Jag lyckas inte få någon bakgrundsbild då det bara står om active desktop på skrivbordet. När jag trycker på "återställ active desktop" så kommer det upp en ruta om scriptfel.
Någon som vet hur jag ska fixa det här problemet? :/
Du kan google på active desktop och scriptfel så kommer du hitta en massa grejer. Jag hade problem med det på en dator för en tid sedan och då körde jag ett reg-skript som löste det.
Du kan google på active desktop och scriptfel så kommer du hitta en massa grejer. Jag hade problem med det på en dator för en tid sedan och då körde jag ett reg-skript som löste det.
En massa grejer? Jag får upp 3 trådar från olika forum som inte hjälper ett dugg..
Högerklicka på skrivbordet, välj Egenskaper, klicka på tabben Skrivbord, klicka på Anpassa skrivbordet, klicka på tabben Webb, där kan du stänga av Active Desktop.
Högerklicka på skrivbordet, välj Egenskaper, klicka på tabben Skrivbord, klicka på Anpassa skrivbordet, klicka på tabben Webb, där kan du stänga av Active Desktop.
Öhm.. Nej? Det går inte? Kan inte stänga av det? :S
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!