Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-09-28, 18:07
  #1
Avstängd
Division39s avatar
Någon har vält några gravstenar på Fridhemskyrkogård och samtliga fyra är muslimska. Det är väldigt osmakligt att välta gravstenar enbart för att den begravde tillhörde en annan religion. Vilka är skyldiga till detta vidriga dåd?

Källa:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=448093
Citera
2008-09-28, 18:12
  #2
Medlem
Eoppoyzs avatar
Nu gillar jag inte islam men jag skulle aldrig välta gravstenar oavsett vilken religion eller etnicitet de har och nej, så är det inte ett rasistdåd om gravstenarna blev välta pga att de var muslimer.
Citera
2008-09-28, 18:12
  #3
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Division39
Någon har vält några gravstenar på Fridhemskyrkogård och samtliga fyra är muslimska. Det är väldigt osmakligt att välta gravstenar enbart för att den begravde tillhörde en annan religion. Vilka är skyldiga till detta vidriga dåd?

Källa:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=448093

Verkar vara skön prioritet på fallet i alla fall...
Citera
2008-09-28, 18:32
  #4
Medlem
Fizzlors avatar
Skulle inte förvåna mig det minsta om det var helt slumpmässigt eller om släktingarna själva gjort det för att kunna dra "rasistnazist-kortet" och få X antal tusen av staten. I sann muslimsk anda.

Och om det inte varit muslimska stenar som välts, skulle du göra samma dumma tråd då med? "Vanliga stenar omkullkastade - muslimer i farten?"

Ni kommunister är fan för mycket...
Citera
2008-09-28, 18:36
  #5
Medlem
Curt Hsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Division39
Någon har vält några gravstenar på Fridhemskyrkogård och samtliga fyra är muslimska. Det är väldigt osmakligt att välta gravstenar enbart för att den begravde tillhörde en annan religion. Vilka är skyldiga till detta vidriga dåd?

Källa:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=448093
Muslimska gravar på en svensk kyrkård? Det är ju upprörande. Vad är nästa steg? Judiska gravar? Hundgravar?
Citera
2008-09-28, 18:36
  #6
Medlem
Galenzos avatar
Om vi utgår från att det är svenskar som vält skiten:

Ser det som en reaktion på detta ständiga jävla daltande med musslorna.

Och lika mycket som kommunistslynor hyllar SSU's pressmeddelande. hyllar jag dessa som vält stenarna.

APPLÅDER!!

Nu väntar jag bara på att alla moskéer som besudlar svensk mark ska brinna ner för gott.....
Citera
2008-09-28, 18:38
  #7
Medlem
TengilKatos avatar
Kanske någon som ville jämna ut ställningen lite?
Citera
2008-09-28, 19:02
  #8
Medlem
senilones avatar
Tro fan att polisen på allas våran favoritö - Hisingen, inte har tid med detta när det vimlar av svåttingar som skjuter och härjar där!
Citera
2008-09-28, 19:03
  #9
Medlem
oskarjs avatar
Scrolla ner lite på hemsidan. Vad står det? Gruppvåldtäkt i Kinna. Brottet med gravstenarna är givetvis onödigt men skulle inte skada med lite nyansering. En sten kan man lätt sätta på plats igen. Det gjorde man i min hemby där jag växte upp. Ett par satanister välte gravstenar. Man ställde bara tillbaka dom. Detta hamnade dock inte på GP. Är inte förvånad.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=448077
Citera
2008-09-28, 19:26
  #10
Medlem
Ett litet djurs avatar
Med tanke på hur många muslimer som numera huserar i detta land numera så kanske det enbart var några förvirrade satanister som välte på måfå och så råkade det bli fyra muslimska stenar som föll.

Men det lär väl borförklaras...
Citera
2008-09-28, 19:28
  #11
Medlem
Karbonats avatar
Har för mig att det område där man gräver ner muslimer ligger lite avsides från den vanliga begravningsplatsen, så någon slump är det nog inte.

Men vist är det störande att dessa apor tillåts deponeras så nära den plats hederligt folk läggs till den sista vilan.
Bättre vore om man sänkte döda muslimer och andra djur i Syrhåla. Där kunde de på ett aktivt och miljövänligt vis bidraga till stadens energiförsörjning genom den rötgas de utvecklar, även som döda. När jag tänker efter kunde man nog lika gärna göra likadant med levande muslimer också!
Citera
2008-09-28, 20:02
  #12
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karbonat
När jag tänker efter kunde man nog lika gärna göra likadant med levande muslimer också!

Du har precis uppfunnit en förnyelsebar energikälla! I Sverige har massor med råvara dessutom....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback