Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-25, 22:38
  #157
Medlem
Undrar hur många operationer o dyl hon har gjort, ser helt svullen ut i ansiktet nu.
Citera
2017-02-26, 10:15
  #158
Medlem
trenbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whipmaster
Undrar hur många operationer o dyl hon har gjort, ser helt svullen ut i ansiktet nu.
Snart är hon uppe i Michael Jackson antal. Hon är bättre på att bli slagen än att sjunga iallafall.
Citera
2017-02-26, 12:21
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whipmaster
Undrar hur många operationer o dyl hon har gjort, ser helt svullen ut i ansiktet nu.

Why? Hon var ju vacker ändå utan allt det där.
Googlade hennes ålder och hon fyller 35 år i april, väldigt onödigt med all den där botoxen, fillers och vad mer det är som förvandlat henne till en Linda Rosing look-alike med gulblonderat hår.
Citera
2017-02-26, 12:24
  #160
Medlem
trenbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Why? Hon var ju vacker ändå utan allt det där.
Googlade hennes ålder och hon fyller 35 år i april, väldigt onödigt med all den där botoxen, fillers och vad mer det är som förvandlat henne till en Linda Rosing look-alike med gulblonderat hår.
Ojdå 35? Trodde hon var runt 26 års strecket? Var hon ihop med gubben hon sjöng med eller har jag läst fel?
Citera
2017-02-26, 12:43
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbiff
Ojdå 35? Trodde hon var runt 26 års strecket? Var hon ihop med gubben hon sjöng med eller har jag läst fel?

Nej hon är tillsammans med L*rs H*gglund som även varit med och skrivit låten. Han är förövrigt en överjävligt trevlig kille.
Citera
2017-12-05, 15:35
  #162
Medlem
Daniel.Lugos avatar
Jag har hört att hon är ihop med *ickard Dele*

https://www.instagram.com/rickarddeler/?hl=sv

Kul för dom i så fall.

Verkar vara bra personer båda två.
Citera
2017-12-05, 21:41
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whipmaster
Undrar hur många operationer o dyl hon har gjort, ser helt svullen ut i ansiktet nu.

Fattar inte varför hon håller på så där? Trodde hon var smartare än att vilja förvandla sig till nån slags Linda Rosing.
Citera
2017-12-05, 21:50
  #164
Medlem
Daniel.Lugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Fattar inte varför hon håller på så där? Trodde hon var smartare än att vilja förvandla sig till nån slags Linda Rosing.

Hon är nog smart. Lite osäker bara. Och kanske dålig självkänsla?
Citera
2017-12-06, 08:03
  #165
Medlem
Hon verkar väl rätt blåst, vilket även hennes förvandling skvallrar om. Men gott att man inte hör henne särskilt ofta. Bra om hon faller helt i glömska. Riktigt dålig artist. Mycket dålig musik.
Citera
2017-12-06, 11:26
  #166
Medlem
Daniel.Lugos avatar
Jag tycker hon verkar rätt fin...
Citera
2017-12-06, 23:08
  #167
Medlem
Mangelinas avatar
Sjukt synd när en tjej i hennes ålder uppenbart har fyllt i kindbenen så det ser ut som dom ska sprängas. Det var iaf senaste bilden på henne jag såg. Och hon som ändå har rätt höga naturligt....måste besitta dålig självkänsla upphöjt till 100, för man var ju som snyggast i hennes ålder! Ogjord!
Citera
2021-01-20, 13:08
  #168
Medlem
Har hört att hon sprungit omkring naken på ett torg i Stockholm och skrikit "Jesus ska komma tillbaka!". Vet inte om det stämmer, kan ju vara hennes dubbelgångare, men har fått höra att folk tror att det var Sara. Det låter också lite som hennes personlighet att göra något sådant här. Vågat, på ett konstnärligt vis.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback