Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-09-05, 21:19
  #1
Avstängd
El-Cids avatar
Jag har aldrig skjutit heroin, men vi vet ju alla att det är det mest ekonomiska. Jag brukar antingen snorta eller röka det. Men jag får inte alls samma effekt när jag röker det, det känns som om jag bara slösar bort jonket

Anledningen till att jag frågar är att jag får en massa skit (finnar och sånt) på näsan när jag snortar det

Är det jag som inte röker det på rätt sätt eller ger det bättre effekt nasalt?
2008-09-05, 21:24
  #2
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Cid
Jag har aldrig skjutit heroin, men vi vet ju alla att det är det mest ekonomiska. Jag brukar antingen snorta eller röka det. Men jag får inte alls samma effekt när jag röker det, det känns som om jag bara slösar bort jonket

Anledningen till att jag frågar är att jag får en massa skit (finnar och sånt) på näsan när jag snortar det

Är det jag som inte röker det på rätt sätt eller ger det bättre effekt nasalt?

Du röker på fel sätt.
2008-09-05, 21:27
  #3
Avstängd
El-Cids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Du röker på fel sätt.
Alltså, är du säker på det?

Jag tar en bit folie och viker det på mitten, Sedan lägger jag 0,2-0,3 gram i skåran. Jag äldar under pulvret samtidigt som jag låter det rinna neråt

Vad gör jag för fel?
2008-09-05, 21:32
  #4
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Cid
Alltså, är du säker på det?

Jag tar en bit folie och viker det på mitten, Sedan lägger jag 0,2-0,3 gram i skåran. Jag äldar under pulvret samtidigt som jag låter det rinna neråt

Vad gör jag för fel?

Hmmm inget isf.
Jag tycker det funkar mycket bättre att röka det än nasalt. Dock så går ju ruset över fortare när man röker det.
__________________
Senast redigerad av UZIdoesIT 2008-09-05 kl. 21:57.
2008-09-05, 21:48
  #5
Avstängd
El-Cids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Hmmm inget isf.
Jag tycker det funkar mycket bättre att röka det är nasalt. Dock så går ju ruset över fortare när man röker det.
Men då måste jag ju göra något fel?
2008-09-05, 21:58
  #6
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Cid
Men då måste jag ju göra något fel?

Nej du gör ju som man skall, elda på foliet innan, lägga upp en stadig sträng, röka efter droppen när det rinner....

Finns inget du gör fel.
2008-09-05, 22:03
  #7
Avstängd
El-Cids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Nej du gör ju som man skall, elda på foliet innan, lägga upp en stadig sträng, röka efter droppen när det rinner....

Finns inget du gör fel.
Men i så fall så ger det bättre effekt när man tar det nasalt
2008-09-05, 22:10
  #8
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Cid
Men i så fall så ger det bättre effekt när man tar det nasalt

Tycker inte jag...
Men det är väl indviduellt, som allt annat.
2008-09-05, 23:14
  #9
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Cid
Alltså, är du säker på det?

Jag tar en bit folie och viker det på mitten, Sedan lägger jag 0,2-0,3 gram i skåran. Jag äldar under pulvret samtidigt som jag låter det rinna neråt

Vad gör jag för fel?


Du drar väl in röken också?

Nej men dra in så mkt rök som möjligt och håll inne det en stund, eller så länge du kan helst. Men det antar jag att du gör.
2008-09-05, 23:22
  #10
Avstängd
Daniel!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Du drar väl in röken också?

Nej men dra in så mkt rök som möjligt och håll inne det en stund, eller så länge du kan helst. Men det antar jag att du gör.
Visst gör jag det. Alltså det är ju inte det att jag inte blir påtänd av att röka det, men jag känner betydligt mer när jag snortar det
2008-09-06, 05:06
  #11
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Cid
Men i så fall så ger det bättre effekt när man tar det nasalt

Nej det gör det absolut inte, att röka är de bästa efter IV och intramuskulärt.
Röker du på rätt sätt och du har schysst jonk (för jag antar att du röker brunt väl?) får du en kick efter 4-5 stadiga bloss. Tänk på att hålla inne röken länge också. Det kan vara soft att ta någon lina till också men man får ingen kick av linan och det tas inte upp lika bra som röken dock är man jonkad lite längre dock.

Dessutom smakar ju jonk underbart att röka!
2008-09-06, 05:10
  #12
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel!
Visst gör jag det. Alltså det är ju inte det att jag inte blir påtänd av att röka det, men jag känner betydligt mer när jag snortar det

Det enda som skulle kunna vara boven isåfall är att du röker heroin som inte är avsett att rökas, eller att du helt enkelt inte drar halsbloss, utan bara munbloss.
Alternativt håller inne röken för kort stund.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback