2024-04-24, 12:48
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Laila Bagge är tro det eller ej halvpalistinier och har således helt trasiga gener. Försäkringsbedrägerier och kriminalitet är kodat i hennes DNA.

Kombinationen med en Iran/Rysk toyboy kan givetvis inget annat bli än Kriminalitet, att hon även fått smaka en skäggig högernäve lite nu och då är föga förvånande.
Citera
2024-04-24, 12:53
Medlem
Per Feckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Pengar som IQ-mått är en hemskt ytlig och undermålig analys. Många situationer i den verkliga världen kräver ingen exeptionell intelligens för att var relativt ekonomiskt lönsamma. Det finns ett antal kompletta idioter som har tjänt miljoner. Hon tjänar mer än Einstein. Britney Spears tjänade mycket, mycket mer än Einstein. Vad för information ger det oss om intelligens? Att intelligens och plånboksstorlek ofta inte är det minsta relaterade.
Du har ju delvis rätt, men att vara smart affärsmässigt och "mattesmart" är två helt olika saker. Bianca Ingrosso är ett lysande exempel. Jag är inte särskilt "mattesmart" men jag relativt bra på att tjäna pengar. Att kunna se en kassako, eller en bra affär är mer eftersträvansvärt än att ha högt IQ tycker jag. En kombination är troligtvis att föredra.
Citera
2024-04-24, 12:55
En betraktelse i detta med Bagge och andra förmögna kvinnor i övre medelåldern är att de ofta skaffar en liten hund som ryms i handväskan och en toyboy utan hjärna.
Citera
2024-04-24, 12:59
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Du har ju delvis rätt, men att vara smart affärsmässigt och "mattesmart" är två helt olika saker. Bianca Ingrosso är ett lysande exempel. Jag är inte särskilt "mattesmart" men jag relativt bra på att tjäna pengar. Att kunna se en kassako, eller en bra affär är mer eftersträvansvärt än att ha högt IQ tycker jag. En kombination är troligtvis att föredra.

Bianca har bara haft enormt smarta rådgivare, hon är endast en snygg marionettdocka, men ekonomiskt oberoende har hon likväl blivit än fast hon varken kan läsa skriva eller räkna!
Citera
2024-04-24, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Att kunna se en kassako, eller en bra affär är mer eftersträvansvärt än att ha högt IQ tycker jag. En kombination är troligtvis att föredra.
Jag tycker precis tvärt om. En sådan som Einstein, Fleming som blev vansinnig när folk försökte tjäna pengar på penicillin vars upptäckt han gav bort gratis osv., som skiter i pengar, bidrar bra mycket mer till mänskligheten. Mycket mer värdefull intelligens än att ha den slags intelligens som gillar att samla pengar kring sig.
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2024-04-24 kl. 13:02.
Citera
2024-04-24, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
En betraktelse i detta med Bagge och andra förmögna kvinnor i övre medelåldern är att de ofta skaffar en liten hund som ryms i handväskan och en toyboy utan hjärna.

samt att dom ger sin toyboy ett hittepå jobb och plats i styrelsen på hennes bolag.

Korosh var ju telefonförsäljare innan dom träffades ....
Citera
2024-04-24, 13:17
Medlem
Citat:

Är det inte precis så som förmögna män i medelåldern också gör när de väljer en ny kvinna?
Citera
2024-04-24, 13:18
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
samt att dom ger sin toyboy ett hittepå jobb och plats i styrelsen på hennes bolag.

Korosh var ju telefonförsäljare innan dom träffades ....

Exakt, du har ju Läckbergs lilla vovve, nej menar fjant till pojkvän som ett typexempel, en riktig nolla vilken lyfts in i hennes olika bolag enbart för syns skull.
Citera
2024-04-24, 13:26
Medlem
Citat:
Exakt, du har ju Läckbergs lilla vovve, nej menar fjant till pojkvän som ett typexempel, en riktig nolla vilken lyfts in i hennes olika bolag enbart för syns skull.

J-vl-gt många babbar "jobbar som "just telefonförsäljare eller står i mobilbutiker...
Skulle ALDRIG göra affärer med någon av dem !
Citera
2024-04-24, 13:50
Moderator
Dr Kings avatar
Försäkringsbedrägeri med uppbränt lager och nu dumpad och singel. Undrar hur många veckor det dröjer innan man får se något löp att Laila har hittat sig en toyboy.
Citera
2024-04-24, 13:50
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Laila Bagge är tro det eller ej halvpalistinier och har således helt trasiga gener. Försäkringsbedrägerier och kriminalitet är kodat i hennes DNA.
Nej. Hennes mamma var gift med en palestinier. Det är skillnad.
Citera
2024-04-24, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Försäkringsbedrägeri med uppbränt lager och nu dumpad och singel. Undrar hur många veckor det dröjer innan man får se något löp att Laila har hittat sig en toyboy.

Hon är på retreatment och har redan smakat en ung och späd åderpåle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in