Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-28, 19:51
  #481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Ja det var han. Han garvade som fan . Vill minnas att det var libanes som vi rökte.

Härligt! 🤗
Citera
2023-07-09, 23:28
  #482
Medlem
Jofs avatar
37 miljoner vill han ha för sin kåk på färingsö.
Han hyr nu ett gammalt slott på Ekerö.
Det har varit vårdhem mm.
Rätt ruckligt när jag var inne i det.
Jag skulle valt att bo kvar i villan.

Bara stött på honom på ett fik. Tog stor plats. Stor kropp och stort ego.
Citera
2023-07-10, 00:57
  #483
Medlem
Jofs avatar
Tilläg.
Han tycks ha köpt slottet Rastaborg av Ekerö kommun. För 41 miljoner, sägs det.
Det har stått obebott några år. En bekant till mig har hyrt några år för fester mm.
Svårt att få det gå runt. Finns flera slott i trakten som inte «lönar” sig.
Han borde ha kunnat få det för EN krona mot att rusta upp det.

Vet inte vad Bagge och hans fru ska ha det till.
Show off?

Dom beskriver det som ganska avskalat.
Att rusta upp ett liknande slott kostade 40 miljoner för 25 år sen.
Dom har börjat fundera på att rusta upp trädgården. Så lite ambitioner har dom.

Vi får se. Får han ut 37 miljoner för den kåk han har så får han lite stålar. Men den har legat ute länge nu utan avslut.
En speleman på vift?
__________________
Senast redigerad av Jof 2023-07-10 kl. 01:25.
Citera
2023-07-11, 00:07
  #484
Medlem
Jag såg honom i något program, på svt, där kändisar med hund, skulle tävla i agility med hundar. Han verkade inte ha lärt sig ett dugg, under sin tid i tv4ás "Hundar utan hem", eller vad det hette. Där han fick äran att vara med på Hundstallet och se hur de jobbar med sina hundar.

Jag blev besviken.

Men läste idag att han sagt ifrån fler avsnitt om Hundstallet, för att det var för jobbigt, känslomässigt. Så det kanske förklarar saken, att han kanske var så förskräckt och mådde så dåligt, å hundarnas vägnar så att han inte lärde sig ett dyft om hur man kommunicerar med hundar? Att det kanske låste sig för honom.

Fast egentligen så tror jag att han liksom "måste spela dum", någon sorts OCD? Eller avtalat med svt att han måste verka helt korkad? För sortens hundar han har, kräver väl ändå sin husse för att bli trevliga. Hans hundar verkar ju trevliga, så jag tror att det bara var spel. Men...SÅ TRÖTTSAMT. Varför måste han spela pajas? I sig kanske det var ett barnprogram, då flera av "kändisarna" var som "Hej kom och hjälp mig! Jag har fått en hund!".
Citera
2023-07-11, 00:09
  #485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Anders Bagges fru är säkert snäll, men fy f-n vilken jobbig personlighet.😩😅

Jag tycker också att hon verkar genomjobbig och får inte ihop dem alls?! MEN, då han förmodligen bara spelar en roll på tv så är han kanske någon annan privat? Men inte ens med det i åtanke får jag ihop att dessa två skulle passa ihop.
Citera
2023-07-11, 00:14
  #486
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag tycker också att hon verkar genomjobbig och får inte ihop dem alls?! MEN, då han förmodligen bara spelar en roll på tv så är han kanske någon annan privat? Men inte ens med det i åtanke får jag ihop att dessa två skulle passa ihop.
Är det så konstigt och svårt att få ihop? Fröken Sverige 50+ och en stenrik barnlös kändis? Jag tror mig i alla fall ana vad hon ser i honom och vad han ser i henne…
Citera
2023-07-11, 00:19
  #487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Är det så konstigt och svårt att få ihop? Fröken Sverige 50+ och en stenrik barnlös kändis? Jag tror mig i alla fall ana vad hon ser i honom och vad han ser i henne…

Ja, mycket svårt att få ihop. De känns som från två olika världar, som inte kan mötas. Hon verkar dessutom se sig som mycket mer smart och så skall han spela med, så hon blir mer som hans mamma. Men ändå inte. Någon som FÖRSÖKER vara hans mamma, men inte når fram. Det är det intrycket jag har fått.

Men i sig... Hon kanske har en hemlig längtan efter barn?
Citera
2023-07-11, 07:28
  #488
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Ja, mycket svårt att få ihop. De känns som från två olika världar, som inte kan mötas. Hon verkar dessutom se sig som mycket mer smart och så skall han spela med, så hon blir mer som hans mamma. Men ändå inte. Någon som FÖRSÖKER vara hans mamma, men inte når fram. Det är det intrycket jag har fått.

Men i sig... Hon kanske har en hemlig längtan efter barn?

Inte svårt att få ihop, det enda som är svårt att förstå är varför Anders inte tog sig nån yngre tjej, även om Johanna ser bra ut för sin ålder.

Annars är det ett standard förfarande. Anders har det där som tjejerna attraheras av dvs PENGAR och KÄNDISSKAP, SOCIAL STATUS. Inte utseende eller personlighet, som kvinnor påstår sig vara attraherade av.

Johanna fd Fröken Sverige står ut med jobbiga Anders eftersom hon vill bo i ett slott och vara känd, eftersom hennes eget kändisskap tog slut för länge sen.
Citera
2023-07-11, 16:59
  #489
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag tycker också att hon verkar genomjobbig och får inte ihop dem alls?! MEN, då han förmodligen bara spelar en roll på tv så är han kanske någon annan privat? Men inte ens med det i åtanke får jag ihop att dessa två skulle passa ihop.

Anders Bagge är en tystlåten surgubbe privat. Hon är hysterisk både när hon är privat och offentlig.
Citera
2023-07-14, 21:14
  #490
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Anders Bagge är en tystlåten surgubbe privat. Hon är hysterisk både när hon är privat och offentlig.
Inte när träffade honom (utan tjej visserligen). Var påfallande stöddig. Men inte otrevlig dock, men man drog öronen åt sig.
Citera
2023-10-07, 16:23
  #491
Medlem
explorerss avatar
Anders Bagge vill flytta till Mallorca när han
fyller 65-70 då kanske, men inte just nu.
https://www.expressen.se/noje/bagge-...-ar-fint-dar-/
Citera
2023-11-21, 15:27
  #492
Medlem
nickeh84s avatar
Någon som var medveten om att Anders Bagge hade denna läggning till hundar?

https://www.youtube.com/watch?v=sBtqfGWqt-g
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback