Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2008-09-24, 11:38
  #25
Medlem
-benito-s avatar
borde väll gå att luska ut namnet...
Citera
2008-09-24, 12:03
  #26
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMolnet
Angånde muslimska länder, jag har länge undrat hur man kan vara stolt över ett land och en kultur där pedofili ingår som en del i soppan.

MEN speciellt vidriga är Etiopier... De skickar sina ungar så unga som sex år till gubben de ska gifta sej med. Sen vid första mensen (som kan ske så tidigt som vid 10 års ålder) så blir det bröllop och sex. Inte sällan är de gravida när de är 11-12 år och om de inte dör under förlossningen så dör ungen = enda sättet för ungen att komma ut och mamman att överleva då barnet krymper när de dör och kan komma ut...
Barnmamman blir sen oftast väldigt skadad vilket resulterar i trasigt underliv och hål som gör att både urin och avföring rinner okontrollerat rätt ut. Detta gör att de stinker och så blir de utstötta.
Fråga mej sen vad jag tycker om Etiopier *kräks* Samma pack som också skär sönder sina barn med glasskärvor och rakblad i underlivet i världens grövsta och värsta form av omskärelse.

Det var ett tag sen du var i Etiopien antar jag?
Citera
2008-09-24, 23:01
  #27
Medlem
LillaMolnets avatar
z2jois,
1, jag skulle ALDIG sätta min fot i Etiopien
2, det jag skrev är i dag, inte i går eller för tio år sen, bara under 2006 behandlades 1400 skadade tjejer på ett av sjukhusen

http://etiopienfonden.se.loopiadns.c...stulasjukhuset
Citera
2008-09-24, 23:05
  #28
Medlem
LillaMolnets avatar
Rättelse om felaktighet om ålder i tidigare inlägg:
Tidiga äktenskap och giftermål: Flickor så unga som fyra-fem år trolovas och förlorar ofta sin oskuld innan de kommit upp i tonåren. De blir gravida, men deras kroppar är inte utvecklade nog att klara av en förlossning. Därför uppstår ofta svåra komplikationer.

Nu tänkar jag inte skriva en rad till om äckliga Etiopier.

---

Den vidriga som gav sej på 13åringen hann, innan han gick in i fängelset för det dådet våltdta en utvecklingsstörd flicka. Nån som vet vad det totala straffet blev för dessa två saker?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback