Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-01, 20:23
  #1
Medlem
Pratbubblans avatar
Någon som vet vem denna kille är eller vet något mer om fallet? Tagen efter det andra ofredandet. Maskerad bild i artikeln. Men han ser relativt stor ut och har vita händer.

http://www.folkbladet.nu/?p=120917
__________________
Senast redigerad av Pratbubblan 2008-10-01 kl. 20:26.
Citera
2008-10-01, 21:08
  #2
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Omöjligt, har du inte lärt dig det under din tid på FB?


Jag skrev att han hade vita händer för att FB-pöbeln som skriker blatte skulle slippa göra sig beväret att kolla artikeln eftersom de inte skulle ha något här att hämta. Förmodligen därför jag inte fått så många svar.

Men jag som bor i staden bryr mig inte om hudfärgen. Lika obehagligt oavsett om han är ljusblå eller tomteröd ifall jag skulle råkar träffa på honom. Därför vill jag veta mer om honom.
Citera
2009-04-06, 16:09
  #3
Medlem
undervattenfisks avatar
Det handlar om en kille som inte har alla hästar i hagen, tidigare (1 - 2 år) sedan lämnade han snuskiga lappar i tjejers skåp på olika skolor.

Jag har namn, personnummer & adress. ifall någon är intresserad.

R***** J******
Citera
2009-08-23, 04:20
  #4
Medlem
BUMP


Hur gick det för han? Hörde att han fick psykvård men när han blev utsläppt skulle han ha taffsat på någon äldre dam och åkt in igen? om någon vet ifall det stämmer så får ni gärna berätta mer

Vet förövrigt att personen kletat ner en skoltoalett med skit..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback