Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2008-09-26, 23:55
  #85
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
heheh det får du gärna berätta mer om, men jag tror inte att det stämmer, känns som man borde ha hört... jag spekulerade bara, det händer ju inte allt för sällan att man får med sig en souvernir efter en konfrontation..

Ja, jag känner också att man borde ha läst/hört talas om det. Men i och med att berörda organisationen inte själva gått ut och sagt något så känns det dumt att sitta och sprida osäker info. Själv har jag hört det från en kamrat som hörde det från en som ska ha varit med på aktionen.
Citera
2008-09-27, 13:01
  #86
Medlem
DevilMayCrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
I "ni" innefattar jag mig själv, och i "tjuvar" tolkar jag att man stjäl saker. Jag stjäl inte, sånt är många andra både villigare till och bättre på.


All på vänster kanten är kanske inte likadana
Citera
2012-03-19, 13:09
  #87
Medlem
Är det någon som vet om GFN finns kvar idag? Jag tycker man borde skymta lite aktivitet på gatorna snart. Är Jens Lindahl fortfarande ledare eller är det mest Wisemen för majoriteten nu?
Citera
2012-03-19, 18:27
  #88
Medlem
Teleskopbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbedwire
Är det någon som vet om GFN finns kvar idag? Jag tycker man borde skymta lite aktivitet på gatorna snart. Är Jens Lindahl fortfarande ledare eller är det mest Wisemen för majoriteten nu?

Jens Lindahl blev utesluten redan innan Fria-nätverket lades ned. Vad GFN gör idag är väl allt mellan Göteborgs kategori C, SDL och bilmekanism. Mer säger jag inte.
Citera
2012-03-20, 10:01
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleskopbatong
Jens Lindahl blev utesluten redan innan Fria-nätverket lades ned. Vad GFN gör idag är väl allt mellan Göteborgs kategori C, SDL och bilmekanism. Mer säger jag inte.
Det jag inte hänger med på är turerna kring nedläggningen. Först var det GFN som man minns från attacken vid Stigbergstorget -05 och som sedan ombildades till Fria Nationalister Göteborg och till sist kallades GFN igen? Det jag undrar är alltså när nätverket formellt lades ned?
Citera
2012-03-20, 13:23
  #90
Medlem
Teleskopbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbedwire
Det jag inte hänger med på är turerna kring nedläggningen. Först var det GFN som man minns från attacken vid Stigbergstorget -05 och som sedan ombildades till Fria Nationalister Göteborg och till sist kallades GFN igen? Det jag undrar är alltså när nätverket formellt lades ned?

GFN bytte bara namn till FNG för att matcha andra städers namnval. Sedan bytte dom tillbaka och under en tid fanns GFN (u). Det var väl inte direkt någon speciell händelse som hände, men folk blev inaktiva och till slit hände ingenting. I början av 2011 försvann fria nationalister mer eller mindre och man började fila på Förbundet som lanserades i september sedan.
Citera
2012-03-20, 22:43
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleskopbatong
GFN bytte bara namn till FNG för att matcha andra städers namnval. Sedan bytte dom tillbaka och under en tid fanns GFN (u). Det var väl inte direkt någon speciell händelse som hände, men folk blev inaktiva och till slit hände ingenting. I början av 2011 försvann fria nationalister mer eller mindre och man började fila på Förbundet som lanserades i september sedan.
Tack för ditt förtydligande. Jag vet dock inga av mina kontakter som aktiverat sig i FNU, men det kan ha att göra med "konkurrenter" som SVP, NU och C-kretsarna. Därav min tidigare fråga.
Citera
2012-03-20, 23:00
  #92
Medlem
internetkrigarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleskopbatong
Det var väl inte direkt någon speciell händelse som hände, men folk blev inaktiva och till slit hände ingenting.
Nej det är väl lite svårt att urskilja någon speciell händelse iochmed att det var så himla många!
Jag menar mellan att de fick totalstryk på Rambergsvallen och sedan backaplan, och att de knarkade ihjäl både Raudbjörn och Helena (jens flickvän och Anders syster, incestgrupp javisst) så tappade man väl helt enkelt orken... Det är ju inte alla ariska soldater som orkar få stryk till höger och vänster och tappa sina kamrater till det nedrans heroinet.
Citera
2015-06-10, 11:06
  #93
Medlem
Är detta Jens?

https://www.facebook.com/jens.lindahl.58
Citera
2016-05-12, 10:00
  #94
Medlem
Sdal14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Är detta Jens?

https://www.facebook.com/jens.lindahl.58

Svar: JA , det är Jens, fd nazist och missbrukare
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback