Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2000-10-18, 23:15
Vem är det egentligen som har rekordet som värste seriemördaren i Sverige genom tiderna? Är det Quick eller finns det någon från förr som har slagit honom?
Hur många har Quick mördat (hur många måste man ta kål på för att ta rekordet?)? :)
Citera
2000-10-19, 23:39
Medlem
Vem har rekordet?

Tomas Quick är den värste och ende svenske seriemördaren i vår tid, och jag tror inte att han har något motstycke i historien, seriemord av det slaget det är idag är ju ett relativt nytt fenomen. Quick är nog bara dömd för en 6-7 mord, men har erkänt närmare 30 (och siffran stiger, nu senast erkände han ju mordet på 2-årige Magnus som hittades mördad i ett soprum på Råslätt, Jönköping), något osäker på uppgiften men det är lätt kollat på någon svensk site om seriemördare.
Citera
2001-05-31, 22:19
Vem har rekordet?

en 17 årig kille från malmö som praktiserade på ett sjukhus 1979 mördade 11 stycken och 16 mordförsök.det va gammla människor som han förgiftade.han blev dömd till sluten psykvård.vet inte om han är kvar där.han identitet blev aldrig känd i medierna.
Citera
2001-06-06, 19:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem har rekordet?

Om vi pratar om Sverige så är Quick värst men USA är fan snäppet värre. Ted Bundy Jeffrey Dhamer, + en väldig massa galningar som slaktat många fler än Quick.
Citera
2001-06-07, 09:48
Medlem
Vem har rekordet?

mexico har rekordet, nån snubbe som ströp runt 300 pers uppe i bergen tror jag, eller så är det den där tjocka ryssen som plockade barn längs järnvägen vet inte vem som var värst. kolla seriemördarlistan på:
http://www.ettnet.se/~alex/mor/mass_mor.html

crejsy people.
Citera
2001-06-11, 07:49
Medlem
Vem har rekordet?

Min peng faller på "Våran egen neger-nazze" Arklöv. Efter hans tid i camo-kläder och Malexander så borde han ligga bra till. Kan ingen ge karln en spegel så att han kan se att han inte är en arier.
Citera
2001-06-12, 11:31
Medlem
Vem har rekordet?

Tja nazismen ÄR ologisk.Det finns ju tom nassar som påstår att japaner är arier därför att de är duktiga arbetare.*skrattar* Nassarna är väck i pärat,inget snack om saken.
Citera
2001-06-28, 16:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem har rekordet?

Värst i Sverige. Kollekivt de som brände inne 63 pers i Götet?

Men inte om man kollar på vilka straff de fick ...
De kunde väl ha låst in det där kriminella packet på livstid.
Då hade vi visat de annhöriga till offren lite RESPEKT.
Citera
2001-07-06, 01:34
Medlem
Vem har rekordet?

Han ryssen som någon nämnde tidigare kommer inte heller jag ihåg namnet på, men filmen "Citizen X" baseras på dennes liv och leverne, har för mig att de hittat kvarlämningarna av över hundra barn och ungdomar...

Han plockade upp barn, ofta fattiga, hemlösa och efterblivna, lockade med mat å vodka, han våldförde sig sexuellt på de flesta, ellr, rättare sagt försökte, han hade nämligen problem med potensen...

se filmen, den är helt ok
Citera
2001-07-08, 23:14
Medlem
Vem har rekordet?

Tjikatilov hette han va?
Citera
2001-07-16, 19:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem har rekordet?

Quick är inte den enda seriemördaren i sverige. Ynglingen från fd. Jugoslavinen som hade ihjäl flera personer för några år sedan, bland annat en homosexuell gubbe + ett par i skarpnäck + att han misstänktes för ytterliggare mord. Det hela tystades ner efter ett tag.

Sen har vi Alexandersson, han har mördat minst 4 personer, men misstänks har mördat fler.

Ja det finns några till som kan klassas som seriemördare.
Citera
2001-07-17, 11:14
Medlem
Vem har rekordet?

Han som mördade paret i Skarpnäck och den homosexuelle gubben i Bagarmossen gick i klassen under mig i Bagarmossens skola.Han heter Matija Sovdat (med reservation för felstavning) och är hyfsat rubbad.Han hade en förkärlek för att sparka in skallen på såväl "vanligt" folk som alkisar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in