Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-05, 15:41
  #157
Medlem
Någon som har tips på tatuerare i Thailand.
Tänkte åka till våren sommaren och köra 9 dagar med bara tatueringar.
Så tänkte kolla vad ni har för erfarenhet.
Vart får man bäst tatueringar för bäst pris någon som har lite erfarenhet att dela med sig av?
Citera
2019-07-24, 03:17
  #158
Medlem
Ravenouss avatar
Tatuering utomlands

Brukar tatuera mig när jag är utomlands och nu ska jag iväg till Zakynthos, Grekland. Ngn som vet ngn bra tatueringsstudio där?
Citera
2019-07-24, 07:24
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenous
Brukar tatuera mig när jag är utomlands och nu ska jag iväg till Zakynthos, Grekland. Ngn som vet ngn bra tatueringsstudio där?
Turistställen är inte direkt kända för bra tatueringar men nu de gånger jag tatuerat mig utanför Sverige har det varit Tyskland,Ryssland och Thailand varav den tyska har jag gjort coverup på nydligen. Den smärtade lite då det var min första men den passade inte in i resten av de tatueringarna jag har.

Hade jag varit du hade jag använt mig av youtube för hitta någon studio i Grekland. Det är så jag hittat mina studios även om vissa i Thailand har jag gjort då jag gott in och kollat när de tatuerar andra och dragit mina beslut utav det.

edit: https://www.youtube.com/watch?v=EmdJkZK3Dng
__________________
Senast redigerad av HatarSkolan 2019-07-24 kl. 07:27.
Citera
2019-07-25, 01:12
  #160
Medlem
Ravenouss avatar
Tack för tipset ska kolla in den studion när jag kommit ner till Grekland.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback