2008-09-14, 12:33
Medlem
John Rambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Någon med CE som har lyckats patcha?

Skulle det verkligen vara en patch för (EN) spelare?
Citera
2008-09-14, 12:35
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Rambo
Skulle det verkligen vara en patch för (EN) spelare?

Om jag har förstått det hela rätt ska man väl patcha upp till retail? Eller?
Citera
2008-09-14, 12:36
Medlem
Jag är gärna på.

Nick: Heracz

Chaos Chosen (Tank)
Citera
2008-09-14, 12:37
Medlem
ichs avatar
Är det Karag Azgal som gäller eller?
Jag kör Destruction
Citera
2008-09-14, 12:40
Medlem
brobbans avatar
http://www.warhammeralliance.com/forums/forumdisplay.php?f=87

Har läst där i de olika realm-forumen, man får i alla fall en hint om läget på de med guilder o.s.v. Jag funtar på Karak Hirn eller Karak Eight Peaks, verkar redan vara hyfsat med etablerade guilder och en någorlunda balans mellan Order och Destruction.

Håll er borta från Axe Bite Pass och Dragonback Mountains, det är "officiella" ryssrealms.
http://forums.goha.ru/showpost.php?p=4665458&postcount=1
http://www.warhammeralliance.com/forums/showpost.php?p=1492422&postcount=3
Citera
2008-09-14, 12:43
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Btw, vad kommer guilden på dest sidan på Karak Azgal att heta? Ta något som låter "Warhammrigt", istället för Flashback

Jag tror stoppable ska döpa den till Maggots, personligen tycker jag de e lite väl småbarnsmainstream
Citera
2008-09-14, 12:43
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ich
Är det Karag Azgal som gäller eller?
Jag kör Destruction
Ja det är det, många Dest lirar på den servern
Citera
2008-09-14, 12:50
Medlem
Tzar_xs avatar
Fråga:
Jag har lirat open beta nu då jag fick koderna för länge sedan. Som jag förstår det kan vi redan regga in och och börja lira headstarten nu i eftermiddag.
Men hur funkar det om man nu inte vill köpa CE utan i stället köpa "vanliga" spelet? Går det att regga in koderna ändå och ta del av headstarten?
Citera
2008-09-14, 12:53
Medlem
Trolldegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzar_x
Fråga:
Jag har lirat open beta nu då jag fick koderna för länge sedan. Som jag förstår det kan vi redan regga in och och börja lira headstarten nu i eftermiddag.
Men hur funkar det om man nu inte vill köpa CE utan i stället köpa "vanliga" spelet? Går det att regga in koderna ändå och ta del av headstarten?

CE kan köra idag. Dom som förhandsbokat vanliga kan börja köra imorgon.
Citera
2008-09-14, 12:53
Medlem
Pulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzar_x
Fråga:

Vad babblar du om? För att få lira headstart måste du ha CE eller SE.
Citera
2008-09-14, 12:57
Medlem
John Rambos avatar
Läst på lite om servrarna , och vad jag kommit fram till verkar Eltharion vara den perfekta servern för en Order spelare som letar efter action, då dess population än så länge består mest utav en jäkla massa Destruction. Så självklart joinar man den underlägsna sidan, Eltharion är öppen direkt vid Headstart. Kommer förmodligen nicka som Ilric, Warrior priest
Citera
2008-09-14, 12:59
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Rambo
Läst på lite om servrarna , och vad jag kommit fram till verkar Eltharion vara den perfekta servern för en Order spelare som letar efter action, då dess population än så länge består mest utav en jäkla massa Destruction. Så självklart joinar man den underlägsna sidan, Eltharion är öppen direkt vid Headstart. Kommer förmodligen nicka som Ilric, Warrior priest

Jo, det är kul att vara underdogs men det för ju inte bli så att det helt omöjligt att ta ett keep. Utmaning, ja men inte förnedring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in