2002-05-19, 15:14
äldre konto (old)
Ej medlem
8)Kanske var det så att Bush i Baphomet-sekten hade fått skåda in i framtiden och där sett framtida brottslingar. Därför blev de i flygplanen i
förväg avrättade! Detta för att förhindra framtida brottslighet? Likadant med de i WTC-tornen. Så att de inte skulle göra något brottsligt i framtiden eller avla fram några framtida sådana! Att en del oskyldiga strök med är en annan sak. Kanske de skulle vara med för att trösta i livet efter detta. Eller rättare sagt vid övergången till bron som går över floden Hades..... 8O Skadorna blev säkert finansierade av Bin Usama Ladin i samarbete med Judiska världsorginasitionen, för att utrota kristna förbrytare... :roll: Eller hur var det nu med att det knappt fanns några judar i WTC-tornen.
2002-05-19, 15:31
Medlem
snälla

Kan inte Chockad inse att han genom att spruta ur sig absurda konspirationsteorier verkligen skadar de som på ett någorlunda seriöst sätt försöker säga att något inte stämmer med den officiella versionen av det hela?
2002-05-19, 15:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Ulf T, du får skilja agnarna från vetet; de heliga från de skenheliga, en ÄKTA djupt religiös person kan inte göra en fluga förnär!!!

Du dömer en person utifrån hans handlingar, handlar han orätt, så är han inte vidare from, en sådan person är skenhelig, och till den kategorin hör definitivt George W Bush!
2002-05-19, 16:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Securion, du har definitivt mints fel!

USAma bin Ladin befann sig nedgrävd i någon grotta i Chaghcharan, när terrorattackerna ägde rum...

Och ingen har lyckats spräcka hans alibi...

Du ska veta att just "Skull & Bones" tillhör en av de mest slutna och hemlighetsfulla brödraskapen i världen, så inte undra på att du inte har läst något om detta i Aftonbladet eller Expressen...
2002-05-19, 16:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Hybreed, om nu till och med huvudpersonen själv, George W Bush, öppet i offentliga tal har medgivit att han är invigd medlem i "Skull & Bones", så är väl inte du mannen att anklaga mig för "absurda konspirationsteorier"!!

Nu frågar du mig säkert hur han kan ha gjort det, eftersom "Skull & Bones" är så hemligt. Bra fråga! Saken är den att detta faktum
har spridits väldigt mycket på sistone på nätet och då valde Bush att till slut konfronteras med denna fråga, men han gjorde det på ett sådant sätt
att "Skull & Bones" inte kom att framstå så diaboliskt som det egentligen är.
2002-05-19, 16:24
Medlem
Securions avatar
Du är rolig du, Chockad...
Men jag beundrar din envishet!

Men ge fan i och skapa fler trådar nu, ok? Det räcker med dessa 9 (?) vi har om samma ämne redan... Blir ett jävla flippande...
2002-05-19, 18:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Hm..

Chockads omfattande konspirationsteorier har alltså nu lett fram till en omfattande sataniströrelse med president Bush som medlem ligger bakom attentaten den 11 september.

Hm....
2002-05-19, 20:18
Medlem
Chockad har ännu inte svarat på min huvudfråga.

Vad var anledningen till att kapa fyra plan, när det bara var två som gjorde någon "riktig nytta" (för terroristerna, Bush enligt Chockad)?
Varför bara låta två av de fyra kapade flygplanen göra någon ordentlig skada????

/Erik
2002-05-19, 22:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Erik, i planläggningen ingick att ett av planen skulle krascha mot Pentagon, men eftersom den amerikanske piloten tydligen fick kontroll över fjärrstyrningen (Global Hawk) så lyckades han avvärja Pentagon, som förrädarna inom CIA och Vita Huset försökte manövrera flyg 77 emot. Dom var ju sen tvungna att skjuta ner planet så att alla i planet dog, så att inte sanningen skulle kunna komma fram.

För att inte befolkningen skulle undra vart 77:an tog vägen, så sköt man in en missil i Pentagon istället och påstod att det var 77:an...

Apropå 93:an så var den menad att träffa Capitolium eller Vita Huset (Bush var påpassligt nog i Florida just då...), men även i detta plan fick den amerikanske piloten kontroll över planet, som dedermera sköts ner över Pennsylvania...

http://www.flight93crash.com

Att det var fråga om ett insiderjobb står utom allt tvivel, vilket också följande omskakande dokumentär på ett kusligt skrämmande sätt bevisar:

http://sf.indymedia.org/uploads/the_road_to_tyranny__34kbps_.ram

Här kan du ladda hem dokumentären till din hårddisk.

http://www.infowars.com/video_clips.html
2002-05-19, 23:11
äldre konto (old)
Ej medlem
8) Ja just det Chockad, det är det vi sitter och pratar om hemma hos mig just nu. Bush och Baphometgänget. Hur vi på bästa sätt skall sopa denna desinformation under mattan. Detta för att vi vidare skall kunna fortsätta våran kamp att ta över världen från de arabiska svinen. Sedan skall vi upphöja det judiska folket till det nya herrefolket. De kommer ju dessutom få en aldeles egen ny stat istaten borta i Usa. Det är därför som jag har bjudit in judehataren Stefan som marskalk till mitt blivande bröllop med någon lämplig judinna, så han får se med egna ögon när jag tar över världsherraväldet. För övrigt är Bush bara min lakej för att hjälpa mig den vise världshärskaren till makten. Nu skall vi alla Baphometer snart ha skitroligt. Fri sprit och bredare trottoarer till alla araber som frångår den Islamiska tron.... :twisted: :idea:
2002-05-20, 00:07
äldre konto (old)
Ej medlem
FBI ERKÄNNER!!!

FBI ERKÄNNER nu att det inte finns någonting som binder dom 19 araberna vid 11 September-attackerna!!!

http://www.americanfreepress.net/051302/FBI_Admits__No_Evidence_/fbi_admits__no_evidence_.html

Man hittade bara på allt det där med arabernas flygmanualer, Koranen m.m.

Det VAR en AMSAGA!!!

Det var ju det jag sa hela tiden!
2002-05-20, 00:27
Medlem
Chockad, visst finns det maniacs bland araberna. Men judarna har givit sitt stöd till mudzahedinerna tillsamans med U.s.a=Shitrael i politik. Och 11 september gav dom ett ypperligt tillfälle att attackera Afganistan. Varför säger någon som inte har hängt med ett dugg, OLJA. 11 september var bara ett svepskäl för U.s.a att invadera Afganistan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in