Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-09-29, 16:25
  #13
Medlem
konstifiks avatar
Har inte efedrin varit något för studenter, för att få mer energi och plugga etc? Mer ekonomiskt?
Citera
2008-09-29, 18:37
  #14
Avstängd
damaged_3s avatar
jävligt klar i skallen, skulle jag säga.

Därför jag blivit beroende av det, för just nu känner jag att jag står o stampar på samma punkt i livet och med amfetamin fick jag gjort flera saker.
Bara att intala sig att så inte är fallet, men tyvärr är det så att så är fallet...
Citera
2008-09-29, 19:50
  #15
Avstängd
Carnalitos avatar
Blev inget tjack. Kör på efedrin istället, funkar fint. Känns snällare mot kroppen med. Ska se till att inte göra det till en vana bara..men just nu är det mkt arbete på kort tid som gäller.
Citera
2008-09-29, 20:26
  #16
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Blev inget tjack. Kör på efedrin istället, funkar fint. Känns snällare mot kroppen med. Ska se till att inte göra det till en vana bara..men just nu är det mkt arbete på kort tid som gäller.

Bra sunt förnuft och rätt val av dig tycker jag.
Citera
2017-05-14, 14:15
  #17
Medlem
[quote=Frenchdelight|12841228]NU råkar det vara så att jag har svar på samtliga fråger du ställer och ska sammanfatta allt i följande patetiska punktformation;

* DU blir lika klar i skallen som jag är NU, och antagligen kommer vara under hela detta dygn,dvs askukdryg och inte alls "KLAR" (förlåt mormor)

* Beroende på Mängden "tjack", kan du se fram emot ett oavbrutet tugg innefattande total megabullshit och disrespekt gentemot den du pratar med och alla andra under ett tolvtimmarspass framöver.

* Vad gäller stillasittande är man själv ett i realtid levande exempel på att det är fullkomligt möjligt att föra en meningslös diskussion på tjack, just nu är jag stillasittande,iom att tjejer är dumma i huvet betyder detta att du kan knulla vilken fitta som helst när som helst under "berusning",om du undrar ( min kuk är fylld och redo för fitta)

* Du kan plugga, men du borde inte redovisa en eventuell uppsats skriven på tjack.

* Just nu är jag lugn som en filbunke (på tjack), men om man skulle bli aggressiv är man antagligen riktigt,riktigt, DÖD, pga bristande förmågor i ALLT vad gäller fysiskt försvar,speciellt mot en icke KOKSTJACKAD person,du är...DÖD. Detta anser jag som lekman att en påverkad person inser,samt snabbt retirerar undan en eventuell konfrontation.

*Samtidigt vill jag tillägga att aggressivitet under drogpåverkan är ungefär så extremt okontrollerbart som är fysiskt möjligt, pga total irrationalitet samt eventuella hallucinationer (personligen inser jag hur extremt sårbar jag är under "influence", så besöker hellre psykakut och käkar mackor med te,snarare än att försöka aggressera en potentiell kombatant! Även om jag är ett fysiskt praktexemplar inser jag mina begränsningar i detta fall,tyvärr

ps. min kuk är riktigt stor och fin, och min tunga är lång.

ps2. STAY OUT OF TROUBLE WHEN UNDER THE DRUGINFLUENCE,personlig erfarenhet,alkohol går alltid att snacka sig ur men när snuten (om det skulle vara så illa) eller en potentiell kukfitta skulle se att man är drogpåverkad,då är det kört min tajta vän,du är SK "SÅLD".[/QUOTE


Hahaaaa shit vad redigt skrivet! Skrattar fast jag håller på att spy ner mig hela tiden..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback