Efter att otaliga gånger sagt till mina päron att INTE dra ur kontakten när jag sitter vid datan så har dom gjort det igen.
Vad hände?
Jo, jag satt in sladdarna igen och startade datorn, den kom till nån säkerhetskontroll, men jag hade brottom för jag skulle göra en sak så jag tryckte på ENTER. Loggade in på mitt konto och datan fröst efter någon minut.
Startade om den igen, lät den göra kontrollen, den stannade alltid på "$0 25 (2/3)" nått sånt.. frösökte gå in på felsäkert läge, kom in på "recovory" och den gjorde ntåt i typ 20 min, fixade backuppfiler eller nått..
sen startade jag om och den fastnade på "$0 25 (2/3)" igen, men jag lät det gå.. när jag kommer hem igen så ståre typ "välkommen till windows" och jag fick ställa in alla inställningar igen, som om den vore ny..
Det konstiga är dock, att även fast den ser ut som den är ny (skrivbordet är nästan tomt, bakrundsbilden ändrad, mina bilder är tomma, allt är typ tomt, så står min C disk fortfarande på 4,46 gig kvar av 225, som det var innan.. och dessutom så är flertalet av mina spel fortfarande installerade..
prova att "visa dolda filer" i c men det kom bara upp 3 nästan tomma mappar, min C disk ska innehålla ~ 221 gig men när jag ränkar ihop hur mkt det står att det är i varje mapp kommer jag bara upp i runt 30 gig? Kan inte söka efter mina filer heller
Din hårddisk verkar ha blivit korrupt, hitta något program som kan återställa hårddisken. Sök på "harddrive recovery" eller något liknande.
Ska sussa nu men kollar in imorgon ifall du har hittat något, annars så kan jag visa några program.
Tänker främst på djurporren > alla filmer där jag springer runt och antastar kaniner. Dom gillar tydligen morötter.. men bara i munnen?
Nej men ärligt talat, om det är nån som vet vad jag ska göra så är jag väldigt tacksam.. Allt MÅSTE ju fortfarande finnas på datorn då det fortfarande bara är 4 gig ledigt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!