Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-09-16, 15:37
Medlem
claymanns avatar
NEKAT???!!!

Jag vill ha en riktig saftig man kan gurgla runt i, älskar när min tjej blir riktigt blöt.. men jag vill att det ska bli blötare, jag vill drunkna i fittsaften!

//Fittslickaren
Citera
2008-09-16, 17:34
Bannlyst
Har inte heller nekat p.g.a för blöt fitta. Däremot så känner jag hemskt lite när min sambos fitta är riktigt blöt, typ när jag har slickat henne till orgasms. Då brukar hon få torka med handduken så att jag känner något när vi ska knulla.
Citera
2008-09-16, 18:13
Medlem
KeKeLimes avatar
Det ska vara blött, riktigt jävla vått.
Dock har jag nekat till en för torr punani.
Citera
2008-09-16, 18:50
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av requiem1
Tänkte svara i tråden: https://www.flashback.org/showthread.php?t=661409 med ett offtopic-svar om en på tok för blöt snippa jag råkade komma åt. Men när jag insåg flashbacks enorma exitens, speciellt här i erotik-delen, så fick det bli en ny tråd

Skulle fingra av tjejen och det bara slafssade runt där nere. kändes som att ha fingrarna i ett korvbröd som låg i ljummen hallonkräm. Sen när jag gick ner för att slicka så fick jag, efter en stund, säga till henne att det inte gick längre

kick it!

O ja, min flickväns blöta fitta är ett ständigt återkommande problem när vi ska ha sex. Detta gissel!
Citera
2008-09-16, 19:15
Medlem
Jkjnnss avatar
Hellre lite för blött än lite för torrt?

Spela roll? slicka bort/svälj lite av överflödet då?
Ju blötare det blir ju mer vet man att hon lever och tänder på en
Citera
2008-09-16, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av requiem1
jävla torrbollar ni ligger runt med då

verkar väl snarare vara du som gillar att ligga med torrbollar, som tackat nej till en blöt?
Citera
2008-09-17, 00:43
Medlem
Selbstmords avatar
Jag har nekat både för torrt och för blött...
Och jag ljuger inte ens.
Citera
2008-09-17, 00:47
Medlem
Äminäms avatar
Använd kuken då om din mun inte klarar av det.
Citera
2008-09-17, 00:57
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Jag kan inte tänka mig att jag någonsin skulle ha något emot en riktigt generöst blöt fitta, men om jag nu hade det så skulle jag seriöst inte kunna avbryta.

Jag menar, tjejen kan ju inte precis må bra efter det. Många tjejer känner sig ju extra sårbara i sådana lägen. Och det är ju som att säga "nej usch du var äcklig, jag vill inte längre". Emotionella skador ftw!
Citera
2008-09-17, 02:19
Medlem
Skäggbiffens avatar
Aldrig.. det är bara att ta det som ett tecken på att man är uppskattad. Det finaste av allt är när man har värmt upp tösen ifråga ett tag så att trosan ser ut som den kommer direkt ur duschen.
Citera
2008-09-17, 16:22
Medlem
Gillar du torrt kan du ju ha sex med en toarulle istället?
Blötare -> Mysigare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in