30 520 besökare online
858 253 medlemmar • 45 870 577 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Humor
Svara på ämne
Ämnesverktyg
YikiYikiBoomBom
Medlem
Vad skulle ni hitta på för sjuka saker att hitta på när ni hade tråkigt om ni hade oändligt med pengar?

Med oändligt med pengar kan ni kan köpa vad ni vill och även köpa er fria från eventuella fängelsestraff. Så släpp loss nu för helvete så blir det här kul

Här är ett par exempel:
Bajsa i en fritös
Fylla en Cabriolet med snus
Operera fast en rävsvans i nacken

epost72
Medlem
epost72s avatar
Om man jobbar på en firma där man inte trivs så köper man firman och lägger ned verksamheten.

Åsikter är som rövhål - Alla har dem och alla stinker.
Flashscript2 | Diverse script
Diverse rättsliga dokument | Ä B S H | Förslag

Moffin
Medlem
Moffins avatar
Det uppenbara för en gamer vore väl att köpa spel. Kan ju bara köpa på sig allt man misstänker är intressant och sen gå igenom det bara.

Men annars tror jag att jag, om jag haft oändligt med pengar, hade spelat in en film, anställa skådisar, team osv. Bra som fan hade den blivit

"I AM harsh. I am also demanding, stubborn, self-sufficient and always right. In bed, at the office and everywhere else."

Tottetotte
Avstängd
kolonisera mars och ha ensamrätt på planeten Starta krig mot jorden?

ksv
Medlem
ksvs avatar
Felparkera framför en lapplisa och lämna bilen med kommentaren "skriv du så går jag in på bolaget och handlar under tiden. Jag har råd att betala".

TiiZZi
Medlem
Operera fast en rävsvans i nacken[/quote]

HAHAHA fan de roligaste ja hört på länge xD

sommarlov
Medlem
sommarlovs avatar
Köpa Norge och tvångsansluta dem till EU.

Könsoperera Kronprinsessan Victoria till man, så h*n kan bli kung.

ÜberHJ
Medlem
ÜberHJs avatar
Köpa en satellit, bygga en laserkanon på den och skjuta på jorden.

suryoyo
Medlem
suryoyos avatar
Köpt 10 miljoner grisar, åkt till kaba fixat en vattenbeständig betongmur runt staden, släppt in grisarna mitt i högtiden så dom får springa fritt.
Muslimerna tvingas äta grisköttet då ingenting annat finns att äta, sedan fyller man på med några tusen kubikmeter råolja som man eldar på glatt.

feed-me
Medlem
feed-mes avatar
Adoptera Mona Sahlin och Jimmie Åkesson och så ser du till att Jimmie slår Mona varenda gång hon nämner ordet "Rasist"

ObeyTheCrab
Medlem
ObeyTheCrabs avatar
Växlat alla pengar till 20 lappar, införskaffa/låta massa barn sy en kostym där alla dessa kan få plats så att överallt där jag går lämnar jag efter mig ett långt spår av pengar, och om någon frågar mig vart posten ligger pekar jag och ett moln av sedlar flyger ut ur min ärm.
Suuuuuuuuuck....

DSpajs
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksv
Felparkera framför en lapplisa och lämna bilen med kommentaren "skriv du så går jag in på bolaget och handlar under tiden. Jag har råd att betala".

Behöver man ha oändligt med pengar för att göra så? haha

Svara på ämne
Topp Dela »