2008-10-14, 12:14
Medlem
mrBONDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Det är nog precis så det har gått till. Såvida dom inte haft en stor jävla banner på hemsidan "FR.OM. 1/5 T.OM 20/8 2008 KOMMER VI HA ETT FILM TEAM PÅ BÅTEN SOM SENARE KOMMER VISAS I ETT PROGRAM PÅ KANAL FEM. ÅKER NI FÖR ATT KNULLA, VÄNLIGEN VÄLJ EN ANNAN BÅT OM NI EJ VILL RISKERA ATT ERA RESPEKTIVE FÅR VETA NÅGOT"

Jag tror inte riktigt det fungerade så

Alla passagerare blev ju informerade om att det filmades, så det finns nog inte mkt bortförklaringar.
Citera
2008-10-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrBOND
Alla passagerare blev ju informerade om att det filmades, så det finns nog inte mkt bortförklaringar.

På vilket sätt? Jag menar, satt det en lapp på dörren vid ombordstigningen?
Citera
2008-10-14, 12:18
Medlem
mrBONDs avatar
Citat:
På vilket sätt? Jag menar, satt det en lapp på dörren vid ombordstigningen?

På vilket sätt vet jag inte.. kanske i incheckningen eller hur det funkar där?

Alla resenärer är väl informerade om att det är ett filmteam ombord, säger programmets producent Lena Strandner.

Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article3466177.ab
Citera
2008-10-14, 12:21
Medlem
Citat:
På vilket sätt vet jag inte.. kanske i incheckningen eller hur det funkar där?

Alla resenärer är väl informerade om att det är ett filmteam ombord, säger programmets producent Lena Strandner.

Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article3466177.ab

Okej, My bad. Men frågan är om dom fick veta det innan dom gick på färjan. Eller hur dom har informerats. Inte för att det skulle försvara på något sätt. Men lite surt om man gått och förberett sig på 2 dygns dödssupande och knullande, sen när man ligger där med daggen inne i Ruth 58 och dom ropar ut något i stil med "somn ni alla vet har vi ett filmteam ombord. Ha en rolig resa"
Då skulle även jag gnällt
Citera
2008-10-14, 12:24
Medlem
mrBONDs avatar
Citat:
Okej, My bad. Men frågan är om dom fick veta det innan dom gick på färjan. Eller hur dom har informerats. Inte för att det skulle försvara på något sätt. Men lite surt om man gått och förberett sig på 2 dygns dödssupande och knullande, sen när man ligger där med daggen inne i Ruth 58 och dom ropar ut något i stil med "somn ni alla vet har vi ett filmteam ombord. Ha en rolig resa"
Då skulle även jag gnällt

Haha.. ja det hade varit snopet.
Personligen får jag känslan av att Ruth bedriver verksamhet på båten.
I så fall fick hon bra reklam i programmet. Finns säkert många kåta gubbar som sätter på henne trots dubbelhakan och allt annat man kan hitta om man är nykter.
Citera
2008-10-14, 12:29
Medlem
Citat:
Haha.. ja det hade varit snopet.
Personligen får jag känslan av att Ruth bedriver verksamhet på båten.
I så fall fick hon bra reklam i programmet. Finns säkert många kåta gubbar som sätter på henne trots dubbelhakan och allt annat man kan hitta om man är nykter.

har man tur ingår Pizza som ibland kan hittas i någon skymd valk
Citera
2008-10-14, 12:36
Medlem
MEC62s avatar
Jag tyckte det var lite underligt att Rut, som hade såå många klänningar med sig, ändå uppträdde i samma kreation hon hade på sig från början! Till och med lilla silverväskan...
Citera
2008-10-14, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEC62
Jag tyckte det var lite underligt att Rut, som hade såå många klänningar med sig, ändå uppträdde i samma kreation hon hade på sig från början! Till och med lilla silverväskan...

Kanske byter hon plagg för efter hon gjort klart med varje kund I så fall fick hon nog bara en kund, för hon hade ju andra kläder på sig när hon gick av i STHLM
Citera
2008-10-14, 13:20
Medlem
simels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEC62

hade kanske packat för alla 100 båtturerna i samma sväng...ja menar när man ändå har tänkt åka varför inte kjöra alla resorna i ett svep

undrar förresten ...hur "båtkåt" (i dubbel bemärkelse) är man egentligen om man åker 100 cinderellakryss på ett år
Citera
2008-10-14, 13:29
Medlem
audios avatar
Kan tänka mig att Rut tror att hon är mycket snyggare än vad hon är. Undrar hur mycket finsk gubbkuk hon har fått i sig om man åker 100 ggr per år?
Citera
2008-10-14, 13:37
Medlem
Hur mycket kostar en resa? Inkl. Hytt? Hur länge är man borta? En natt eller två nätter?
Citera
2008-10-14, 13:38
Medlem
swed42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audio
Kan tänka mig att Rut tror att hon är mycket snyggare än vad hon är. Undrar hur mycket finsk gubbkuk hon har fått i sig om man åker 100 ggr per år?
Inte mycket eftersom dom flesta som reser med Cinderella är från Sverige
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in