Citat:
Bubblan:
Jag är hemskt ledsen att jag inte lever upp till dina förväntningar som god debatör den här gången, för det är väl du som sätter standarden för de kriterier som ska uppfyllas..eller nåt?
Eh, jaha visst... Jag tror säkert du är en bra debatör - det var inte ett personligt påhopp även om du tolkade det så. Ber om ursäkt om du tog illa vid dig... alltid trevligt med nya som har åsikter dock, eller skriver intressanta inlägg att läsa, tycker jag iaf. Liksom du håller jag med många andra här men hur roligt är det för andra att läsa att bubblan håller med alla? Sätter upp en standard, ha, ha! Ge dig...

he, he... du får nog ta och läsa mina inlägg så vet du att jag emellantåt är mycket förvirrad och kommer med dumma frågor som ger ironiska, ännu dummare svar tillbaka, jag tar nog mina smällar som så många andra.
Citat:
Personligen orkade jag inte fördjupa mig skriftligt i varje detalj jag ifrågasatte och tvivlade på samt att jag höll med Securion, så jag valde att bara säga det.
Sålänge detta är ett forum får jag lufta mina åsikter fritt, detsamma gäller dig, men näsvisa tips kan du spara åt ngn annan.
If u say so... miss. Eftersom detta är ett forum, får man vara beredd att ta "näsvisa" tips och
åsikter, du sa det själv ordet är fritt. Eftersom du är ny får jag ta och välkomna dig istället.
Ha, det// mvh bubblan.