Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-24, 09:25
  #1
Medlem
sebbekillens avatar
Norrköpingsbo misstänkt för cardsharing.


http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4244106


Den här tråden bryter väl inte mot reglerna?
2008-09-24, 09:57
  #2
Medlem
Inte bra!

Jag tror att jag vet vem det är. En trevlig kille. Men detta visar väl att det är lättare att betala för sig i längden... Intressant om de spårar kunderna, har en del "vänner" som kan komma i blåsväder!

Om det går vidare... ska Jag och kollegan ta ledigt och gå på rättegången
2008-09-24, 10:24
  #3
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbekillen

Den här tråden bryter väl inte mot reglerna?

Min bedömning är att så länge man inte diskuterar cardsharingen i sig så är det tillåtet att diskutera att killen åkt fast etc. Däremot är det kanske fel forum för denna diskussion då det passar bättre i ett brott-fora (detta får dock detta forums moderatorer ta ställning till)
2008-09-24, 10:37
  #4
Medlem
Wittgensteins avatar
Hemelektronik, ljud och bild -> Veckans brott.

Tänk på regel 1.02.

/Mod.
2008-09-24, 10:37
  #5
Medlem
sebbekillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Magnum
Jag tror att jag vet vem det är. En trevlig kille. Men detta visar väl att det är lättare att betala för sig i längden... Intressant om de spårar kunderna, har en del "vänner" som kan komma i blåsväder!

Om det går vidare... ska Jag och kollegan ta ledigt och gå på rättegången


Enligt artikeln så är det så pass milt straff så det är tveksamt om dom lägger ner nån energi på det och ifall det går...
2008-09-24, 16:38
  #6
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbekillen
Norrköpingsbo misstänkt för cardsharing.


http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4244106


Den här tråden bryter väl inte mot reglerna?

Vad är diskussionsämnet? Om tråden bryter mot reglerna? Jo det gör den. Tråd låst. /Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback