Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-02-07, 15:07
  #49
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Jag älskar busringningen där "Arne Weise" ringer till en zooaffär och vill låna undulater i ett rollspel där han själv ska vara hannen. Hysteriskt roligt men aldrig sett den på någon skiva!
Undrar om inte den är med på hassan- julspecial på youtube
Citera
2018-02-01, 12:25
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Finns det någonstans man kan ladda ner det som inte är utgivet? Måste bara få höra på resten, har nästan tröttnat på cd-utgåvan nu.

I alla fall så har jag fått tag på Bootlegserien nu som jag är i full färd med att lägga upp på youtube

Hur gick det med uppladdningen? Jag vet att det fanns en busringning med där när Lindström ringer till Norge och ska "byta lur" hela tiden.
Hittar inte den nånstans och min kopia av bootlegalbumen verkar ha försvunnit.
Citera
2018-02-01, 14:51
  #51
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SatanBaraAtillZ
Hur gick det med uppladdningen? Jag vet att det fanns en busringning med där när Lindström ringer till Norge och ska "byta lur" hela tiden.
Hittar inte den nånstans och min kopia av bootlegalbumen verkar ha försvunnit.
Tycker jag känner igen den. Men jag tänker bara på "är det du eller jag som låter?" Det är inte den du menar?
Citera
2018-02-05, 07:16
  #52
Medlem
Nej han ringer till en matbutik och pratar om ostar.
Citera
2018-02-05, 12:43
  #53
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SatanBaraAtillZ
Nej han ringer till en matbutik och pratar om ostar.

Den finns inte på skiva åtminstone.


Så, finns det något sätt att lyssna på det material som aldrig släppts på CD eller lagts upp på P3:s sajt?
Citera
2018-02-07, 06:28
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Den finns inte på skiva åtminstone.


Så, finns det något sätt att lyssna på det material som aldrig släppts på CD eller lagts upp på P3:s sajt?

Den fanns på en av de fyra "bootlegalbum" som fanns på nåt vis, kanske bara på piratebay jag vet inte.
Citera
2018-02-07, 19:43
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatanBaraAtillZ
Den fanns på en av de fyra "bootlegalbum" som fanns på nåt vis, kanske bara på piratebay jag vet inte.

Satan varför ska de skivorna vara så sällsynta? Jag trodde jag hade alla fyra men de är försvunna.
Citera
2018-03-10, 16:07
  #56
Medlem
Jag blir galen, visst finns det en busringning där Kristian presenterar sig som Ulf Kvensler?
Citera
2018-04-08, 09:48
  #57
Medlem
Gothenburgers avatar
...när Felix Herngren ringer Hoa Hoa Dahlgren. Snälla. Ladda upp.
Citera
2020-02-28, 10:31
  #58
Medlem
Här finns det lite outgivna Hassan som är inspelade på band när det sänder på radio i P3.

https://www.youtube.com/channel/UC56...DoAphScaWOKOtA
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback