Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-09-27, 13:50
  #13
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkeeee-
Ja det var det första jag tänkte på. Framförallt det där med våldsamt beteende mot studiekamrater och under värnplikten. Hoppas att det här är en person som det hålls litet koll på, för han har nog sitt alldeles egna lilla rättssystem i huvudet.

Jo det är en tanke som slagit mig. Den person som jag beskrev är den absolut mest klockrene psykopaten jag någonsin träffat. Skulle han ha tagit examen så vore det anmärkningsvärt och har han nästlat sig in i Tjockhults finare salonger har vi ett problem.

Är det verkligen ingen här som pluggat juridik i lund och som kænner till eller hört talas om "Greven"? Han var som sagt ökänd på juristutbildninge och läsesalarna mot slutet av 90-talet och början av 2000-talet..

Jag tror att han hette Mag*us i förnamn men minns inte efternamnet.

En kompis till mig spelade i Lugi Rugby där den aktuelle juristen en kort tid var med. Psykopaten fungerade inte en sådan setting. Varje tackling, även på träning, togs personligt och juristen hotade och bråkade med dom som tacklat och gick sedan och blängde i flera veckor. varpå han blev ovän med större delen av laget.

Till slut var tränare tvungen att sparka honom från klubben. Juristen blev helt tokig och hotade tränaren till livet. Tränare var tydligen rädd før sin egen och sin familjs hälsa i flera veckor efter samtalet.

Fö finns det inte en person i boken "Svensk Maffia" som kallades "greven"?
Citera
2008-10-30, 10:27
  #14
Medlem
Personen som det talas om i artikeln heter Radu, är 40 år gammal och är från Rumänien. Han stängdes av från undervisningen efter att han ofredat och hotat en annan student i biblioteket på skolan. Den skall tydligen hållas en rättegång mot honom i detta ärende i dagarna. Om någon vill veta mer så är det bara att fråga, jag har en källa med bra insyn!
Citera
2008-10-30, 10:56
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drym
Personen som det talas om i artikeln heter Radu, är 40 år gammal och är från Rumänien. Han stängdes av från undervisningen efter att han ofredat och hotat en annan student i biblioteket på skolan. Den skall tydligen hållas en rättegång mot honom i detta ärende i dagarna. Om någon vill veta mer så är det bara att fråga, jag har en källa med bra insyn!


Naturligtvis var det en mångkulturell berikare, vad annars.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback