Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-16, 23:00
  #13
Medlem
Du e fan inte normal nånstans killen
2008-09-16, 23:04
  #14
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttpirate
Du e fan inte normal nånstans killen

Kanske därav vistelsen på psyk?
2008-09-16, 23:33
  #15
Medlem
Jag är helt övertygad om att TS har legat inne, så dåligt som han har mått, och så oövertänkt hans agerande har varit. Jag förstår inte hur någon kan tro att han ljuger om det? Jag är snarare förvånad över att du TS har hållit så långt som du gjorde, och du har absolut inga skyldigheter att övertyga oss, eller att uppdatera oss heller (fast jag är glad att du gjorde det).

Jag hoppas att du har fått en bra psykologkontakt nu, och att du visar din psykolog tråden. Den innehåller ju en rätt bra beskrivning över ditt tänkande, och vad du behöver hjälp med. Har du berättat om dina alkoholvanor också? Det är nog också en stor faktor i att så mycket gick käpprätt åt skogen.

Var rädd om dig nu i fortsättningen.
2008-09-16, 23:42
  #16
Medlem
Fan vilken bra tråd Treo
Hoppas att det går bra för dig!
Om du frågar mig personligen så tycker jag att det är ganska harmlöst det du gjort, du har dessutom ägnat stor energi och ärlighet åt att gottgöra det! Det tillämpas ständigt olika spel när folk raggar, även om det här var aningen vågat


Lycka till mr Treo!
Jag hade blivit ihop med dig om jag var tjej
__________________
Senast redigerad av chicksdigit 2008-09-17 kl. 00:01.
2008-09-16, 23:47
  #17
Medlem
stilltons avatar
tja.. har han tidigare på dagen varit där och blivit lättad över att det nog trots allt inte handlade om någon direkt fara för hans liv, skulle jag nog kunna tänka mig att ett förlösande litet hurrarop genom ett textat "Ha ha ha" inte ligger så långt borta. Om han däremot skulle fått reda på det genom den här tråden, och skrivit något liknande utan att prata med treo, så håller jag med dig..
2008-09-16, 23:52
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
tja.. har han tidigare på dagen varit där och blivit lättad över att det nog trots allt inte handlade om någon direkt fara för hans liv, skulle jag nog kunna tänka mig att ett förlösande litet hurrarop genom ett textat "Ha ha ha" inte ligger så långt borta. Om han däremot skulle fått reda på det genom den här tråden, och skrivit något liknande utan att prata med treo, så håller jag med dig..


Är med dig Stilton.

Tog bort lite text, vågar inte skriva något ifrågasättande här.

peace out
2008-09-16, 23:54
  #19
Medlem
SionsDiamants avatar
Jag är en av dom som hela tiden har trott på TS, men intygen har fått mig att tveka av följande anledningar:

1) Handskrivet - det mesta idag ligger digitalt
2) Ingen sidfot
3) Loggan i sidhuvudet kan man lätt hitta på nätet
4) "Barnslig" handstil - läkare/skötare skriver ganska mkt på jobbet och har ofta en ganska "van" handstil

Rent tekniskt skulle den vara mkt lätt att förfalska. Om någonting låter för bra för att vara sant är det ofta det...

Å andra sidan.... om TS väl skulle vilja förfalska någont hade väl han gjort det bättre än så? Och vem orkar hålla uppe en diskussion så länge?
2008-09-16, 23:58
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Hej Treo, och välkommen tillbaka!

Skönt att du mår bättre. Lite direktiv nu då: ligg jävligt lågt med tjejen. Ta inte kontakt på något sätt hur frestande det än är, och vilken anledning du än kommer på!

Skulle hon på något sätt kontakta dig, säg bara nåt i stil med att; jag ber om ursäkt för mitt beteende förut, och jag kommer inte att besvära dig igen. Ha det bra.

Jag hoppas, Treo, att du är medveten om att det vimlar av brudar på den här planeten. Öppna ögonen och se dig omkring. Ibland missar man en hel del godbitar för att man kanske hakar upp sig på någon liten detalj som man ser som en nackdel. Se till helheten hos tjejerna.

Hoppas att du fortsätter att uppdatera, vi vill veta om du går vidare från det här på ett bra sätt.

Tack så mycket !

Nej för fan, det är ingen risk att jag gör det!

Den enda tjej som jag kommer ha kontakten med i fortsättningen är den tjej som stöttat mig genom allt det här och som besökte mig när jag låg inne. Det var ett stort stöd för mig och vi har väldigt bra kontakt nu så man kan lugnt säga att jag öppnade ögonen!

Jag kommer fortsätta uppdatera, allt för att göra dig och alla andra Treo citrus-fans nöjda!

/Treo citrus
2008-09-16, 23:59
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SionsDiamant
4) "Barnslig" handstil - läkare/skötare skriver ganska mkt på jobbet och har ofta en ganska "van" handstil
Vet inte hur många paket jag har lämnat på stadens lasarett, men tro mig, jag har sett värre. Vissa verkar inte ha sett en penna tidigare
2008-09-17, 00:04
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chicksdigit
Förlåt om jag är känslokall,
Fan vilken bra tråd Treo
Hoppas att det går bra för dig!
Om du frågar mig personligen så tycker jag att det är ganska harmlöst det du gjort, du har dessutom ägnat stor energi och ärlighet åt att gottgöra det! Det tillämpas ständigt olika spel när folk raggar, även om det här var aningen vågat


Lycka till mr Treo!
Jag hade blivit ihop med dig om jag var tjej

Du är förlåten !
Tack tack...
Ja det går bra så jag ska inte klaga. Går på sk "lyckopiller" och då kan man väl inte må annat än bra? Jo kanske det, men tyvärr uppskattade inte hon mitt harmlösa sätt och det fattar jag såhär i efterhand. Jag ljög bigtime - försökte gottgöra det genom att vara ärlig men det sket sig ändå. Men det där hör till historien för mig och jag har gått vidare...
2008-09-17, 00:11
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SionsDiamant
Jag är en av dom som hela tiden har trott på TS, men intygen har fått mig att tveka av följande anledningar:

1) Handskrivet - det mesta idag ligger digitalt
2) Ingen sidfot
3) Loggan i sidhuvudet kan man lätt hitta på nätet
4) "Barnslig" handstil - läkare/skötare skriver ganska mkt på jobbet och har ofta en ganska "van" handstil

Rent tekniskt skulle den vara mkt lätt att förfalska. Om någonting låter för bra för att vara sant är det ofta det...

Å andra sidan.... om TS väl skulle vilja förfalska någont hade väl han gjort det bättre än så? Och vem orkar hålla uppe en diskussion så länge?

Du får såklart tro vad du vil. Det var väl det bästa "beviset" jag hade och komma med så take it or leave it. För och besvara dina 1-4 punkter så kan jag säga att:

1. Allting ligger digitalt, journaler osv men "utskrivningsintyget" jag fick var inte digitalt och varför skulle det egentligen varit det?? Det var ju en datorutskrivet A4 som dom bara fyllde i mina uppgifter på och återbesöktid.

2. Nej det var det inte - det måste vara fejk då!

3. Ja vad kan man inte hitta på nätet nuförtiden?

4. Det var en skötare som skrev det åt mig och jag vissa skriver väl slarvigare än andra?

Jaja, det är iallafall inget förfalskat...
2008-09-17, 00:33
  #24
Medlem
SionsDiamants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Du får såklart tro vad du vil. Det var väl det bästa "beviset" jag hade och komma med så take it or leave it. För och besvara dina 1-4 punkter så kan jag säga att:

1. Allting ligger digitalt, journaler osv men "utskrivningsintyget" jag fick var inte digitalt och varför skulle det egentligen varit det?? Det var ju en datorutskrivet A4 som dom bara fyllde i mina uppgifter på och återbesöktid.

2. Nej det var det inte - det måste vara fejk då!

3. Ja vad kan man inte hitta på nätet nuförtiden?

4. Det var en skötare som skrev det åt mig och jag vissa skriver väl slarvigare än andra?

Jaja, det är iallafall inget förfalskat...

Jo. Som sagt, "I want to belive" . För övrigt vill jag varna TS för att du lämnat ut ganska mkt info om dig själv, kan nog vara svårt att behålla anonymitet i fortsättningen om du inte tänker på det *(intyget innehåller MYCKET info för den som vet var den ska leta.)

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback