Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-09-16, 21:25
  #1
Medlem
Hejsan, jag har trännat seriöst i ca 1 år (rent) och funderar på att testa Ryssfemmor dock är jag lite osäker på några punkter, så jag tänkte om ni kunde hjälpa mig att besvara dom...

1. Kan man bli steril av AAS? (kallas det så?) hade tänkt att skaffa barn i framtiden, har också hört att i visa fall så har det hänt att man aldrig kan få erektion igen...

2. När man slutar använda sig av AAS förlorar man all massa även om man fortsätter tränna på som innan rent? hur mycket behåller man, har hört folk som säger att man förlorar allt man byggt på sig under en kur om man inte fortsätter bruka.

3. är det sant att Ryssfemmor ger mer biverkningar än andra sorter som tex Anavar?

tack på förhand.
__________________
Senast redigerad av grekiskGUD 2008-09-16 kl. 21:28.
Citera
2008-09-16, 21:30
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekiskGUD
Hejsan, jag har trännat seriöst i ca 1 år (rent) och funderar på att testa Ryssfemmor dock är jag lite osäker på några punkter, så jag tänkte om ni kunde hjälpa mig att besvara dom...

1. Kan man bli steril av AAS? (kallas det så?) hade tänkt att skaffa barn i framtiden, har också hört att i visa fall så har det hänt att man aldrig kan få erektion igen...

2. När man slutar använda sig av AAS förlorar man all massa även om man fortsätter tränna på som innan rent? hur mycket behåller man, har hört folk som säger att man förlorar allt man byggt på sig under en kur om man inte fortsätter bruka.

3. är det sant att Ryssfemmor ger mer biverkningar än andra sorter som tex Anavar?

tack på förhand.


läs här till att börja med.. once in never out ;P bättre du låter bli.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=704675
Citera
2008-09-16, 22:00
  #3
Medlem
Snehls avatar
1: Är (kol)man steril? njaaa han fick nyss trillingar om jag inte har fel.. Nej finns inga bevis på det att du kan bli steril.. Och aldrig mera erektion? Jadu det måste du ha hört utav någon 3 åring.. Det stämmer absolut inte.

2: Vissa förlorar vissa inte, Bara att se till att få igen din egen produktion så snabbt du kan dvs ta hjälp utav pct. (nolva/clomid). Dessto snabbare du får igång den dessto mindre förlorar du.

3: Behöver inte hända alla, Jag har upplevde inga bivärkningar alls av Ryss5or.
Citera
2008-09-17, 00:15
  #4
Medlem
880419s avatar
"Förstagångskurare? Läs gärna mina funderingar...

Tänkte bara gå igenom ett par förutsättningar för att som jag ser de gå sin första kur på aas.

- Du har tränat minst tre år seriöst..."

Aj, Aj, Aj, du faller platt redan på första punkten.

Köp whey 100 och kreatin, ät 5 ggr om dagen och få ordentligt med sömn.
Kör så i 2 år till och om du fortf. vill kura då så hörs vi i september 2010.

mvh
Citera
2008-09-17, 09:06
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 880419
- Du har tränat minst tre år seriöst..."

Har läst runt lite nu men inte hittat något som förklarar varför man minst måste ha tränat i tre år. samt så är det väll bara en rekommendation?

Sen är det är väll helt individuellt när man känner sig redo, har trännat i ca 7-8 år men inget som JAG vill kalla seriöst, sen så tolkar väll alla olika?
Citera
2008-09-17, 09:08
  #6
Medlem
Molkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekiskGUD
Har läst runt lite nu men inte hittat något som förklarar varför man minst måste ha tränat i tre år. samt så är det väll bara en rekommendation?

Sen är det är väll helt individuellt när man känner sig redo, har trännat i ca 7-8 år men inget som JAG vill kalla seriöst, sen så tolkar väll alla olika?


Vill du kura är det helt upp till dig, dock kanske man ska ha en bra plattform att stå på innan man slänger i sig massa godis.

För guds skull LÄS. Kunskap är makt så även i detta fallet!
Citera
2008-09-17, 10:39
  #7
Avstängd
theolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekiskGUD
Hejsan, jag har trännat seriöst i ca 1 år (rent) och funderar på att testa Ryssfemmor dock är jag lite osäker på några punkter, så jag tänkte om ni kunde hjälpa mig att besvara dom...

1. Kan man bli steril av AAS? (kallas det så?) hade tänkt att skaffa barn i framtiden, har också hört att i visa fall så har det hänt att man aldrig kan få erektion igen...

2. När man slutar använda sig av AAS förlorar man all massa även om man fortsätter tränna på som innan rent? hur mycket behåller man, har hört folk som säger att man förlorar allt man byggt på sig under en kur om man inte fortsätter bruka.

3. är det sant att Ryssfemmor ger mer biverkningar än andra sorter som tex Anavar?

tack på förhand.

ålder? vikt? längd? hallååå
Citera
2009-05-04, 12:35
  #8
Medlem
Svårt att sova & lite orolig????

Hallå!! Hjälp !!

Jag har börjat med (ryss 10r) för 2veckor sen, jag känner resultat på kuren, men svårt att sova, hjärtklappning, och allmänt frånvarande i skallen..
finns det nå hjälp mot detta.. Nått extra tillskott osv. jag vill fortsätta med kuren men samtidigt må bra !
Finns det nån som har BRA tips .
Citera
2009-05-04, 15:28
  #9
Medlem
thejanitors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrrehnberg
Hallå!! Hjälp !!

Jag har börjat med (ryss 10r) för 2veckor sen, jag känner resultat på kuren, men svårt att sova, hjärtklappning, och allmänt frånvarande i skallen..
finns det nå hjälp mot detta.. Nått extra tillskott osv. jag vill fortsätta med kuren men samtidigt må bra !
Finns det nån som har BRA tips .

Är väl rätt klassiskt.. drick vatten. Bit ihop.
Upplever samma, men det brukar avta lite efter ett tag, om du har tur.
Frånvaron av skalle vet jag dock ej vad det beror på.
Citera
2009-05-04, 15:52
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrrehnberg
Hallå!! Hjälp !!

Jag har börjat med (ryss 10r) för 2veckor sen, jag känner resultat på kuren, men svårt att sova, hjärtklappning, och allmänt frånvarande i skallen..
finns det nå hjälp mot detta.. Nått extra tillskott osv. jag vill fortsätta med kuren men samtidigt må bra !
Finns det nån som har BRA tips .

Anledningen till att du är allmänt frånvarande i skallen kanske beror på att du hade en allvarlig psykisk störning innan du började?
Citera
2009-05-04, 16:18
  #11
Medlem
thejanitors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ordna
Anledningen till att du är allmänt frånvarande i skallen kanske beror på att du hade en allvarlig psykisk störning innan du började?

LoL
Citera
2010-10-24, 00:31
  #12
Medlem
byggarn30s avatar
Att trappa upp och ner med ryssar samt dekadurabolin är väl en erkänt bra och snäll men potent kur...
Har tappat alla kontakter på det tyvärr. Those were the days...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback