Fick inte med någon Windows-cd när jag köpte min dator så jag har nu tankat "Windows vista ultimate 32 bit + Autopatcher (Genuine Updates) 2008" från Piratebay.
Tänkte precis installera om skiten då det slog mig: Behöver jag inget cd-key/serial?
enligt din beskrivning tolkar jag det som att windows var installerat när du köpte datorn.
Isåfall brukar det oftast sitta en serial på undersidan (laptop) baksidan (stationär), men kan eventuellt sitta uppe på eller på sidan.
om operativsystemet redan var installerad från start kan det även finnas en recovery partition på disken. isåfall är det bättre att använda sig utav den då du får alla drivrutiner osv installerade.
Yes. Redan kollat. Fanns inget där. Men nu när jag startade skivan lästa jag lite info och där stod det: Find your 25-character Windows product key on your computer or on the installation disc holder inside the Windows package.
Hittade någon form av produktnyckel på min dator, tror ni den fungerar, även om det är en pirat-version av vista?
Aja, jag testar och om något fuckar sig skriver jag från andra datorn =)
enligt din beskrivning tolkar jag det som att windows var installerat när du köpte datorn.
Isåfall brukar det oftast sitta en serial på undersidan (laptop) baksidan (stationär), men kan eventuellt sitta uppe på eller på sidan.
om operativsystemet redan var installerad från start kan det även finnas en recovery partition på disken. isåfall är det bättre att använda sig utav den då du får alla drivrutiner osv installerade.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!