Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-03, 17:58
  #1
Medlem
Att han ser ut som en nördig besservwisser vet vi redan men vad har han mer för dolda talanger ...?
Citera
2016-11-19, 12:12
  #2
Medlem
Lyssnade kanske lite dåligt på nyheterna men var inte han den tredje person som fick avgå
efter moderaternas AnnikaStrandhällskandal ?

Smarrigt ? Eller personlig tragedi ?
Citera
2016-11-19, 13:29
  #3
Moderator
impieteers avatar
Det är ju inte direkt något skvaller, men har han inte ett oerhört märkligt huvud? Han ser ut som en karaktär direkt ur Family Guy.

Bild
Citera
2016-11-19, 15:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Det är ju inte direkt något skvaller, men har han inte ett oerhört märkligt huvud? Han ser ut som en karaktär direkt ur Family Guy.

Bild


Något man mer kan grubbla över är varför så många ungmoderater har så märkliga namn som: Edvin Alam, Hanif Bali, Delmon Haffo
Citera
2016-11-20, 00:27
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Något man mer kan grubbla över är varför så många ungmoderater har så märkliga namn som: Edvin Alam, Hanif Bali, Delmon Haffo

Allram Eest har väl också en del av det gänget. Har för mig att jag har sett allram och alam på riche ett par ggr.
Citera
2016-11-20, 12:02
  #6
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Något man mer kan grubbla över är varför så många ungmoderater har så märkliga namn som: Edvin Alam, Hanif Bali, Delmon Haffo

Det låter faktiskt som ett gäng handdockor från Barnkanalen. "Alam, Bali och Delmon på nya äventyr".
Citera
2016-11-22, 15:36
  #7
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Lyssnade kanske lite dåligt på nyheterna men var inte han den tredje person som fick avgå
efter moderaternas AnnikaStrandhällskandal ?

Vi i Sollentuna rapporterar att han avgått som vice ordförande i Kultur- och fritidsnämnden i Sollentuna samt tagit timeout från Kommunfullmäktige.

Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det låter faktiskt som ett gäng handdockor från Barnkanalen. "Alam, Bali och Delmon på nya äventyr".

Fick en bild av en svensk version av Teletubbies i huvudet när jag läste detta.
__________________
Senast redigerad av Tranquility Bas 2016-11-22 kl. 15:39.
Citera
2016-11-23, 14:10
  #8
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Vi i Sollentuna rapporterar att han avgått som vice ordförande i Kultur- och fritidsnämnden i Sollentuna samt tagit timeout från Kommunfullmäktige.



Fick en bild av en svensk version av Teletubbies i huvudet när jag läste detta.

Eller Tio sma negerpojkar...
Citera
2016-11-23, 15:31
  #9
Medlem
Antagligen bara ett gäng av gränsöverskridande kulturberikare som lockats dit i tron till en moderat karriär inom politiken. Hade hellre sett några svenska namn i detta sammanhang.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback