Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-23, 18:12
  #1
Avstängd
Som de flesta vet så har Finland drabbats av en skolmassaker igen och media uppger att 11 är döda (Mördaren inkluderad).

Mördaren Matti Juhani Saari gick själv på skolan och han var 22 år gammal.

Matti togs in på förhör igår Måndag 22:a September men släpptes och fick behålla sina vapen + vapen licens.

Han ska enligt uppgift ha burit något som liknar en rånarluva + att han bar på en stor väska när han kom in, då tänker jag såhära hur f*n kan inte någon "tänka" något speciellt då? Jag menar ofta man ignorerar någon som kommer in med rånarluva + en stor väska.

Varför jag gör ett nytt ämne är för att i förra posten så var det väldigt många onödiga inlägg där det inte står så mycket information om det hela.

Någon som vet något mer om det hära som t.ex har videos + bilder? Hans Youtube filmer + användare är borttagen så tänkte om någon han ladda hem eller nått som ni kan ladda upp?
2008-09-23, 18:13
  #2
Avstängd
Vapendragares avatar
du skojar right?
2008-09-23, 18:16
  #3
Avstängd
https://www.flashback.org/showthread.php?t=751541

Har du lässvårigheter? kanske lite synskadad?
2008-09-23, 18:17
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
du skojar right?

Nej? Jag skojar inte, jag kommer hålla tråden uppdaterad vilket Crumbs inte gör.

Så all information jag får kommer jag skriva i posten.
2008-09-23, 18:17
  #5
Medlem
pinatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBum
Någon som vet något mer om det hära som t.ex har videos + bilder? Hans Youtube filmer + användare är borttagen så tänkte om någon han ladda hem eller nått som ni kan ladda upp?

Du kanske ska kolla i den andra tråden ändå?
2008-09-23, 18:18
  #6
Avstängd
Vapendragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBum
Nej? Jag skojar inte, jag kommer hålla tråden uppdaterad vilket Crumbs inte gör.

Så all information jag får kommer jag skriva i posten.

de kommer bli svårt då du inte kan redigera dina inlägg efter 1 timme
2008-09-23, 18:18
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blandgodis
https://www.flashback.org/showthread.php?t=751541

Har du lässvårigheter? kanske lite synskadad?

Citat:
Ursprungligen postat av TheBum
Varför jag gör ett nytt ämne är för att i förra posten så var det väldigt många onödiga inlägg där det inte står så mycket information om det hela.

Kanske du som har lässvårigheter?
2008-09-23, 18:20
  #8
Medlem
Soppas avatar
*klick*
2008-09-23, 18:20
  #9
Avstängd
ttttTTTTROLL VARNING!
2008-09-24, 02:58
  #10
Medlem
Troians avatar
Finns en tråd redan. Använd gärna sökfunktionen framöver. Tror inte det finns så fasligt många andra trådar som på annat sätt rör Kauhajoki. Tråd låst. /Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback