Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-13, 10:48
  #1
Medlem
Vridens avatar
Har tänkt på att köra en lågdos testo som deffkur, 250mg ew 10v

Cypionate är det jag har i åtanke, vad tror ni om det? Bör det stackas med
något eller ska dosen höjas? Kom med synpunkter.

Som pct hade jag tänkt nolva.

Stats:
Ålder 25
Längd 179cm
Vikt 93,5kg
Citera
2008-09-13, 11:14
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vriden
Har tänkt på att köra en lågdos testo som deffkur, 250mg ew 10v

Cypionate är det jag har i åtanke, vad tror ni om det? Bör det stackas med
något eller ska dosen höjas? Kom med synpunkter.

Som pct hade jag tänkt nolva.

Stats:
Ålder 25
Längd 179cm
Vikt 93,5kg


blir nog kalas. finns diverse prepp för bättre resultat. kör lite eferdin samtidigt.
jag skulle nog köra lite armidex samtidigt me.
Citera
2008-09-13, 11:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vriden
Har tänkt på att köra en lågdos testo som deffkur, 250mg ew 10v

Cypionate är det jag har i åtanke, vad tror ni om det? Bör det stackas med
något eller ska dosen höjas? Kom med synpunkter.

Som pct hade jag tänkt nolva.

Stats:
Ålder 25
Längd 179cm
Vikt 93,5kg

Räcker med hälften för att nå rätt höga T-värden. 125 mg/v är mycket lagom för deff! ½ Arimidex vra till varannan dag samt Hcg stötvis gör susen.
Citera
2008-09-13, 12:01
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corleone1
Räcker med hälften för att nå rätt höga T-värden. 125 mg/v är mycket lagom för deff! ½ Arimidex vra till varannan dag samt Hcg stötvis gör susen.

min framtida deff ska se ut ungefär så här. 250mg testo C e7d 0,5mg armidex eod, Clenisar 2 veckor on 2 veckor off effe dom veckor som är off på clen, kanske tren eller win kommer med? fortsätter till jag är nöjd. start januari nästa år.
Citera
2008-09-13, 13:57
  #5
Medlem
Vridens avatar
Tackar för svar.

Glömde skriva att E.C.A. ska köras samtidigt. Clen är uteslutet för jag mår som en skit på dem.

Ska ta och läsa på om Arimidex och ta mig en funderare på dem.
Citera
2008-09-13, 17:01
  #6
Medlem
Couplands avatar
Här är en annan som också mår skit av Clen, vilket är jävligt synd. Har mått halv-kasst på någon ECA-stack också, men det var för att jag låg lite högt på koffeinet visade sig. Efter justering så funkade det kanon.

Du har inte kollat in T3? Jag har kört det och fettet rann av. Att köra det med lågdos testo är nog mumma
Citera
2008-09-13, 18:04
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coupland
Här är en annan som också mår skit av Clen, vilket är jävligt synd. Har mått halv-kasst på någon ECA-stack också, men det var för att jag låg lite högt på koffeinet visade sig. Efter justering så funkade det kanon.

Du har inte kollat in T3? Jag har kört det och fettet rann av. Att köra det med lågdos testo är nog mumma

T3 kräver androgener.. för att inte äta upp musklerna..så ja skulle inte ta T3 om tanken inte är att stacka testot med tex 5-750mg EQ ew.

Mvh// SB
Citera
2017-03-27, 15:41
  #8
Medlem
MrBulldoggs avatar
Jag kör TRT på 250 mg cyp ew sedan snart ett halvår och har sett förvånande bra ökning i styrka och massa trots den låga dosen, men nu är det dags att bli av med några överflödiga kilon. Har lyft ren i 25 år och deffat många gånger förut, men det här är första gången på testo. Som innan ämnar jag köra ECA-stack, då jag har tillgång till äkta efedrin.

Ligger på ca 250 gr protein om dagen året om; deffen består huvudsakligen i att minska kolhydrater till i princip ingenting utom just post-workout. Som ren brukar 2800 kalorier vara ungefär rätt för ett 500 underskott/dag = halvkilo i veckan utan nämnvärd massaförlist.

Min fråga är om jag bör justera något eller vara extra uppmärksam på On jämfört med tidigare, rena deffar?

(Jag kanske sätter nytt rekord i återupplivning av gammal tråd, men när TS har en färdig tråd med nästan exakt samma grundförutsättningar är det svårt att motstå. )
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback