2002-02-28, 11:04
Medlem
Modellmord - Melissa
Skribent: Jugge
Datum: 2002-02-05 14:26

http://modellmord.cjb.net

Snart dags för grisen att krypa på rättegång...

Svara på detta meddelande
RE: Modellmord - Melissa
Skribent: Cosmic Jihad
Datum: 2002-02-05 16:40

Slakta svinet.

Skribent: Arne Hallberg
Datum: 2002-02-05 19:18

Inte särskilt vacker karl, undrar vad Melissa hade honom till ?

Datum: 2002-02-06 11:12

Dom hade eeeeh "kiknk sex life". Visst är den västliga kulturen fin.

Datum: 2002-02-06 13:06

Hon tände på att bli påsatt av en så ful och illaluktande jävel som möjligt menar du ?
Hon måste vart fett störd stackars liten.

Arne Gissar ang Melissa:
Skilsmässobarn.
Ingen riktig Farsgubbe.
Tidigt sexuellt utnyttjad.
ELLER
Prästdotter.

Datum: 2002-02-06 13:29

snacka inte en massa skit om en död person.

idag i expressen står det att han erkänt ha kvävt henne, men att det inte var mord? haha det är för sorgligt hur dumma i huvet folk kan vara...

http://www.expressen.se/article.asp?id=97180

Datum: 2002-02-06 13:53

vem snackar skit ? vill du ha jidder ?

Skribent: Helige Mehmet
Datum: 2002-02-06 16:29

En riktigt liten ful smutsig gris.

Har vart mkt snack denna veckan om blattefarsan som mördat sin dotter men ett svin till svennepojkvän som mördar sin f.d
flickvän för att hon dissat honom är inte mycket bättre....

Skribent: `?
Datum: 2002-02-06 17:21

nä, men han utförde inte mordet påhejad av en massa svenskar.

Skribent: Niklar
Datum: 2002-02-06 17:30

Exakt. Och ingen tycker han gjorde rätt. Men hälften av kurderna tycker det var rätt att mörda Fadime. Det är den stora skillnaden.

Datum: 2002-02-06 18:22

Svinet hade tryckt ned Melissa i frysdisken på ICA i Åkersberga när hon tjafsade om nåt. Hade mordoffret varit blatte hade det varit en massa svennar som hade hejat på. Melissa var helt svensk.

Skribent: Goerge
Datum: 2002-02-06 18:29

Jag håller inte med Cosmic. Fadime-flickan var ju blatte och har fått enormt med sympatier från vanliga svenskar, eller svennar som du kallar dom.

Datum: 2002-02-06 18:34

Fadime var aktiv sosse och hade kontakter högt upp i partiet. Finns massor av andra likande fall, där ingen har brytt sig ett spår.

Skribent: Goerge
Datum: 2002-02-06 18:42

Ja, det är kanske sant. Hon var en framåt flicka och hade kontakter här och där. Tjejen som mördades förra året i Kurdistan fick inte alls samma uppmärksamhet.

Pappan måste vara stolt nu. Han vann ju kraftmätningen mot sin egen dotter. Han lyckades till slut mörda henne. Han måste jubla nu. Liksom brorsan och halva släkten.

Undras om dom hade ett party efteråt?

Datum: 2002-02-07 02:01

på efterlyst imorgon ska det handla om mordet... men de liksom expressen är ena fega kräk som inte törs hänga ut den feta grisen med bild utan rastrering..

Datum: 2002-02-07 09:55

Jugge, kände du Melissa eller svennesvinet? Det låter så. Svinet torterade tjejen med elpistol. Småsvennarna här tycker att bikers är coola. Fy fan.

Skribent: Lagens man
Datum: 2002-02-07 12:14

Hoppas det feta svinet snart får ett riktigt stort rövhål på kåken.

Datum: 2002-02-07 13:09

kände henne lite smått ja... och fatman har man sett x antal gånger på pubar i stockholm...

Skribent: Jonny
Datum: 2002-02-07 13:35

Knutte? Den här skiten var ingen MC-knutte.

Datum: 2002-02-07 14:15

Var inte fatman utesluten ur nåt MC gäng?

Skribent: test2
Datum: 2002-02-07 15:14

Jo, det har jag också hört. han fifflade visst med klubbens kassa tror jag.

Datum: 2002-02-07 16:19

Det kan inte ha varit populärt. Vilken klubb?
Var det Asa MC?

Datum: 2002-02-07 18:14

han var medlem i Utgård Mc.. men hade då inte ens en motorcykel... inte mycket till knutte nej...

Skribent: Ali
Datum: 2002-02-12 13:12

Elpistol.Svennehoran skrek säkerrt högt innan hon dog !

Citera
2007-05-30, 03:00
Medlem
Miss_Nöjds avatar
Idioten heter...

xxxxxxx xxxxxxxx men kallade sig för xxxxx. Han var med i Utgård MC som var en nystartad klubb där knappt någon hade en HD. Han kom från ingenstans och kände ingen.

Han är en mytoman och duperade många människor, inklusive mig. Dock föll han på eget grepp efter ett tag och blev av med sitt ryggmärke på Kellys i Stockholm efter att ha åkt hem till presidenten på Utgård MC och stulit pengar med mera. Han och en annan kille var de enda som hade nyckel till presidenten och den andra killen låg och sov hemma hos "xxxxx". Det roliga med detta var att Kellys var hans favoritställe och han blev kraftigt förnedrad. Han blev sedan "badstanding" och försvann från hojvärlden.

I samma veva träffade han Melissa. Hon hängde lite på klubbar och var förmodligen inte så uppdaterad på vad som hänt. Dessutom så var han ju som sagt mytoman, så gud vet vad han sagt till henne.

Han hade tidigare hållit på med BDSM så förmodligen fortsatte han med det tillsammans med henne, tills hon fick nog. Eller såg igenom honom. Att ställa en mytoman mot väggen är farligt, bättre att dra illa kvickt, trots att man vill sätta dit honom. Tyvärr visste hon inte det.

För övrigt hade "xxxxx" skyddad identitet. Har själv sett hans körkort där de sista fyra siffrorna inte fanns med. Hans förklaring var att han hade blivit hotad av skinnskallar, men det märkliga var att ingen av de som varit skinnskallar länge visste vem han var. Antagligen har han varit polisinformatör eller liknande. Det var det jag trodde i alla fall. Och även andra som kände honom.

En riktig skitstövel är han. Hoppas att de kastar bort nyckeln. De bilder som finns på honom är inte aktuella längre för han har fullständigt bytt stil, för vilken gång i ordningen vet jag ej....numera har han tydligen page och ser inte alls ut som en biker.

Annat värdelöst vetande om "xxxxx" är att han innan hojvärlden höll till i "synth-världen" där han hade ett skivbolag. Fick en skiva av honom som han givit ut, Restricted Area "Sex Dream Drive". Skivbolaget hette Stroke Records och jag kollade upp det redan då och det var faktiskt han som stod för det.

Misstänksam som jag är så sa min intuition till mig direkt när jag träffade honom att det var något fel, tyvärr lyssnade jag inte på den utan gav honom en chans och det höll på att sluta med att han var skyldig mig en massa pengar. Lyckades dock få tillbaka dem via klubben innan han åkte ut.

Melissa kände jag ej, men jag har träffat henne med "xxxxx" en gång på Hog Riders MC. Verkligen en tragedi att hon är död! Och speciellt när man vet hur vidrigt han gick till väga. Ynkrygg!

Släktigen var för övrigt en kusin. Ingen jag känner som umgicks med "xxxxx" har dock träffat honom. "xxxxx" påstod även att han hade en dotter men vi misstänker att det var lögn för det är ingen som har träffat henne och tidningarna borde ju ha skrivit om henne om så var fallet.

Så! Nu har jag upplyst alla som är intresserade...
Citera
2007-05-30, 04:03
Medlem
Miss_Nöjds avatar
Glömde att tillägga...

...att om DU läser detta, "xxxxx", så ska du veta att alla som kände dig håller kontakten och vi kommer alltid att minnas vad du gjort! Tänk på det den dag du kommer ut!
Citera
2007-05-30, 04:09
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss_Nöjd
...att om DU läser detta, "xxxxx", så ska du veta att alla som kände dig håller kontakten och vi kommer alltid att minnas vad du gjort! Tänk på det den dag du kommer ut!

Är Du arg?
Citera
2007-05-30, 04:46
Medlem
Miss_Nöjds avatar
Arg och arg...

Jag blev jävligt chockad när jag fick reda på det och jag kommer för alltid att förakta det svinet. Men att går runt och vara arg är inte konstruktivt! Det tar bara en massa energi och det är han inte värd. Den dagen han kommer ut får vi se vad som händer...men det är långt kvar tills dess.

Har varit med om mycket värre saker så på något underligt sätt så vänjer man sig. Dessutom så kände jag inte Melissa. Hade jag gjort det hade det varit mer personligt. Nu råkade jag känna "xxxxx" men jag visste redan vad han gick för, så det var inte en total överraskning...
Citera
2007-05-30, 06:15
Medlem
Kuyichis avatar
Redigerat inlägg. Var försiktig med personuppgifter. / mod

Juridik ----> Krim
Citera
2007-05-30, 12:35
Medlem
StorMammas avatar
Kan bekräfta att XXXXX INTE vad jag någonsin varit hotat av skinnskallar, och jag känner en hel del.
Citera
2007-05-30, 14:10
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Kan bekräfta att XXXXX INTE vad jag någonsin varit hotat av skinnskallar, och jag känner en hel del.

Och jag känner Piff och Puff. Vart vill Du komma?
Citera
2007-05-30, 19:03
Medlem
http://www.melissafonden.org/_juridi..._juridiskt.htm
Citera
2013-03-01, 15:00
Medlem
Rabattfyllans avatar
Kommer ihåg Modellmordet. Vad hände med kusinen som dömdes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in