Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-09-27, 21:52
Medlem
wsbs avatar
Vilken är den ultimata drogblandningen för att nå det högsta state of mind, sex inkluderat?

Själv har jag börjat tycka att opioider är det högsta stadiumet som finns, och förmodligen är heroin IV allt man kan drömma om. Men låt oss leka med tanken att opioider inte existerar; vad är då den ultimata blandningen?

Jag har testat bl a amfetamin+ecstasy+alkohol+marijuana+xanor, vilket var underbart, men någonstans vill jag tro att det finns än mer att hämta... Om man utesluter opioider, vad tror ni är den perfekta/ultimata droglandningen?

Vad tror ni om MDMA + den man älskar + en vecker strand?
Citera
2008-09-27, 22:29
Medlem
AntiAliass avatar
ghb+amfetamin+benzo+alkohol+cannabis
Citera
2008-09-28, 04:04
Bannlyst
Amfetamin, gräs, svamp, MDMA, kokain, LSD, ketamin, DMT, benzo, efedrin, PCP, meskalin, methamfetamin, 2C-B, bromo dragonfly, kratom, tryptaminer, fenetylaminer, crack och lustgas....

.... eller överdrev jag nu?
Citera
2008-09-28, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Amfetamin, gräs, svamp, MDMA, kokain, LSD, ketamin, DMT, benzo, efedrin, PCP, meskalin, methamfetamin, 2C-B, bromo dragonfly, kratom, tryptaminer, fenetylaminer, crack och lustgas....

.... eller överdrev jag nu?

Nä för tusan, här i Dalarna äter vi allt det där till frukost...
Citera
2008-09-28, 10:23
Medlem
knoxahs avatar
En vanlig fylla om sällskapet är rätt, jöh'
Citera
2008-09-28, 15:14
Medlem
Måste säga att alkohol, amfetamin, diverse bensodiazepiner, gräs & hasch, plus DMT gav ett väldigt intressant och trevligt rus. Förmodligen hade det kunnat toppas med lite MDMA och några kokainjointar eller crackstenar.
Citera
2008-09-28, 17:41
Medlem
Xalterads avatar
Högsta "state of mind" kan vara så mycket, vissa upplevelser går inte att jämföra rättvist. Men några oförglömliga erfarenheter...

-Sexuell stimulans(med någon annan självfallet) på MDMA(medel/hög dos)+LSD(låg dos)
-Gigantisk klubb med strobelight etc. etc. + DXM(Medel dos)
-Diskussion om livet(etc.) med goda vänner samt lite mjuk musik + svamp(medel dos)
-Soft musik och snacka skit med vänner + THC-produkter(Hög dos)

Det var det första som poppade upp i skallen, förutom opioider av alla dess slag i diverse sammanhang...

Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Bara som en parantes - opioider är oslagbart. Sakta men säkert inser jag att ingenting blir bättre än det här, inte ens MDMA. Det kommer sakta men säkert, ruset blir bara bättre gång efter gång...

Sant så sant...
Senast redigerad av Xalterad 2008-09-28 kl. 17:58.
Citera
2008-09-28, 17:51
Medlem
wsbs avatar
Bara som en parantes - opioider är oslagbart. Sakta men säkert inser jag att ingenting blir bättre än det här, inte ens MDMA. Det kommer sakta men säkert, ruset blir bara bättre gång efter gång...
Citera
2008-09-28, 19:34
Medlem
Kanske inte lika hard core som alla andras men tycker verkligen Canabis och N2O är en sjukt skön blandning. Speciellt när det sitter i en längre stund.
Citera
2008-09-28, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av falupundare
Nä för tusan, här i Dalarna äter vi allt det där till frukost...
Ja absolut haha
Citera
2008-09-28, 20:58
Medlem
nakedjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilbunny
Kanske inte lika hard core som alla andras men tycker verkligen Canabis och N2O är en sjukt skön blandning. Speciellt när det sitter i en längre stund.

Ja! Att röka en spliff med riktigt bra gräs och sen dra två patroner lustgas på raken tycker jag slår det mesta. Tur att jag inte hittat någon drog som ger mig samma effekt i mer än ett par minuter, då skulle självdisciplinen sättas på prov.
Citera
2008-09-28, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nakedjunkie
Ja! Att röka en spliff med riktigt bra gräs och sen dra två patroner lustgas på raken tycker jag slår det mesta. Tur att jag inte hittat någon drog som ger mig samma effekt i mer än ett par minuter, då skulle självdisciplinen sättas på prov.
Jag tänker spontant: One big hit of Salvia x20!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in