Jag vill ha en riktig saftig man kan gurgla runt i, älskar när min tjej blir riktigt blöt.. men jag vill att det ska bli blötare, jag vill drunkna i fittsaften!
Har inte heller nekat p.g.a för blöt fitta. Däremot så känner jag hemskt lite när min sambos fitta är riktigt blöt, typ när jag har slickat henne till orgasms. Då brukar hon få torka med handduken så att jag känner något när vi ska knulla.
Tänkte svara i tråden: https://www.flashback.org/showthread.php?t=661409 med ett offtopic-svar om en på tok för blöt snippa jag råkade komma åt. Men när jag insåg flashbacks enorma exitens, speciellt här i erotik-delen, så fick det bli en ny tråd
Skulle fingra av tjejen och det bara slafssade runt där nere. kändes som att ha fingrarna i ett korvbröd som låg i ljummen hallonkräm. Sen när jag gick ner för att slicka så fick jag, efter en stund, säga till henne att det inte gick längre
kick it!
O ja, min flickväns blöta fitta är ett ständigt återkommande problem när vi ska ha sex. Detta gissel!
Jag kan inte tänka mig att jag någonsin skulle ha något emot en riktigt generöst blöt fitta, men om jag nu hade det så skulle jag seriöst inte kunna avbryta.
Jag menar, tjejen kan ju inte precis må bra efter det. Många tjejer känner sig ju extra sårbara i sådana lägen. Och det är ju som att säga "nej usch du var äcklig, jag vill inte längre". Emotionella skador ftw!
Aldrig.. det är bara att ta det som ett tecken på att man är uppskattad. Det finaste av allt är när man har värmt upp tösen ifråga ett tag så att trosan ser ut som den kommer direkt ur duschen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!