2008-11-27, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supreme100
Jag måste få ställa en fråga, den kan låta förbannat "von oben", men är helt seriös.

Jag tycker mig ha en bra världsuppfattning. Jag är iof uppväxt i en miljö som kanske inte är totalt "svensson", men ändå. Jag är väldigt engagerad i samhällsfrågor och tycker mig vara väl allmänbildad. Men seriöst, är detta läget? Är det såhär det ser ut på dessa färjor? Eller är det riggat?

Eller, är det så att detta inte uppfattas som fullständigt verklighetsfrämande av vissa? Eller kanske de flesta? Är jag inskränkt som inte kan ta detta på allvar?

Jag blir faktiskt lite ställd, min uppfattning om att jag har koll på läget får sig faktiskt en törn om det är såhär det är. Inte bara bland gästerna, utan hela personalen, allting. Det är ju som "The office", fast på riktigt. Herregud.

Förmodligen fullständigt ointressant inlägg, jag var bara tvungen att skriva av mig.
'
Lilla vännen, the office aint got nothing on reality..
Citera
2008-11-27, 12:25
Medlem
Isnatts avatar
Jag har hört att Håkan har slutat på färjan
Citera
2008-11-27, 16:01
Medlem
nej han jobbar kvar eller han gjorde det iaf i början av veckan
Citera
2008-11-27, 17:32
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supreme100
Jag måste få ställa en fråga, den kan låta förbannat "von oben", men är helt seriös.

Jag tycker mig ha en bra världsuppfattning. Jag är iof uppväxt i en miljö som kanske inte är totalt "svensson", men ändå. Jag är väldigt engagerad i samhällsfrågor och tycker mig vara väl allmänbildad. Men seriöst, är detta läget? Är det såhär det ser ut på dessa färjor? Eller är det riggat?

Eller, är det så att detta inte uppfattas som fullständigt verklighetsfrämande av vissa? Eller kanske de flesta? Är jag inskränkt som inte kan ta detta på allvar?

Jag blir faktiskt lite ställd, min uppfattning om att jag har koll på läget får sig faktiskt en törn om det är såhär det är. Inte bara bland gästerna, utan hela personalen, allting. Det är ju som "The office", fast på riktigt. Herregud.

Förmodligen fullständigt ointressant inlägg, jag var bara tvungen att skriva av mig.
Det är ungefär som när man är nykter med ett helt gäng med fulla personer. Man tänker, Är detta på riktigt?
Är jag en sådan där idiot när jag är full? Om du själv är på Färjan med ett kompisgäng hade du nog tyckt annorlunda.
Citera
2008-11-27, 23:15
Medlem
Runken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Håkan ensam ute på havet med en grek iklädd små badbrallor. Vad hände på ön egentligen? Är det dessa minnen som gör Håkan olycklig i blicken ibland nu för tiden?

Roligaste inlägget hittils

Ja enligt rykten som Håkan skrytit om så hamnade han och greken som kör båten i samma säng som två 18 åriga engelskor som bodde på samma hotell.

Kan nämnas att båda är 40 bast

Håkan försökte även på fyllan trycka hotellägarens fru på Zakynthos, dagen efter var inte hotellägaren så glad även om Håkan skyllde på fyllan.

När Håkan väl kom hem gick han till resebolaget och klagade på resan för att den grekiske hotellägaren hade varit otrevlig

Synd att inte ljudklippet funkade
Citera
2008-11-27, 23:16
Medlem
Måste säga att Håkan växer i mina ögon varje avsnitt. Hoppas han får göra mycke TV i framtiden
Citera
2008-11-27, 23:18
Medlem
Runken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanexplorer
Runken11: Var hittade du det? Stor skandal ju!

Är det allas våran Ruth som har blivit våldtagen tro? Vem här inne är skyldig?

http://www.gp.se/gp/road/Classic/sha...d=102&a=131107
Citera
2008-11-27, 23:37
Medlem
Runken11s avatar
Del 2 börjar spelas in i februari/mars

Kanal 5 anser att det har varit värsta succen, likaså Viking Lines troligtv
Citera
2008-11-28, 06:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WisteriaLane
ett scoop. Nästa gång tycker jag att du ska (så ärligt det nu kan göras) gratta dom till ett fantastiskt program ...och sen postar du deras kommentarer här.

Stötte på dem i går igen, samma plats. Erbjöd Gunnel min kundvagn (jag var ändå klar) och sa så lättsamt jag kunde: "Jag får gratulera till bröllopet. Ni verkar haft en fin bröllopsresa!"
Gunnel (med osäker och något tvivlande min): "Jaaa...tack..."
(Patric säger ingenting utan ler sitt sällsamt ljuva leende som gör en alldeles varm)
Jag: "Ja, jag tyckte ju att ni såg bekanta ut när jag såg programmet, och nu förstår jag varför!"
Gunnel (ännu mer osäker och förstår uppenbarligen alls varför jag förstår): "Jooo...."
Jag (börjar känna att konversationen går en smula trögt) "Så, hur är det att vara lite TV-kändisar då? Många som känner igen er, förstår jag?"
Patric (med ett strålande leende som nästan får mig på fall): "Ja men det är ju jättekul! Nu hoppas vi bara att vi får komma på Spy Bar och sånt!" (fullt seriös... och uttalar Spy som det skrivs)
Patric igen: "Och det är många som kommer fram och säger att vi var så fina. Det känns kul!"
Jag: "Ja, det förstår jag. Ja, ni var ju jättefina ihop, det tyckte jag också!"

Där tröttnade min 4-åring på megakändisarna och ville ha en Tom och Jerry-tidning, så samtalet tog slut.

Men jag känner ju att jag börjar bli lite polare med dem nu, så jag återkommer med fler rapporter!

Bella_Donna/Er länk till det vackra folket
Citera
2008-11-28, 07:06
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
Mycket text

hehe jag skulle vilja hört Patric när han sa att han hoppades få komma in på spy bar...
Citera
2008-11-28, 09:21
Bannlyst
Svenska kryssnings fartyg suger. Då är dessa stora båtar i Västindien och Nilen som har balkong hytter mycket mycket häftigare. Så Viking line kan slänga sig i väggen. Och skridskobana, teater, mm
Citera
2008-11-28, 10:04
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Svenska kryssnings fartyg suger. Då är dessa stora båtar i Västindien och Nilen som har balkong hytter mycket mycket häftigare. Så Viking line kan slänga sig i väggen. Och skridskobana, teater, mm

Cinderella är ju inger kryssningsfartyg, det är ju bara en gammal bilfärja som går i reguljär trafik mellan Stockholm och Mariehamn.

Sen att de flesta passagerarna kryssar fram ombord efter kraftigt alkoholintag är ju en annan sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in