Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-14, 00:16
  #1
Medlem
Nån som vet hur det gick för tjejerna i X-Girls på Gay festen på Alladin? Var det någon av BMC´s Kanonmat som fick något ragg eller blev ordentligt påsatt av någon manligare individ i skin kep´s och skinväst? För övrigt är det inte jävligt omodernt med skin väst, Trodde bara det var raggare och bondlurkar som tog på sig något dyligt! Har västen någonting med den sexuella läggningen att göra? 1% Står det för den del av MC-Gängen som Bögar? BMC=Bögar Med Ceps el? Rätta mig om jag har fel!
2008-09-14, 00:29
  #2
Avstängd
Kebabpizzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.C.A.B-08
Nån som vet hur det gick för tjejerna i X-Girls på Gay festen på Alladin? Var det någon av BMC´s Kanonmat som fick något ragg eller blev ordentligt påsatt av någon manligare individ i skin kep´s och skinväst? För övrigt är det inte jävligt omodernt med skin väst, Trodde bara det var raggare och bondlurkar som tog på sig något dyligt! Har västen någonting med den sexuella läggningen att göra? 1% Står det för den del av MC-Gängen som Bögar? BMC=Bögar Med Ceps el? Rätta mig om jag har fel!

Nu är du oseriös, dricker du bira och skriver? Om du inte gillar BMC behöver du bara argumenera, inte kalla dom Tjejer.
Kom inte och snacka skit om skinnvästar, man kan beställa en trevlig passande väst för runt 2.500/3.500:- http://www.tuaskinnklader.se
2008-09-14, 01:21
  #3
Medlem
Troians avatar
Skvaller om fester hör inte hemma här. Tråd låst. /Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback