2002-04-22, 21:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag talade precis med min gamle vän Doktor Sigmund Freud per telefon och jag berättade för honom din story och han är extremt intresserad att ta emot dig för behandling så snart som möjligt. Hör av dig när du är färdig med behandlingen.

Tack för ditt förtroende att våga dela med dig av dina problem.
2002-04-22, 22:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Ok, 3 saker:

Chockad har helt rätt i allt han lyckats spåra fram...Tänk efter, USA som stormakt har allt att tjäna i ett "terrorist" anfall. Nu har dem frihand att bomba vem och vad som helst, utan att någon säger emot, tvärtom alla tycker att dem gör rätt och önskar dem lycka till i sitt dödande av fattiga barn m.m....Och George W Bush har nu vunnit amerikanernas hjärta genom vedergällning mot "terrorister" och USAma Bitch Lady..Kommer ni ihåg hur det var innan attackerna? Han jämfördes med apor och man ansåg att han var dum och drev med han t.o.m. på talkshower i USA..Nu är han hjälte och ingen driver längre...Vad är 3000 människor för en man som vill äga och styra hela världen? Tror ni han bryr sig om dem som dog eller? Kom igen tänk efter lite...

Securion...Vad ska man säga om denna okunniga människa? Det är bara synd om honom eller henne. Sådana människor har gjort att världen ser ut som den gör; fattigdom och misär...Securion och jämnar bara nickar och instämmer i allt imperialisterna gör...Stackars människor som bara bugar och tar George W Bush och hans partners in crime's kukar i munnen och röven och dessutom ler och tycker om det...Kom igen din okunniga jävel du får mig att förlora mina förhoppningarna om att världen kommer att bli bra (någon dag)...

Till sist...Skönt att det finns människor som tar upp sådana här ämnen, det behövs...

PS. Världen saknar en stormakt. En pluspol...för USA är en stor negativpol och utan Sovjet kan dem göra vad dem vill utan att nån ifrågasätter. På Sovjets tid kunde dem inte fisa utan att titta tillbaka och undra om Sovjet skulle bli sura...

//Johnnie T..
2002-04-23, 08:24
Medlem
Suzz

Suzz;

Aha! Då var det juh bara de två inlägg du skrivit när jag sade det som var mycket medhållande. Håhå jaja.
Jag ser iaf fram emot att ha ännu en verbal kombatant på dessa forum. 8)

Willkommen bis uns mein freulein.
2002-04-23, 09:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Bubblan

Bubblan:

Jag är hemskt ledsen att jag inte lever upp till dina förväntningar som god debatör den här gången, för det är väl du som sätter standarden för de kriterier som ska uppfyllas..eller nåt?
Personligen orkade jag inte fördjupa mig skriftligt i varje detalj jag ifrågasatte och tvivlade på samt att jag höll med Securion, så jag valde att bara säga det.
Sålänge detta är ett forum får jag lufta mina åsikter fritt, detsamma gäller dig, men näsvisa tips kan du spara åt ngn annan.

Agitator:

Ah =) Den första posten råkade jag posta fel, det råkade bli en ny post/ämne, därav nickedockasyndromet
2002-04-23, 11:50
Bannlyst
Tack, Chockerad!

Jag är mycket imponerad av Chockerads sammanställnings- och slutledningförmåga och väntar nu bara på att han också skall bevisa att månen är en grön ost!

Och vad är det för fel på misstanken att Elvis skulle ligga bakom attentaten!?! När man tänker på de mystiska omständigheterna kring hans "död" och de yttranden som han har fällt.....
2002-04-23, 12:04
Medlem
Pop?

Hehe jag har inte så mycket att säga förutom at tjag är hungrig.
2002-04-23, 12:35
Medlem
Citat:
Bubblan:
Jag är hemskt ledsen att jag inte lever upp till dina förväntningar som god debatör den här gången, för det är väl du som sätter standarden för de kriterier som ska uppfyllas..eller nåt?

Eh, jaha visst... Jag tror säkert du är en bra debatör - det var inte ett personligt påhopp även om du tolkade det så. Ber om ursäkt om du tog illa vid dig... alltid trevligt med nya som har åsikter dock, eller skriver intressanta inlägg att läsa, tycker jag iaf. Liksom du håller jag med många andra här men hur roligt är det för andra att läsa att bubblan håller med alla? Sätter upp en standard, ha, ha! Ge dig... he, he... du får nog ta och läsa mina inlägg så vet du att jag emellantåt är mycket förvirrad och kommer med dumma frågor som ger ironiska, ännu dummare svar tillbaka, jag tar nog mina smällar som så många andra.

Citat:
Personligen orkade jag inte fördjupa mig skriftligt i varje detalj jag ifrågasatte och tvivlade på samt att jag höll med Securion, så jag valde att bara säga det.
Sålänge detta är ett forum får jag lufta mina åsikter fritt, detsamma gäller dig, men näsvisa tips kan du spara åt ngn annan.

If u say so... miss. Eftersom detta är ett forum, får man vara beredd att ta "näsvisa" tips och åsikter, du sa det själv ordet är fritt. Eftersom du är ny får jag ta och välkomna dig istället.

Ha, det// mvh bubblan.
2002-04-23, 16:32
äldre konto (old)
Ej medlem
BUSH invigd SATANIST!!!

Jo, det är sant!

I alla fall enligt en kommentar skriven till ett inlägg som heter

"Lögnerna kring 11 September" på rubriken "Samhälle"

http://www.sourze.se

Bush ska enligt kommentaren tillhöra "Skull & Bones" ordern...

Det är ett satanistiskt brödraskap som även Pappa Bush är invigd medlem av.
2002-04-23, 16:42
Medlem
Re: BUSH invigd SATANIST!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Det är ett satanistiskt brödraskap som även Pappa Bush är invigd medlem av.

Jag har hört att det ska vara ett überfundamentaliskt KRISTET brödraskap.
Vad faan är det för fel på satanismen nu då? Tror knappast att ett sådant pucko till president skulle vara satanist.
2002-04-23, 16:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Jo, han är det faktiskt!

På en av länkarna som "Torbjörn" ger i sin kommentar till "Lögnerna kring 11 September" på http://www.sourze.se så får man se Bush göra satanist-hälsningen. "Skull & Bones" har många äckliga ritualer och
Bush har själv medgett i ett tal han hållit, på en fråga han fått, att han verkligen är invigd medlem där. Men han försökte tona ned det hela, förståeligt nog...
2002-04-23, 17:15
Bannlyst
Ja och det finns också på www.sourze.se också länkar som talar om att Bush sedan han installerades inte varit sig riktigt lik - vilket beror på att han troligen är ett lik! Med andra ord: Hans plats har intagits av någon annan. Om detta skett med eller utan omgivningens vetskap spekuleras det om, i varje fall verkar försvarsministern Powell också ha bytts ut samtidigt. Olika teorier framförs på www.sourze se, som att Bush plats intagits av en rymdvarelse, att de som flög planen mot WTC och Pentagon (om det nu överhuvudtaget flögs några plan och det inte bara var iscensatta synvillor...) också var rymdvarelser o.s.v. I sanning ett spännande scenario som utspelas och frågan är bara hur och när dessa bluffar skall avslöjas. Det ryktas om att alla som håller att försöka avslöja bluffen håller på att bli grönhåriga, (som Chockad!!!!) vilket skall vara ett första tecken på deras snarast förestående avdagatagande. Så det är bäst att ta sig i akt och hålla på "Vita Husets" versioner!!!!!!!!!!!!!!
2002-04-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Jo, han är det faktiskt!

På en av länkarna som "Torbjörn" ger i sin kommentar till "Lögnerna kring 11 September" på http://www.sourze.se så får man se Bush göra satanist-hälsningen. "Skull & Bones" har många äckliga ritualer och
Bush har själv medgett i ett tal han hållit, på en fråga han fått, att han verkligen är invigd medlem där. Men han försökte tona ned det hela, förståeligt nog...

Hmm.. jag är själv satanist. Men vad faan är en `satanist-hälsning´? Menar du, knyten näve med pek och lillfinger uppåt?
Haha! Detta är ju skrattretande..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in