Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-10-01, 17:38
  #1
Medlem
pokers avatar
Såg en intervju igår med JF där han undvikande och kort erkände att han dragit tillbaka ett reportage om någon på strandvägen efter att ha blivit hotat med att få "Sthlms farligaste torped" efter sig. Någon som har info?
Citera
2008-10-01, 17:44
  #2
Medlem
Roland B?
Citera
2008-10-01, 17:48
  #3
Medlem
Detta undrade jag också när jag råkade titta på Luuk igår. Är Stockholms farligaste torped ett allmänt känt epitet eller var det ett uttryck JJ drog till med just i programmet? Vore mycket intressant att få höra lite info från någon insatt.
Citera
2008-10-01, 20:15
  #4
Medlem
pokers avatar
Fick intrycket av att JJ var uppriktigt rädd för den här personen/grupperingen. Skrämmande om det finns kriminella som kan kontrollera media på det här viset...

Och vilka kriminella vill bo på strandvägen!? Känns bara som en konstig adress för en kriminell även om han har pengarna.
Citera
2008-10-01, 20:49
  #5
Medlem
Casualjockes avatar
Trodde fanimig inte det om JJ, han om någon borde våga ta upp allting.
Citera
2008-10-01, 21:28
  #6
Medlem
Slumlords avatar
Nu vet jag inte om jag fattar rätt men sändes det en intervju med honom igår där han sa det? Jag har nämligen läst honom säga exakt samma sak för minst fem-sex år sedan och så många livsfarliga personer bor det väl inte på Strandvägen så att det kan röra sig om två olika?

Nu kan jag minnas helt fel men jag har ett svagt minne av att det ska ha rört sig om någon eller några cigarettsmugglare med koppling till Balkan han skulle granska. Som sagt var, ett väldigt, väldigt svagt minne jag har så jag törs inte påstå att det var så...
Citera
2008-10-01, 22:22
  #7
Medlem
Ptomas avatar
OM det nu skulle handla om RB så tvivlar jag starkt på att ett hot skulle ske på hans initiativ.
Citera
2008-10-01, 22:55
  #8
Avstängd
TT Boys avatar
Jag vet inte om jag nämde det i en tidigare tråd men för många år sedan jobbade MC som livvakt åt just RB.
Detta tyckte en annan kille som jag också tidigare nämnt (sitter på karsudden) var skitkul, för många var verkligen skiträdda för just MC.

Snacket kunde gå så att
-Shit, nu kommer MC och RB!
Självklart fanns de säkert många som inte var särskillt rädda med.

Lite senare fick varje fall MC däng av killen ovan i historien och då gick han och anmälde detta som slutade i rätten.

Om någon var med på RB:s 50-årskalas kanske någon kan citera delar av talet som lästes upp
Citera
2008-10-02, 12:36
  #9
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Skulle lika gärna kunna vara följande bokstavskonstruktioner. DF, LK, GH, NM, LK, PÅ, TY, JH, HF, FGH, ERT, #¤%, eller kanske 453, 345??

Eller jag tror på RB. Robban Broberg. Hans sång är ju bara för mkt!
Citera
2008-10-02, 14:11
  #10
Medlem
LikeAGloves avatar
Vad gör en viss torped farligare än en annan?
Citera
2008-10-02, 14:15
  #11
Medlem
BBMBBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Vad gör en viss torped farligare än en annan?


Hans mamma amma inte honom
Citera
2008-10-02, 14:18
  #12
Medlem
Sailormans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Vad gör en viss torped farligare än en annan?


Haha. Ja det undrar jag med?

Dom farligaste dödar dig mycket snabbare...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback