Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-15, 20:38
  #1
Medlem
tja undrar om nån kan hjälpa mig med en kur har tänkt mig köra anapolon och sutanon?
Citera
2008-09-15, 21:34
  #2
Medlem
Du kanske ska berätta lite om dina förutsättningar?
Ålder, vikt, tränat hur länge, mål med kuren osv

Din första kur eller har du kurat förr?

Anapolon /"anadrol 50" är inte heller någon vidare snäll oral steroid + du blåser upp ordentligt med vätska. Kanske bara dbol 20-30mg ed?

Vill du köra ett stick i veckan eller e5d så är det bättre med testo -c/e istället
Susta funkar men nivåerna blir lite mer instabila.

v.1-10 Testo e 250mg e5d
v.1-4 Dbol 20mg ed (/ eller anadrol 50mg ed)

Är det en första kur så sväller du upp ordentligt

Har du nolva? Vet du vad bitch titts är? PCT?
Citera
2008-09-16, 16:51
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kickbutt
Du kanske ska berätta lite om dina förutsättningar?
Ålder, vikt, tränat hur länge, mål med kuren osv

Din första kur eller har du kurat förr?

Anapolon /"anadrol 50" är inte heller någon vidare snäll oral steroid + du blåser upp ordentligt med vätska. Kanske bara dbol 20-30mg ed?

Vill du köra ett stick i veckan eller e5d så är det bättre med testo -c/e istället
Susta funkar men nivåerna blir lite mer instabila.

v.1-10 Testo e 250mg e5d
v.1-4 Dbol 20mg ed (/ eller anadrol 50mg ed)

Är det en första kur så sväller du upp ordentligt

Har du nolva? Vet du vad bitch titts är? PCT?


mitt mål att jag vill bygga upp mig snabbt och mkt synliga muskler..

ålder:21
vikt:84kg
längd:184cm

har kört deca,sustanon innan men slutade min kur för cirka 6månader sen och har tappat mkt sen dess var med i olycka så har inte kunnat tränat..men nu ska jag sätta igång och träna igen.har kommit över Anapolon /"anadrol 50" och sustanon..köpte Anapolon för att jag hört att man sväller rätt så snabbt men efter kuren så pissar man ut det?.eller e blir det bättre resultat med deca?

kan du hjälpa mig med nån bra kur med Anapolon och nåt annat i sprutform som jag får behålla efter avslutat kur?
hade tänkt mig en kur på 10veckor´?

nolva finns.
Citera
2008-09-16, 18:32
  #4
Medlem
Felons avatar
tror ingen pissar ut muskelmassa, men allt behåller man knappast om det är det du undrar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback