
2016-04-27, 09:50
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Och det ska bara vara så enkelt som möjligt eller? Sluta kämpa emot bättre du går med på att bli upp'äten av ett rovdjur så blir det lättare för alla.

Vilket är rovdjuret?
Citera
2016-04-27, 10:30
  #172
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ser du ingen skillnad mellan feminism och nazism?
Nej.

Vad är skillnaden?

Fradgatuggande galningar skyller alla världens problem på en grupp på grund av gruppens gener, och propagerar för gruppens utrotande, antingen bokstavligen eller bildligt i form av att avskaffa manlighet, till förmån för den egna gruppens egenskaper som är mycket bättre och finare.

Vidrigt är vad det är.
Citera
2016-04-27, 13:08
  #173
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Och det ska bara vara så enkelt som möjligt eller? Sluta kämpa emot bättre du går med på att bli upp'äten av ett rovdjur så blir det lättare för alla.

Kunskap är makt, M.C!
Okunskap är det som kör ner dig i diket.
Inbillade rovdjur är bara där för att skrämma dig att släppa dig själv fri.

Och det är inte bara män som vill se hela din glans. Även kvinnor vill se dig blomstra, men emofeministerna som redan sitter i skuggan anser att du skymmer solen för dem.

Fuck'em!
Citera
2016-04-28, 14:03
  #174
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det finns inga fina ismer.
Ismer är roten till den mesta ondskan i världen.

Sålänge en "ism" gynnar det egna särintresset så tycker jag den behövs. För oss feminister så är givetvis feminismen den "ism" som gynnar oss bäst. En ism behöver däremot inte gynna några andra än de egna anhängarna.

Jämställdheten ska främst gälla oss feminister inom själva rörelsen. Ett vanligt missförstånd är att vi skulle inkludera utomstående i den jämlikheten - men det är alltså fel.
Citera
2016-04-28, 20:00
  #175
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Sålänge en "ism" gynnar det egna särintresset så tycker jag den behövs. För oss feminister så är givetvis feminismen den "ism" som gynnar oss bäst. En ism behöver däremot inte gynna några andra än de egna anhängarna.

Jämställdheten ska främst gälla oss feminister inom själva rörelsen. Ett vanligt missförstånd är att vi skulle inkludera utomstående i den jämlikheten - men det är alltså fel.
Men ja, vad bra! Då inför vi genast nazismen igen då, för den gynnar ariskt rena svenskar bäst.
Blir det bra så?

Din nästa ansats är så nära Djurens gård man kan komma till uttrycket grisar ska vara mer jämlika!
Citera
2016-07-23, 19:40
  #176
Medlem
nezzoms avatar
Hallå alla kul att höra när FI blir ställda.
https://youtu.be/0fKhf4fulVs
Citera
2016-08-04, 22:47
  #177
Medlem
kongoveterans avatar
Feminister är för kvinnoförtryck och emot jämställdhet eftersom de vill att Sverige ska vara mångkultur där kvinnoförtryckande kulturer/religioner accepteras som t.ex. Islam. Pedofili är en del av kulturen i muslimska länder och att vuxna medelålders araber våldtar småbarn. Detta är direkt kopplat till religionen då profeten Muhammed knullade 9-åriga flickor.

https://plansverige.org/flicka/fakta-om-barnaktenskap
https://unicef.se/fakta/barnaktenskap
https://sv.wikipedia.org/wiki/Aisha
Citera
2017-09-18, 17:28
  #178
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Pamela Anderson talar ut om feminism - https://youtu.be/mDiRcLVqaxw?t=707
Otroligt bra sagt!
Citera
2017-09-18, 17:56
  #179
Medlem
jenny1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Nej.

Vad är skillnaden?

Fradgatuggande galningar skyller alla världens problem på en grupp på grund av gruppens gener, och propagerar för gruppens utrotande, antingen bokstavligen eller bildligt i form av att avskaffa manlighet, till förmån för den egna gruppens egenskaper som är mycket bättre och finare.

Vidrigt är vad det är.
Manlighet menar du att döda, skära i andras hud, avrätta andra, ja ta gärna bort det det är värdelöst och förstör bara allt som e bra. Man borde ha saker som är fint istället och inte värdelösa saker som förstör, jag hatar väl mer saker än detta men gillar främst fina saker som inte förstör för andra, och de borde inte ha något rätt att göra även om du är en man! Du kan inte hitta på bara säga biologi gör att jag är en mördare eller älskar att skära i andras hud och jag kan inte ändra på det, biologi gör så jag är lat och lurar andra på pengar, biologi gör så jag skyller ifrån mig och inte kan ha ansvar för det jag gjort, trycker det bara är låter barnsligt det borde inte ens handla om feminism eller politik. Bara att man ska ha rätt att bli respekterad i sin kropp även om någon råkade inte gilla ens könsorgan eller tycker kvinnor är sämre då måste man ändå behandla den personen okej och inte kanske döda den eller diskriminera. Ni säger bara dåliga saker om kvinnor och det e tröttsamt att höra på, ,särskilt när man själv är det. Kvinnlig het är mycket finare asså att man e snäll om tänktsam och inte dödar andra utan anledning inte kanske mobbar andra men sän finns de bra saker som är manliga egen skaper också men det finns ändå en gräns vad som är okej ändå om du är en man! Du kan inte bara göra vad du känner för och säga att du är en man och måste göra det.
Citera
2017-09-18, 19:43
  #180
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny1990
Manlighet menar du att döda, skära i andras hud, avrätta andra, ja ta gärna bort det det är värdelöst och förstör bara allt som e bra. Man borde ha saker som är fint istället och inte värdelösa saker som förstör, jag hatar väl mer saker än detta men gillar främst fina saker som inte förstör för andra, och de borde inte ha något rätt att göra även om du är en man! Du kan inte hitta på bara säga biologi gör att jag är en mördare eller älskar att skära i andras hud och jag kan inte ändra på det, biologi gör så jag är lat och lurar andra på pengar, biologi gör så jag skyller ifrån mig och inte kan ha ansvar för det jag gjort, trycker det bara är låter barnsligt det borde inte ens handla om feminism eller politik. Bara att man ska ha rätt att bli respekterad i sin kropp även om någon råkade inte gilla ens könsorgan eller tycker kvinnor är sämre då måste man ändå behandla den personen okej och inte kanske döda den eller diskriminera. Ni säger bara dåliga saker om kvinnor och det e tröttsamt att höra på, ,särskilt när man själv är det. Kvinnlig het är mycket finare asså att man e snäll om tänktsam och inte dödar andra utan anledning inte kanske mobbar andra men sän finns de bra saker som är manliga egen skaper också men det finns ändå en gräns vad som är okej ändå om du är en man! Du kan inte bara göra vad du känner för och säga att du är en man och måste göra det.

Okej, låt mig bara sammanfatta:
Allt bra = kvinnor
Allt dåligt = män

Är det rätt uppfattat?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback