• 1
  • 2
2001-10-24, 12:45
Medlem
Skulle behöva er hjälp..

Det är så att en bekant till mig snart skall på rättegång för klotter. Denna person har i tidigare polisförhör erkänt till allt och även gjort rundvandring och pekat ut sitt eget klotter.

Nu undrar jag om någon vet hur man kan klara rättegången? alltså, går det att ta tillbaka ett erkännande? Det finns inga andra bevis som jag förstår det. Någon som har liknande erfarenhet?

MYCKET tacksam för hjälp!

/Spas
Citera
2001-10-24, 13:04
Medlem
Hjälp ur knipan..

Rätt åt den sketne klottraren. Hoppas att han får ett långt och jobbigt straff.
Citera
2001-10-24, 15:57
Medlem
Hjälp ur knipan..

Jävla idiot som inte fattar att man inte ska erkänna ett piss. Rätt åt honom.
Citera
2001-10-24, 17:45
Medlem
Hjälp ur knipan..

Hoppas han får ett skadestånd som svider. Jävla idiot till klottrare.Hem och klottra i vardagsrummet istället.
Citera
2001-10-25, 08:41
Medlem
Hjälp ur knipan..

Hjälp honom med att tänja ut dajmkryzZet i förväg, jag menar det blir jobbigt för honom om fisringen spricker när det står 8 iranier, 3 irakier, 1 kosovoalban, och två svenska vakter med onda batonger i kö som vill hälsa honom välkommen till anstalten.

Lycka till !
ARNE
Citera
2001-10-25, 09:57
Medlem
Hjälp ur knipan..

Gå inte dit, till rättegången. Det är mitt tips. Se sedan till att hålla sig borta från allt som kan tänkas att du erkänner något. Preskibtions tiden för klotter borde vara 2 eller 5 år. berätta vad det är du är åtalad för så blir det lättare att hjälpa till, jag känner inte till något brott som heter klotter iaf. är nog någon form av skade görelse.
Citera
2001-10-25, 12:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Hjälp ur knipan..

Patetiska fjortisar som klottrar.... Har vi inte fått nog av det ?
Citera
2001-10-25, 13:02
Medlem
Hjälp ur knipan..

Ta tillbaks erkännandet. Säg att snutarna var rasister och spöade dig. Gör en motanmälan för det. Den läggs garanterat ned i brist på bevis men rätten kommer sänka värdet på ditt förra erkännande.
Citera
2001-10-25, 13:16
Medlem
Hjälp ur knipan..

Typiskt en sketen arab att inte stå för vad han gjort.

Er Arne
Citera
2001-10-25, 15:06
Medlem
Hjälp ur knipan..

Säkre sammy:
Det är din plikt att infinna dig vid rättegången, annars kommer de och hämtar dig. Jag är själv i en rättegång nu så jag vet.
Citera
2001-10-25, 15:17
Medlem
Hjälp ur knipan..

Byt ID. Invandra igen och skaffa ett annan personnummer eller köp ett falskleg. Snuten lär inte leta särskilt hårt efter en lyst klottrare så vida du inte bor hemma hos morsan eller har goliga kompisar.

Runk-Arne, jag svarar bara inför Allah. Andra kan man säga va fan som helst till.
Citera
2001-10-25, 15:30
Medlem
Hjälp ur knipan..

Säkre sammy:
Det är nog skadegörelse tror jag. Inte säker. Undrar om det funkar att ta tillbaka erkännandet? Mer tips tas gärna emot.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in