Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-25, 08:51
  #1
Avstängd
naggitss avatar
Den 19-åriga kvinnans körlektion blev en helvetesresa.

Hon kidnappades och våldtogs av sin lärare.

Längs vägen skickade hon ett sms till sin syster:

”Hjälp mig!”

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3387526.ab

Nå vad säger ni, vilken körskola kan det vara som det gäller? Namn på denna körlärare är av stort intresse, hur sjuk får man vara.

Vad tror ni, är körläraren en kulturberikare eller av svensk härkomst tro?
__________________
Senast redigerad av naggits 2008-09-25 kl. 08:57.
Citera
2008-09-25, 08:53
  #2
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Den 19-åriga kvinnans körlektion blev en helvetesresa.

Hon kidnappades och våldtogs av sin lärare.

Längs vägen skickade hon ett sms till sin syster:

”Hjälp mig!”

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3387526.ab

Nå vad säger ni, vilken körskola kan det vara som det gäller? Namn på denna körlärare är av stort intresse, hur sjuk får man vara.

Detta ska bli intressant att följa. Hörde det där på nyheterna imorse och kände "men vafan får inte ens känna sig trygg hos körskolan där man dessutom får betala 500 kronor för 40 minuters övningskörning"...Världen är förlorad, troligen för längesen men allt blir ju bara värre och värre

Mår illa jag bara tänker på skiten
Citera
2008-09-25, 08:56
  #3
Avstängd
naggitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Detta ska bli intressant att följa. Hörde det där på nyheterna imorse och kände "men vafan får inte ens känna sig trygg hos körskolan där man dessutom får betala 500 kronor för 40 minuters övningskörning"...Världen är förlorad, troligen för längesen men allt blir ju bara värre och värre

Mår illa jag bara tänker på skiten

Visst är det sjukt att man numera kan betala 500kr för att bli kidnappad och våldtagen, namn på denna körskola tack.
Citera
2008-09-25, 09:01
  #4
Medlem
BoISarens avatar
OBS! SPEKULATION!

Denna ligger kanske närmast till hands?
http://10819.str.se/

Har ingen källa mer än namnet på bilskolan.
__________________
Senast redigerad av BoISaren 2008-09-25 kl. 09:04.
Citera
2008-09-25, 09:03
  #5
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Visst är det sjukt att man numera kan betala 500kr för att bli kidnappad och våldtagen, namn på denna körskola tack.

Körskolan ligger iaf i Vårberg enligt Aftonhoran. (För er som inte vet vad det är för område så kan jag säga att det i gemene mans tolkning är "ett tattar område" en bit utanför sthlms tullar). Mycket löst folk som tillhör de lägre samhällsklasserna...
Områden som kan jämföras med Vårberg är Fittja, Hjulsta, Rinkeby och Vårby

Edit:
Efter lite sökningar fick jag fram följande tre körskolor inom området:

-Lasses trafikskola
-Söder Trafiksskolan (vet ej varför dom lagt på ett N på slutet men men )
-Vårbergs trafikskola

Verkar vara de tre som finns i Vårberg/skärholmen
__________________
Senast redigerad av ErikJ 2008-09-25 kl. 09:08.
Citera
2008-09-25, 09:11
  #6
Medlem
BoISarens avatar
Skärholmen:
King Trafikskola
Lasses Trafikskola
Sannas Körskola http://14538.str.se
Susanne´s Trafikskola http://14538.str.se
Trafikutbildning RN http://14538.str.se
Vårbergs Trafikskola
__________________
Senast redigerad av BoISaren 2008-09-25 kl. 09:15.
Citera
2008-09-25, 09:14
  #7
Avstängd
naggitss avatar
Undrar då om den 19-åriga flickan är svensk eller av utländsk härkomst?

Antar folk från Östermalm inte sätter sina barn i en körskola som ligger ute i Vårberg/Skärholmen..
Citera
2008-09-25, 09:23
  #8
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Körskolan ligger iaf i Vårberg enligt Aftonhoran. (För er som inte vet vad det är för område så kan jag säga att det i gemene mans tolkning är "ett tattar område" en bit utanför sthlms tullar). Mycket löst folk som tillhör de lägre samhällsklasserna...
Områden som kan jämföras med Vårberg är Fittja, Hjulsta, Rinkeby och Vårby

Edit:
Efter lite sökningar fick jag fram följande tre körskolor inom området:

-Lasses trafikskola
-Söder Trafiksskolan (vet ej varför dom lagt på ett N på slutet men men )
-Vårbergs trafikskola

Verkar vara de tre som finns i Vårberg/skärholmen
Söder Trafiksskolan verkar vara den enda skola, som nämnts i tråden, som inte är med i str.
Citera
2008-09-25, 09:32
  #9
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Söder Trafiksskolan verkar vara den enda skola, som nämnts i tråden, som inte är med i str.

Och STR är vadå? Sverige trafikskolors riksförbund? Förbundet som man bör vara anknutet till för att iaf verka någorlunda seriös inom sitt verksamhetsområde?
Citera
2008-09-25, 09:35
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Söder Trafiksskolan verkar vara den enda skola, som nämnts i tråden, som inte är med i str.


Som nämnts tidigare i tråden, vad är "Söder trafikskolan" för namn? Det är ju bara fel på så många sätt, hur har dom kunnat registrera det?
Citera
2008-09-25, 09:39
  #11
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Som nämnts tidigare i tråden, vad är "Söder trafikskolan" för namn? Det är ju bara fel på så många sätt, hur har dom kunnat registrera det?

Står att det är ett HB och då antar jag att det är ett Handelsbolag? Minns inte sen skoltiden vad just ett Handelsbolag står för men troligen är det för dom ett sätt att kunna våldta småflickor och tvätta pengar kanske?

SÖDER TRAFIKSKOLAN HB (Stör mig något fruktansvärt på namnet)
Citera
2008-09-25, 09:40
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Jag tror att körskoleläraren är invandrare (trodde inte det fanns invandrare med det yrket men uppenbarligen finns det ett fåtal och dessa lyckas med våldtäkter också) och tjejen är av svensk härkomst. Så ser min teori ut, vilka röstar för och emot min teori?


Ojojoj, där måste jag tyvärr säga att du har fel. Det är en hel INDUSTRI med körskolelärare som talar olika språk, "ta körkort på ditt hemspråk"-is the shit i Sverige 2008

Här finns det pengar att tjäna som Reinfeldt skulle sagt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback